SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
De_Kraam doet niet meer mee.quote:
Ik vond het wel geinig vroeger, maar nu bespreken ze Youtube-filmpjes voor 3FM? Ik doe niet meer mee.quote:
Heb ik ook voorspelt, zal dus wel nietquote:Op zondag 19 december 2021 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Inb4 de crash van de Sherrock-hypetrain
Gewoon in het leven, überhaupt. Dat je gewoon niet meer mee mag doen. Als je zo dom bent, als er in die hersenen zo weinig gebeurt doe je gewoon niet meer mee, in het hele levenquote:
De 3FM switch had van mij ook niet gehoeven nee.quote:Op zondag 19 december 2021 20:04 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig vroeger, maar nu bespreken ze Youtube-filmpjes voor 3FM? Ik doe niet meer mee.
Beetje hetzelde niveau als Promenade. of Spinvis.quote:
Jaquote:Op zondag 19 december 2021 20:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Juichen we voor Sherrock of Beaton?
Jij dan?quote:
Jij vindt heel veel aids. Schraal leven. Je bent in Wapenveld geboren zeker.quote:Op zondag 19 december 2021 20:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beetje hetzelde niveau als Promenade. of Spinvis.
Echt walgelijk. Gewoon.
Spinvis is wel echt aids.quote:Op zondag 19 december 2021 20:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vindt heel veel aids. Schraal leven. Je bent in Wapenveld geboren zeker.
En dan ook nog voor Feyenoordquote:Op zondag 19 december 2021 20:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Echt walgelijk. Gewoon.
Is dat een pokemon?quote:
Correct en tevens juist.quote:
Hoogtepunt is Beaton-Sherrockquote:Op zondag 19 december 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
Dagjesvolk present
Wat is het programma vanavond?
Godenshowquote:Op zondag 19 december 2021 20:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Echt walgelijk. Gewoon.
Slot OUTquote:Op zondag 19 december 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
Dagjesvolk present
Evening Session (1900 GMT)quote:Op zondag 19 december 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
Dagjesvolk present
Naaldhakken en jarretels? Bohhhhhquote:Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stelling: Sherrock zou met een iets minder truttige outfit op moeten komen.
Live nog zo veel beterquote:Op zondag 19 december 2021 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Nee niet weer die Spinvisteringzooi he
Nee Hattem maar dat is ook niks.quote:Op zondag 19 december 2021 20:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vindt heel veel aids. Schraal leven. Je bent in Wapenveld geboren zeker.
Hattem? Hoi Chris Landmanquote:Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee Hattem maar dat is ook niks.
Marcel van Roosmalen is een prima gozer maar ik kan echt heel slecht tegen dat semi intellectuele gebeuren dat ze bij de krokante leesmap doen, sorry.
Zijn de darters vaak niet zelf het probleem? (lol)quote:Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef heywoodu het volgende:
Sherrock zal toch ook niet de enige darter zijn met een kind met bepaalde problemen?
Mwahquote:
Hattem is wel schattig.quote:Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Marcel van Roosmalen is een prima gozer maar ik kan echt heel slecht tegen dat semi intellectuele gebeuren dat ze bij de krokante leesmap doen, sorry.
Alleen lost dan de vrouw thuis het op. Sherrock is alleen en moet haar kind dan bij haar ouders laten.quote:Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef heywoodu het volgende:
Sherrock zal toch ook niet de enige darter zijn met een kind met bepaalde problemen?
MvG zijn moeder had hetzelfde probleem en dat is toch nog goed gekomen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef heywoodu het volgende:
Wat is een krokante leesmap? Is dat met alleen maar aan elkaar geplakte blootfotooboekies?quote:Op zondag 19 december 2021 20:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Denk dat wij daar niks over moeten zeggen (lol) Stukje Fokken de hele dag.quote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn de darters vaak niet zelf het probleem? (lol)
OnlyFans aanmaken = snel geld genot.quote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen lost dan de vrouw thuis het op. Sherrock is alleen en moet haar kind dan bij haar ouders laten.
De titel van een (slechte) podcast.quote:Op zondag 19 december 2021 20:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is een krokante leesmap? Is dat met alleen maar aan elkaar geplakte blootfotooboekies?
Dat noem jij goed?quote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
MvG zijn moeder had hetzelfde probleem en dat is toch nog goed gekomen.
Maar ik hep vakansiequote:Op zondag 19 december 2021 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat wij daar niks over moeten zeggen (lol) Stukje Fokken de hele dag.
Die woont in Hattem geloof ik Hans.quote:Op zondag 19 december 2021 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die komt uit het zeer lelijke Wapenveld Hans.
Kennerquote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Limonadeglazen Wodka net nog beluisterd
Helemaal nietquote:Op zondag 19 december 2021 20:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RadioDat luister je in de oorlog genot.
Vooral dat maakt het inderdaad wel vrij heftig. Juichen voor Fallon. Maar ook weer niet, want Beaton. Kutlotingquote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen lost dan de vrouw thuis het op. Sherrock is alleen en moet haar kind dan bij haar ouders laten.
Siswet woont bij mijn schoonouders in het dorpquote:Op zondag 19 december 2021 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
OnlyFans aanmaken = snel geld genot.
Achterhoekse schoonouders gespot.quote:Op zondag 19 december 2021 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Siswet woont bij mijn schoonouders in het dorp
Die zou ik een beurt geven niet te gelovequote:Op zondag 19 december 2021 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Siswet woont bij mijn schoonouders in het dorp
Denk niet dat ze daar wat van voelt.quote:Op zondag 19 december 2021 20:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zou ik een beurt geven niet te gelove
Deze post accepteer ik niet. Er volgen tribunalen.quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 20:14 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
mega[xxx]stunter.nl op de linkermouw?
Extra Large.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef fetX het volgende:
Wat zou de favoriete pizza van Roelof zijn?
https://www.facebook.com/Rooiestinkerdquote:Op zondag 19 december 2021 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Deze post accepteer ik niet. Er volgen tribunalen.
Wapenveld is GEEN Hattem.
Maar dat was een opkomst van vorig jaar of nog ouder ouwe reusquote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Blijven lullen tijdens de opkomst
Marcel leek het ook maar moeilijk. Z'n ouders kunnen hier over meepratenquote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
MvG zijn moeder had hetzelfde probleem en dat is toch nog goed gekomen.
Ik weet wel de favoriete pizza van Marco Borsato.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef fetX het volgende:
Amigo Party Pizzaquote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef fetX het volgende:
Wat dat betreft was Borland - Brooks ook niet leukquote:Op zondag 19 december 2021 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral dat maakt het inderdaad wel vrij heftig. Juichen voor Fallon. Maar ook weer niet, want Beaton. Kutloting
Als hij uitademt schieten zijn knopen door de studio.quote:
Die van het kindermenu?quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet wel de favoriete pizza van Marco Borsato?
Ohh kut. Gelukkig maar pik.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat was een opkomst van vorig jaar of nog ouder ouwe reus
4 slices?quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet wel de favoriete pizza van Marco Borsato.
Lastig, zit wel heel erg op de grens volgens mij. Laten we er gewoon samen leuk een Noord-Veluws feestje van maken danquote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noordoost-Veluwe > Noordwest-Veluwe
Wat heeft vlees hiermee te maken?quote:
Announce een atoombom op Hattem.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Rooiestinkerd
KOMT UIT HATTEM
Grieks liedjequote:Op zondag 19 december 2021 20:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat heeft vlees hiermee te maken?
Hoppaquote:Op zondag 19 december 2021 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Het noemen van z'n Griekse naam is ook wel zo'n bingoding die niet op de bingo staat en afhankelijk is van zijn deelname, maar wel een zekerheidje is
https://twitter.com/pdcdartsdancersquote:Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik mis nog steeds wel updates omtrent de dansdames @:frozen-assassin
Ik mag jou en Slob graag maar over dit soort dingen ga ik het nooit met jullie eens zijn ben ik bang.quote:Op zondag 19 december 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan ook nog voor Feyenoord
Wat een partijtje wansmaak
Nummer, 2, 3 en 4 aub.quote:Op zondag 19 december 2021 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
KOEEEEEEEEEERT. @:Mani89
Ja! Voor Kleermaker zeker!quote:
Het geeft niet Kraam!quote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik mag jou en Slob graag maar over dit soort dingen ga ik het nooit met jullie eens zijn ben ik bang.
Laten we hopen dat binnenkort dat niemand meer krijgt.quote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef bechirti het volgende:
John michael moet geen corona krijgen
Hoe kan John beter zijnquote:Op zondag 19 december 2021 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Michael heeft ons de afschuwelijke Rasztovits bespaard. Waarvoor dank.
En wat vind je van Even tot Hier?quote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik mag jou en Slob graag maar over dit soort dingen ga ik het nooit met jullie eens zijn ben ik bang.
Daar hoef je ook weinig voor te doen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
In Griekenland is het een grootheid.
Wat wil je met zo'n pens?
Die gast heeft z’n eigen postcode.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
Al onze overheidssteun is naar die buik gegaan.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
vAnOnS BeLaStInGgElDquote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
Ik mis Norrisquote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
Norris v Michael was een paar jaar terug een heerlijke rubriek, toen die 0-2 voorkwam en zichzelf naar huis zweette.
Edit: Jij niet.quote:
bedankt voor het beeldquote:Op zondag 19 december 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Deadly Rose moet ik meteen denken aan Lisa Ashton in een zwart leren pakje.
Voelde je je aangesproken?quote:
Oh mijn excuses, ik neem die opmerking terug.quote:
De Nederlanders gooien zo vaak alsof het ze geen ene tiefes boeit allemaal. Vincent, en noudeze gast ook weer. Dan ga je denken dat ze eigenlijk veel beter kunnenquote:Op zondag 19 december 2021 20:24 schreef tja77 het volgende:
Kleermaker maakt er een klerenbende van.
Nooit gezien.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En wat vind je van Even tot Hier?
Al besproken, ik heb mijn excuses al aangeboden. Je bent weer rijkelijk te laat met je duit in het zakje te doen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
User @:shreyas ziet een vrouw
Zoek dekking allen
Stukje creampiequote:Op zondag 19 december 2021 20:26 schreef BB-King het volgende:
Er wordt iemand live op TV op zijn Grieks genomen.
Wat vond je van Ajax?quote:
Bosbranden op Lesbos genot.quote:Op zondag 19 december 2021 20:26 schreef BB-King het volgende:
Er wordt iemand live op TV op zijn Grieks genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |