Heb ik die net net een uurtje geleden gehoord? Hoe dan ook, dichterbij huis en iets witter. Het is helemaal geen soul, dat is ook het mooie van de recensie. Amerikanen noemen het ook wel Yacht Rock, ook al omdat het zo weinig met rock van doen heeft.quote:
Een waarheid als een koe.quote:
New Gold Dream (81, 82, 83, 84) - Simple Mindsquote:Op maandag 27 december 2021 12:12 schreef Berkery het volgende:
U.S.U.R.A. scoorde in 1993 een dance hitje met daarin een sample van welk nummer uit de top 2000?
Staat wel in de Top 2000 maar heeft zelfs de tipparade niet gehaald. (Als het uberhaupt uit is gebracht als single).quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
New Gold Dream (81, 82, 83, 84) - Simple Minds
Dat album is zijn soort toch wel een klassieker…quote:Op maandag 27 december 2021 16:29 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Staat wel in de Top 2000 maar heeft zelfs de tipparade niet gehaald. (Als het uberhaupt uit is gebracht als single).
Geen wonder dat ik de sample niet herkende.
Fred_B 6quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
New Gold Dream (81, 82, 83, 84) - Simple Minds
Scorpions - wind of changequote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef MadMaster het volgende:
Het is guur weer, dus graag 7 songs met uitvoerenden die de wind bezingen in de huidige Top 2000…
Ik had niet gezegd dat het woord 'wind' in de titel aanwezig moest zijn (wat ik eigenlijk wel bedoelde…quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Scorpions - wind of change
The cats - one way wind
Queen - anyway the wind blows (BohRhap)
Elton John - Candle in the wind
Bob Zimmerman - Blowing in the wind
The doors - riders on the storm
Skik - banden vol met wind (op fietse)
Fred_B 6quote:
Ik heb volgens mij nog geen Pink Floyd gehoord, dus…Pink Floyd?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:43 schreef Berkery het volgende:
Genoeg acts die meer dan 10 noteringen hebben, meestal zijn deze gelijk over de lijst verdeeld. Er is een act waarvan dit jaar op een na alle noteringen in de top 1000 staan. Welke?
Klopt, afgelopen nacht voor het eerst. Maar ik zag dat Metallica ook die kant op gaat met maar twee nummers in de vier cijfers.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog geen Pink Floyd gehoord, dus…Pink Floyd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |