Klein Orkest en Procol Harum goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben bang dat Deep Purple al in dit terrein is aanbeland. Verder gok ik Klein Orkest, Procol Harum en Stef Bos
Deze klopt ook.quote:
251, maar het nummer van de slotdag staat nog wel flink hoger.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:57 schreef PippenScottie het volgende:
A-ha?
Ik weet niet precies bij welk nummer de slotdag begint
Fred_B 6quote:
Herintredertje vorig jaar he, zo snel gaat dat niet altijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn gevoel komt Working Class Hero altijd pas in de bovenste helft. Wtf
Working Class Hero heeft er toch elk jaar in gestaan? Net als Why en Blue Hotel uit hetzelfde nachtuur (en die voor volgend jaar ook een groot probleem hebben).quote:Op woensdag 22 december 2021 22:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Herintredertje vorig jaar he, zo snel gaat dat niet altijd.
Je hebt gelijk, ik vergis me. Over dat herintreden dan, niet over dag 1 en 7. Happy Xmas was een herintreder, maar dat was ook van korte duur.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Working Class Hero heeft er toch elk jaar in gestaan? Net als Why en Blue Hotel uit hetzelfde nachtuur (en die voor volgend jaar ook een groot probleem hebben).
Fred_B 6quote:
John Lennon?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:33 schreef peaceman het volgende:
Wie schreef dit begin van een brief aan Father Christmas?
dear father christmas
"it is years since i wrote to you. i hope this letter finds you well and that the snow is still continuing to fall up in lapland.
"here it is mostly rain. Not even jumper weather yet! but the christmas albums are already being played in the shops. that must be so embarrassing for you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |