Dit kan toch door iedereen geschreven zijn?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:46 schreef peaceman het volgende:
Nog een stukje:
"i know this year you will be exceptionally busy for you. we all expect a little too much of you now i think. and there are so many imposters on television. Even in the street. since i wrote to you last when i was 9 i have tried to be good, but sometimes failed spectacularly.
"i have also tried to do what i'm told but often have delighted in doing the exact opposite. but always i have tried to give love and try not to cause hurt.
Nee, het is een over het algemeen maatschappij kritische zanger van Engelse band, die 7 keer genoteerd staat in de top 2000 van 2021.quote:
Ik vond het wel een grappige brief.quote:
Misschien even een klein tipje, want dit is echt wel hogeschoolniveau.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:53 schreef PippenScottie het volgende:
Jeuh. Ik sta op de kaart.
Dit nummer uit 1969 had als oorspronkelijke titel Vicious Circle en covers/samples hiervan hebben in 1993 en 1996/1997 in de Top 40 gestaan.
Het lied is al sinds het begin van de Top 2000 op de slotdag of de avond/nacht van 30 december te horen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Misschien even een klein tipje, want dit is echt wel hogeschoolniveau.
Dan kan het eigenlijk alleen maar Sound of Silence zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het lied is al sinds het begin van de Top 2000 op de slotdag of de avond/nacht van 30 december te horen.
Liefhebbers van het origineel zullen de genoemde cover en sample verafschuwen.
Ok.. nog een hint.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kan het eigenlijk alleen maar Sound of Silence zijn
Ja! Klopt!quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:05 schreef Bargehassus het volgende:
Bob de Rooij - In de getoooo. (geen idee waarom ik dit weet)
wordt dan
Elvis Presley - In the ghetto?
(overigens ook geen idee vwb de sample)
Sommige dingen wil je graag vergeten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja! Klopt!
En vergeet ook niet
Suzanne Vega - Toms Dinerquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:36 schreef Bargehassus het volgende:
Over een ander nummer van de persoon die ik zoek:
Karlheinz Brandenburg, een van de grondleggers, hoorde het liedje toevallig en vond het stuk meteen een geschikte uitdaging voor een audiocompressietest., een nummer over een klein restaurant in New York, werd daarmee het eerste liedje ter wereld in MP3-indeling
Het is inderdaad Luka.quote:
quote:In a July 2008 New York Times article,cited this as one of his two favorite songs, along with “Summer, Highland Falls”.
quote:Slow down
You crazy child
Your so ambitious for a juvenile
But then if youre so smart, then tell me why are you still so afraid
Wheres the fire? Whats the hurry about?
You better cool it off, before you burn it out
You got so much to do, but only so many hours in a day
Zanger is goed, nummer niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
New York State of Mind van Billy Joel?
quote:
Dat is wel erg ambitieus. Was het maar zo dat die al 3x was teruggekeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |