Nee niet echt, al zat er wel behoorlijk wat oud zeer. Ik vind Berghuis eigenlijk stiekem altijd wel een prima ventje. Vooral in interviewsquote:
Je bent net zo origineel als dat je verstand van voetbal hebt. Bravoquote:Op zondag 19 december 2021 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf is dit weer
ga naar de keuken
het is bijna etenstijd
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 19 december 2021 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee niet echt, al zat er wel behoorlijk wat oud zeer. Ik vind Berghuis eigenlijk stiekem altijd wel een prima ventje. Vooral in interviews
Wat zijn jouw verwachtingen over dit seizoen dan ben ik benieuwd naar.quote:Op zondag 19 december 2021 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Die slot begint steeds meer een clown te worden
vergeet hij even wat er woensdag gebeurd is en de zondag ervoor en de keren dat er net met geluk gewonnen wordt.
hij maakt er iedere keer een mooi verhaal van
maar we zullen zien wat het eindresultaat zal zijn dit seizoen.......
Ik vind dat hij faalt...
Ik denk plaats 4-5 als Slot doorgaat met deze basisopstelling tot het eind van het seizoen. Ik vind het de slechtste voorhoede van de top 6 op dit moment.quote:Op zondag 19 december 2021 19:40 schreef JaapKroket het volgende:
[..]
Wat zijn jouw verwachtingen over dit seizoen dan ben ik benieuwd naar.
En dan Jens op het middenveld?quote:Op zondag 19 december 2021 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom wordt Guus Til eigenlijk niet in de spits gezet.
in principe heeft hij de goede lengte en hij scoort altijd zijn doelpunten waar de spits doelpunten maakt.
ik denk dat hij het beter zou doen dan Linssen maar dat is eigenlijk niet zo moeilijk.
Ja, want daar kan jij over oordelen. Speelde vandaag best prima en liet voetballend goede dingen zien.quote:Op zondag 19 december 2021 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft naar het toilet
Senisi is denk ik ook gewoon niet 100 procent fit geweest dit seizoen. Het zit mentaal niet zo goed bij hem op dit moment omdat hij een paar fouten heeft gemaakt doordat hij niet helemaal fit was en daardoor is hij gewoon onzeker geworden.
Hij moet over dat dode punt heen. Het is een mentaal probleem op dit moment.
Jullie vergeten hier volgens mij wel dat hij naast een eigen doelpunt ook nog met een hakje wilde uitverdedigen maar dan wel richting eigen doel wat bijna een schitterende steekpass was (voor Ajax)quote:Op zondag 19 december 2021 20:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, want daar kan jij over oordelen. Speelde vandaag best prima en liet voetballend goede dingen zien.
Ja klopt, die was bijzonder.quote:Op zondag 19 december 2021 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie vergeten hier volgens mij wel dat hij naast een eigen doelpunt ook nog met een hakje wilde uitverdedigen maar dan wel richting eigen doel wat bijna een schitterende steekpass was (voor Ajax)
Dat was serieus nog achterlijker dan zijn knullige eigen doelpunt.
Hij leverde sowieso bijna elke bal in als hij onder druk stond. Als hij de tijd heeft kan hij best leuk voetballen maar in de drukte doet hij de gekste dingen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie vergeten hier volgens mij wel dat hij naast een eigen doelpunt ook nog met een hakje wilde uitverdedigen maar dan wel richting eigen doel wat bijna een schitterende steekpass was (voor Ajax)
Dat was serieus nog achterlijker dan zijn knullige eigen doelpunt.
quote:Op zondag 19 december 2021 20:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ja, want daar kan jij over oordelen. Speelde vandaag best prima en liet voetballend goede dingen zien.
Vind hem er ook niet gezond uit zien eerlijk gezegd. Hoop niet dat er lichamelijk of geestelijk nare dingen spelen die zijn prestaties beïnvloeden.quote:Op zondag 19 december 2021 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij leverde sowieso bijna elke bal in als hij onder druk stond. Als hij de tijd heeft kan hij best leuk voetballen maar in de drukte doet hij de gekste dingen.
Heel het seizoen al, wat een hype die sukkel.quote:Op zondag 19 december 2021 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi zit gewoon in een zware vormdip, en momenten als vandaag helpen daar niet echt aan mee.
Waarop had je gerekend dan? We staan nog op een schema van meer dan 70 punten en overwinteren in Europa.quote:Op maandag 20 december 2021 10:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel het seizoen al, wat een hype die sukkel.
Weer een seizoen verknalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |