De aanwezigheid van Trauner heeft dit seizoen nou niet echt de slippertjes van Senesi voorkomen, en Geertruida vulde het daar meer dan uitstekend in.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Trauner had je zondag gewoon gewonnen.
En hij scoort ook niet overdreven veel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Trauner heeft dit seizoen nou niet echt de slippertjes van Senesi voorkomen, en Geertruida vulde het daar meer dan uitstekend in.
Ja als nou ergens afgelopen zondag het probleem vooral niet lag (bij beide ploegen trouwens) is het wel bij het verdedigende aspect.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hij scoort ook niet overdreven veel.
Ik vind dat je aanvallend meer had kunnen brengenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als nou ergens afgelopen zondag het probleem vooral niet lag (bij beide ploegen trouwens) is het wel bij het verdedigende aspect.
Hef jezelf opquote:Op woensdag 22 december 2021 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt hij niet te klein bevonden
Leuk om te lezen ja. Eindelijk eens een aankoop die beter uitpakt dan verwachtquote:Op woensdag 22 december 2021 09:10 schreef Scrummie het volgende:
Interview VI met Gernot: https://www.vi.nl/pro/ger(...)n-maar-niet-tevreden
Pro artikel.
Ik ben altijd een beetje huiverig voor die HEEL EUROPA ZAT ER ACHTERAAN berichten.quote:
Zelfs als je die wegdenkt is jonge veelbelovende spelers halen natuurlijk positief.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje huiverig voor die HEEL EUROPA ZAT ER ACHTERAAN berichten.
Plaats hem dan ook evenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
We komen steeds dichter in de buurt van de favoriete opstelling van Klaas
HARVARED
Hij laat wel tekenen van leven zien. Een paar prima (voor zijn doen dan) dingen laten zien tot dusver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |