Zelfs een half seizoen in de lappenmand en op de bank heeft die houding niet weggenomen...quote:Op woensdag 22 december 2021 20:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hij loopt er ook bij alsof hij een wereldspeler is. Dat idee heb ik tenminste.
Teleurstellend vind ik echt overdreven hoor. Gewoon een prima pot, en ja, je mag wat meer goals maken maar het is nou niet zo dat dat iets nieuws is ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiteindelijk toch gewoon teleurstellend dat je deze wedstrijd niet gewoon met 0-5 wint. De hoeveelheid kansen die we missen vind ik toch frustrerend.
Teleurstellend is wel overdreven, maar dit moet wel echt beter. Dit heeft ons al 5+ punten gekost.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Teleurstellend vind ik echt overdreven hoor. Gewoon een prima pot, en ja, je mag wat meer goals maken maar het is nou niet zo dat dat iets nieuws is ofzo.
Gewoon uitstekend dat je zo de winterstop in gaat.
Straks vechten voor een basisplaats tussen hem en Trauner, misschien wel Senesi op de bankquote:
Slot vond zelfs dat hij vandaag iets extra’s bracht centraalquote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks vechten voor een basisplaats tussen hem en Trauner, misschien wel Senesi op de bank
Hij is ook de enige met voldoende snelheid, echt een enorme meerwaarde als hij zo speelt.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot vond zelfs dat hij vandaag iets extra’s bracht centraal
GeertGod
Een paar maanden geleden was je nog lyrisch over deze speler, toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Daar zou ik niet de hoofdprijs voor gaan betalen, lijkt mij ook totaal geen 'Slotspeler'. Wel een stukje creativiteit erbij.
Lyrisch is wel heel zwaar overdreven maar het lijkt mij zoals je zelf ook aangeeft juist totaal niet iets wat je nodig hebt. Naast dat hij zich niet ontwikkelt en weinig heeft van wat Slot van een middenvelder verwacht. Maar in de zomer (voor de huidige selectie met o.a. Aursnes wat ik niet zo had verwacht) vond ik het een goede koop ja, blijft wel een goede speler.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden was je nog lyrisch over deze speler, toch?
Ik vind alleen niet dat dit is wat we nu nodig hebben. Zou eerder een cv en een voorhoedespeler willen zien.
Die investeerders van Chris Woerts staan toch al ruim 7 jaar aan de poort te rammelenquote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lyrisch is wel heel zwaar overdreven maar het lijkt mij zoals je zelf ook aangeeft juist totaal niet iets wat je nodig hebt. Naast dat hij zich niet ontwikkelt en weinig heeft van wat Slot van een middenvelder verwacht. Maar in de zomer (voor de huidige selectie met o.a. Aursnes wat ik niet zo had verwacht) vond ik het een goede koop ja, blijft wel een goede speler.Waar halen ze eigenlijk het geld vandaag?
Amerikanen of havenbaronnen?quote:Op woensdag 22 december 2021 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die investeerders van Chris Woerts staan toch al ruim 7 jaar aan de poort te rammelen
Ik weet het ook niet. Ben het wel echt eens dat dit niet is wat we nodig hebben. Het middenveld is juist totaal niet het probleem. Met Aursnes, Kokcu, Til, Toornstra heb je daar 4 uitstekende opties. Moet wel wat achter, maar om dan zoveel geld daar aan uit te geven…quote:Op woensdag 22 december 2021 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lyrisch is wel heel zwaar overdreven maar het lijkt mij zoals je zelf ook aangeeft juist totaal niet iets wat je nodig hebt. Naast dat hij zich niet ontwikkelt en weinig heeft van wat Slot van een middenvelder verwacht. Maar in de zomer (voor de huidige selectie met o.a. Aursnes wat ik niet zo had verwacht) vond ik het een goede koop ja, blijft wel een goede speler.Waar halen ze eigenlijk het geld vandaag?
Ze zullen nu wel iets gezakt zijn, toen AZ interesse had wilden ze rond de 9 miljoen.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ben het wel echt eens dat dit niet is wat we nodig hebben. Het middenveld is juist totaal niet het probleem. Met Aursnes, Kokcu, Til, Toornstra heb je daar 4 uitstekende opties. Moet wel wat achter, maar om dan zoveel geld daar aan uit te geven…
Het probleem zit in het afmaken voorin en de weinige opties achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |