op een 2e schermquote:Op zondag 19 december 2021 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Antwoord bij mij was 6, maar ik met mijn warrige hoofd dacht een min te zien in plaats van een plus![]()
En jij kijkt ook?
Ja dat het kan bij zo'n Junior editie snap ik wel, maar telkens dat pushen om op Nederland te stemmen...quote:Op zondag 19 december 2021 17:50 schreef molloot200 het volgende:
Dat buddy steeds roept op Nederland te stemmen is wel echt gênant
En Rusland heeft echt een saai stuk uitgekozen voor hun recapquote:Op zondag 19 december 2021 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ook zo in de recap begrijp ik de favorietenpositie van Polen niet zo?
Heb jij nog een favoriet?quote:
Ik hoop dat Portugal niet laag eindigt, zo'n gevoelig pareltje.quote:Op zondag 19 december 2021 17:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben bang dat Ierland laatste wordt terwijl dat niet per se verdiend is.
Nee joh, je kan rekenen op Duitslandquote:Op zondag 19 december 2021 17:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben bang dat Ierland laatste wordt terwijl dat niet per se verdiend is.
Lekker eigenwijsquote:Op zondag 19 december 2021 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik wist niet waar ik op moest stemmen, ik vond eigenlijk naast Italië niks superleuk
Nou:
1. Italië
2. Nederland![]()
3. ???? ik doe Servië nou en
Als zowel chufi en ik het over Gilbert O`Sullivan hebben dan zal je moeder dat ook wel herkennen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
Mama net over Portugal 'dit lijkt wel een parodie van The Voice Senior'
Leuk nummer datquote:Op zondag 19 december 2021 17:56 schreef Guanabana het volgende:
Ventje van Georgië doet me denken aan de allereerste winnaar ooit.
Servië?quote:Op zondag 19 december 2021 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik wist niet waar ik op moest stemmen, ik vond eigenlijk naast Italië niks superleuk
Nou:
1. Italië
2. Nederland![]()
3. ???? ik doe Servië nou en
Ik noemde het net en ze is het er mee eensquote:Op zondag 19 december 2021 17:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als zowel chufi en ik het over Gilbert O`Sullivan hebben dan zal je moeder dat ook wel herkennen.
wauwquote:Op zondag 19 december 2021 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk nummer dat![]()
Dino zit nu in de rockscene
Goed gevondenquote:
quote:
Er zijn elk jaar meerdere volwassenen die met Eurovisie meedoen die niet zo goed Engels spreken als deze kinderenquote:Op zondag 19 december 2021 18:05 schreef usagi414 het volgende:
Toen ik zo oud was sprak ik echt niet zo goed engels zoals het meisje van Noord-Macedonië
Eensquote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit had eigenlijk toch moeten winnen
Ja hè.quote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Et tu, @Aoibhin?quote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensMaar eigenlijk ook twee nummers die niet te vergelijken zijn
Haha nou ja, Voila heeft voor mij nét wat meer, maar ik vind absoluut niet dat Italië onterecht heeft gewonnenquote:
Martin en die presentatorquote:Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
Mag ik een crush hebben op Martin Ostendahl?
quote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
De meningen zijn verdeeldquote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef Arizona het volgende:
Buddy jij bent af!!
Babs was goed maar had niet de winnaar moeten zijn!
Tuurlijk! Wat een lucky bastardquote:Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
Mag ik een crush hebben op Martin Ostendahl?
Nu wel 6!quote:
Kindbruidjequote:Op zondag 19 december 2021 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Het nummer van Azerbaijan kan ik me niet meer herinneren.
Nu 4quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan je vertellen Buddy dat we volgend jaar al naar Turijn gaan.
Moeten ze het maar niet slecht doen.quote:Op zondag 19 december 2021 18:15 schreef Cee het volgende:
Ik wil niet dat Duitsland weer laatste wordt.
Dat wil ik ook niet voor Nederlandquote:Op zondag 19 december 2021 18:15 schreef Cee het volgende:
Ik wil niet dat Duitsland weer laatste wordt.
Vocaal was ze wel heel sterk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |