Mijn eten moet eerst nog afkoelenquote:Op zondag 19 december 2021 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was toch een plaspauze/etenopwarmnummer?
Die is toch meer van het Roze dan Blauw.quote:Op zondag 19 december 2021 17:29 schreef Cee het volgende:
Hebben ze de garderobe van Tante Til geplunderd?
Ik hoop dat je sarcastisch bent.quote:
quote:
Ik ben denk ik de enige hater hoorquote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef Cee het volgende:
Nee maar luister naar de studio versie, is echt tof, haters.
* Aoibhin noteert voor laterquote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef Cee het volgende:
Nee maar luister naar de studio versie, is echt tof, haters.
Goede top 3quote:Op zondag 19 december 2021 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het een prima nummer en komt ook wel bij mij op nummer 3, maar ik moet zeggen dat het gat met Oekraïne en Italië toch wel groot is bij mij
Dat klinkt als iets dat ik tof ga vindenquote:Op zondag 19 december 2021 17:35 schreef Cee het volgende:
Nu komt iets schattigs maar oh zo awkwards en mooi en wat hoor ik tegelijk.
Toen hij in beeld kwam, dacht ik gelijk aan jou en was ik benieuwd naar je reactiequote:
En, voldeed het aan je verwachtingen?quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen hij in beeld kwam, dacht ik gelijk aan jou en was ik benieuwd naar je reactie
Hier moest ik om lachenquote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Funhouse het volgende:
[..]
1D is al zo lang uit elkaar dat de kinders van nu al niet meer weten wie dat zijn
Ik schrik van deze waarheid.quote:Op zondag 19 december 2021 17:36 schreef Funhouse het volgende:
[..]
1D is al zo lang uit elkaar dat de kinders van nu al niet meer weten wie dat zijn
Jaquote:Op zondag 19 december 2021 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En, voldeed het aan je verwachtingen?
Ja ik verwacht ook niet een hoge uitslag verder, maar wel echt een verademingquote:
quote:
Eet smakelijk!quote:
Valt denk ik alleen maar op omdat de rest qua zoetheid op volume 11 staat afgesteld bij Junior.quote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me bij Junior altijd opvalt. Alsof het meer zware en ouwelijke inzendingen zijn dan bij de gewone Eurovisie.
Net als die twee schattige meisjes net.
https://vote.junioreurovision.tv/quote:Op zondag 19 december 2021 17:42 schreef Aoibhin het volgende:
Kan iemand de stemsite even naar mij doorpassen?
Thanks!quote:
8 tochquote:Op zondag 19 december 2021 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Heb gestemd
Ging in eerste instantie nog bijna mis bij de wiskundige vraag![]()
Antwoord bij mij was 6, maar ik met mijn warrige hoofd dacht een min te zien in plaats van een plusquote:
Ik had de som in eerste instantie overgetypt in plaats van het antwoord gegevenquote:Op zondag 19 december 2021 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!Heb gestemd
Ging in eerste instantie nog bijna mis bij de wiskundige vraag![]()
Hahaha ja ik snap dat je dan die neiging hebtquote:Op zondag 19 december 2021 17:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had de som in eerste instantie overgetypt in plaats van het antwoord gegeven
Heel mooi meisje inderdaad!quote:Op zondag 19 december 2021 17:48 schreef NailQueen het volgende:
Die heeft over 10 jaar als ze dat wil een modellencarriere.
Zo slecht als de 3JS of Joan Franka was het nou ook weer nietquote:Op zondag 19 december 2021 17:50 schreef molloot200 het volgende:
Dat buddy steeds roept op Nederland te stemmen is wel echt gênant
op een 2e schermquote:Op zondag 19 december 2021 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Antwoord bij mij was 6, maar ik met mijn warrige hoofd dacht een min te zien in plaats van een plus![]()
En jij kijkt ook?
Ja dat het kan bij zo'n Junior editie snap ik wel, maar telkens dat pushen om op Nederland te stemmen...quote:Op zondag 19 december 2021 17:50 schreef molloot200 het volgende:
Dat buddy steeds roept op Nederland te stemmen is wel echt gênant
En Rusland heeft echt een saai stuk uitgekozen voor hun recapquote:Op zondag 19 december 2021 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ook zo in de recap begrijp ik de favorietenpositie van Polen niet zo?
Heb jij nog een favoriet?quote:
Ik hoop dat Portugal niet laag eindigt, zo'n gevoelig pareltje.quote:Op zondag 19 december 2021 17:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben bang dat Ierland laatste wordt terwijl dat niet per se verdiend is.
Nee joh, je kan rekenen op Duitslandquote:Op zondag 19 december 2021 17:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben bang dat Ierland laatste wordt terwijl dat niet per se verdiend is.
Lekker eigenwijsquote:Op zondag 19 december 2021 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik wist niet waar ik op moest stemmen, ik vond eigenlijk naast Italië niks superleuk
Nou:
1. Italië
2. Nederland![]()
3. ???? ik doe Servië nou en
Als zowel chufi en ik het over Gilbert O`Sullivan hebben dan zal je moeder dat ook wel herkennen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
Mama net over Portugal 'dit lijkt wel een parodie van The Voice Senior'
Leuk nummer datquote:Op zondag 19 december 2021 17:56 schreef Guanabana het volgende:
Ventje van Georgië doet me denken aan de allereerste winnaar ooit.
Servië?quote:Op zondag 19 december 2021 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik wist niet waar ik op moest stemmen, ik vond eigenlijk naast Italië niks superleuk
Nou:
1. Italië
2. Nederland![]()
3. ???? ik doe Servië nou en
Ik noemde het net en ze is het er mee eensquote:Op zondag 19 december 2021 17:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als zowel chufi en ik het over Gilbert O`Sullivan hebben dan zal je moeder dat ook wel herkennen.
wauwquote:Op zondag 19 december 2021 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk nummer dat![]()
Dino zit nu in de rockscene
Goed gevondenquote:
quote:
Er zijn elk jaar meerdere volwassenen die met Eurovisie meedoen die niet zo goed Engels spreken als deze kinderenquote:Op zondag 19 december 2021 18:05 schreef usagi414 het volgende:
Toen ik zo oud was sprak ik echt niet zo goed engels zoals het meisje van Noord-Macedonië
Eensquote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Dit had eigenlijk toch moeten winnen
Ja hè.quote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Et tu, @Aoibhin?quote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensMaar eigenlijk ook twee nummers die niet te vergelijken zijn
Haha nou ja, Voila heeft voor mij nét wat meer, maar ik vind absoluut niet dat Italië onterecht heeft gewonnenquote:
Martin en die presentatorquote:Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
Mag ik een crush hebben op Martin Ostendahl?
quote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
De meningen zijn verdeeldquote:Op zondag 19 december 2021 18:09 schreef Arizona het volgende:
Buddy jij bent af!!
Babs was goed maar had niet de winnaar moeten zijn!
Tuurlijk! Wat een lucky bastardquote:Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Cee het volgende:
Mag ik een crush hebben op Martin Ostendahl?
Nu wel 6!quote:
Kindbruidjequote:Op zondag 19 december 2021 18:12 schreef NailQueen het volgende:
Het nummer van Azerbaijan kan ik me niet meer herinneren.
Nu 4quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan je vertellen Buddy dat we volgend jaar al naar Turijn gaan.
Moeten ze het maar niet slecht doen.quote:Op zondag 19 december 2021 18:15 schreef Cee het volgende:
Ik wil niet dat Duitsland weer laatste wordt.
Dat wil ik ook niet voor Nederlandquote:Op zondag 19 december 2021 18:15 schreef Cee het volgende:
Ik wil niet dat Duitsland weer laatste wordt.
Vocaal was ze wel heel sterk.quote:
We moeten nooit meer meedoen, Oostblokfeestje, poppenkast.quote:
Ik vond Azerbeidzjan compleet zouteloosquote:Op zondag 19 december 2021 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
Azerbeidzjan is wel een verrassing vind ik (zij deed het goed verder hoor, sterke stem). Polen ook nogal een verrassing, dat vond ik echt wegvallen
Televote gaan bij hun floppen denk ikquote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond Azerbeidzjan compleet zouteloos
Goede stem, dus dat zal wel jurystemmen hebben opgeleverdquote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond Azerbeidzjan compleet zouteloos
Nou, dat viel ook even tegen.quote:
Snap ik echt nietquote:Op zondag 19 december 2021 18:29 schreef Arth_NL het volgende:
Portugal nog steeds de meeste publieksstemmen, van wat tot nu toe bekend is gemaakt.
Nou wij hebben ook massaal gestemd hierquote:
Weet ik, ik heb ook gestemdquote:Op zondag 19 december 2021 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou wij hebben ook massaal gestemd hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |