SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
What can change the nature of a man?
Nee dat zal wel meevallen. Financieel wel, godverdommequote:Op zondag 19 december 2021 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat die man met rust.
Zodra dat schijtmonster er is, is het einde tijdperk Poepie.
Doe eens rustigquote:Op zondag 19 december 2021 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat die man met rust.
Zodra dat schijtmonster er is, is het einde tijdperk Poepie.
quote:Op zondag 19 december 2021 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eens rustig![]()
Iedereen leeft gewoon met hem meeAls het zo ver is is iedereen blij voor hem
Het komt wanneer het komt.quote:Op zondag 19 december 2021 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eens rustig![]()
Iedereen leeft gewoon met hem meeAls het zo ver is is iedereen blij voor hem
Soutar heeft de druk van het hele brandweerkorps.quote:Op zondag 19 december 2021 16:00 schreef wimderon het volgende:
Is de purple patch van Soutar definitief voorbij @:Mani89?
Altijd tegen mij.quote:Op zondag 19 december 2021 16:01 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is precies waar het misging. RIP.
Schotland is als land wel een stuk mooier dan Engeland trouwens.quote:Op zondag 19 december 2021 16:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jawel Zjak, Engelsen hebben een hekel aan Schotland
Nog niet definitief.quote:Op zondag 19 december 2021 16:00 schreef wimderon het volgende:
Is de purple patch van Soutar definitief voorbij @:Mani89?
Oftewel een lieve man.quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Soutar is overigens ex-marinier, brandweerman en puppytrainer.
Ex-marinier genot. Dan zal die zijn vrouw wel regelmatig sloan.quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Soutar is overigens ex-marinier, brandweerman en puppytrainer.
Factsquote:Op zondag 19 december 2021 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Niels wat ben jij een onmetelijke sukkel
Aiiiiii dat is nou jammer ~ R. Scholtenquote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef Doevelaer het volgende:
Onze ketel is uitgevallen.Geen verwarming, geen warm water. Dat is precies wat je wil in december
Zeah zekahquote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef Wertha het volgende:
[..]
Aiiiiii dat is nou jammer ~ R. Scholten
quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef Wertha het volgende:
[..]
Aiiiiii dat is nou jammer ~ R. Scholten
Ijskoud bad.quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef Doevelaer het volgende:
Onze ketel is uitgevallen.Geen verwarming, geen warm water. Dat is precies wat je wil in december
nee maar het is maar een droom dus dan mag hetquote:Op zondag 19 december 2021 16:20 schreef Zorro het volgende:
Die Jumbo reclame is duidelijk niet Corona-proof
IJskoud*quote:
Nou vooruit, voor deze keer zie ik het door de vingers.quote:Op zondag 19 december 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee maar het is maar een droom dus dan mag het
@Cocoquote:Op zondag 19 december 2021 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe zit het met die ontplofte mol van je
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Het is bijna kerst. Kun je al een frikandel in de gang gooien tijdens het kerstdiner?quote:
Jamie Caven.quote:Op zondag 19 december 2021 16:31 schreef BB-King het volgende:
Ray Charles is dood Zjak. Zeg dan Stevie Wonder.
Waar staat die op de kaart?quote:
Ik kan me de laatste 90 minuten niet herinneren, heb jij dat ook?quote:Op zondag 19 december 2021 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net wakker van mijn middagdutje
E.Coliquote:Op zondag 19 december 2021 16:39 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Soutar was vroeger Italiaan en scheidsrechter. Opvallende carriere move naar Schotse darter.
11 jaar geleden was ie nog iets menselijker.quote:Op zondag 19 december 2021 16:39 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Soutar was vroeger Italiaan en scheidsrechter. Opvallende carriere move naar Schotse darter.
Of hij doet aan curlingquote:Op zondag 19 december 2021 16:38 schreef De_Kraam het volgende:
Soutar heeft dezelfde broek als clown Bassie.
Oh, staat die er weer niet? Die zou er echt al jaren moeten staan, zelfs als 'ie drie vakjes vult krijg je je bingo wel vol. Ging er eigenlijk van uit dat die er sowieso wel op zou staanquote:Op zondag 19 december 2021 16:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waar staat die op de kaart?
quote:Op zondag 19 december 2021 16:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
11 jaar geleden was ie nog iets menselijker.
Nog twee, als het even kan.quote:Op zondag 19 december 2021 16:43 schreef Zorro het volgende:
Ja wacht even, het is niet de bedoeling dat Portela nog meer sets pakt he
Zal zo even het liedboek bijwerken want dit kan echt niet zo.quote:Op zondag 19 december 2021 16:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
NEE ZJAK ZE ZINGEN 'BATTERED' NIET BEATEN
Met het bord op schoot darten kijken genotquote:Op zondag 19 december 2021 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
Afschuwelijk. Dit kan echt een 18:30-tje worden als Bunting v R. Smith close wordt.
Originaliteit is ver te zoeken ja.quote:Op zondag 19 december 2021 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Superoriginele bordjes met "Don't tell the wife I'm here!" of iets vergelijkbaars mogen volgend jaar wel op de bingo
Einde tijdperk Bean.quote:Op zondag 19 december 2021 16:48 schreef Tagliano het volgende:
Hierna nog een pot
Zeer diep in de middag
Morgen is er geen middagsessie om dat te dwarsbomenquote:
Denk je dat er dan de hele middag Bean komt of zo?quote:Op zondag 19 december 2021 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen is er geen middagsessie om dat te dwarsbomen
Erg mooi
quote:Op zondag 19 december 2021 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen is er geen middagsessie om dat te dwarsbomen
Erg mooi
Uiteraard nietquote:Op zondag 19 december 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat er dan de hele middag Bean komt of zo?
Vandaag staat ook RTL GP geprogrammeerd om 17:30, daar missen we niks aan.quote:Op zondag 19 december 2021 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm
Tot zover de "elke dag" aankondiging van RTL
Ohquote:Op zondag 19 december 2021 16:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vandaag staat ook RTL GP geprogrammeerd om 17:30, daar missen we niks aan.
Die neem ik wel gewoon op inderdaad, er moet ook nog gegeten worden.quote:Op zondag 19 december 2021 16:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vandaag staat ook RTL GP geprogrammeerd om 17:30, daar missen we niks aan.
Die hoop heb ik al opgegevenquote:Op zondag 19 december 2021 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit gaat allemaal ten koste van Mr. Bean.
Raakte elkaar niet genot. HAHAHAHquote:Op zondag 19 december 2021 16:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Extreem ongemakkelijk 'boksje'
Wel de World Cup met een nog gehandicaptere teamgenoot tussendoor.quote:Op zondag 19 december 2021 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Mooi dat we weer een jaar verlost zijn van Portela.
Als ie weer met dat kutnummer opkomt is DRT geen fan van Bunting meer.quote:Op zondag 19 december 2021 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk maakt "the best of the best" Bunting er straks een topshow van.
Die is er neergezet om een programma van RTL te pluggen. Heeft verder niets met darts.quote:
Ross Smith uitstekend darter. Kan zomaar 3-0 voor Smiss worden genot.quote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als ie weer met dat kutnummer opkomt is DRT geen fan van Bunting meer.
Bird is the word is nochtans een prima nummerquote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als ie weer met dat kutnummer opkomt is DRT geen fan van Bunting meer.
Bas Muijs kon niet?quote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die is er neergezet om een programma van RTL te pluggen. Heeft verder niets met darts.
Die gebruikt hij dus niet meer.quote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bird is the word is nochtans een prima nummer
Die heeft zijn brandweerslang en helm gewoon meegenomen. Wat een baas.quote:Op zondag 19 december 2021 17:07 schreef heywoodu het volgende:
Nog even nachtdienstjes draaien tussendoor
Hmquote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die is er neergezet om een programma van RTL te pluggen. Heeft verder niets met darts.
Ggggos Smit ~Jerryquote:
Woensdagavond, zet je maar vast in de zetel (mits er dan nog publiek is)quote:
Past beter bij The Bulletquote:Op zondag 19 december 2021 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Weten we waarom Bunzing z'n nummer uberhaupt veranderd heeft?
Het woord Bullet komt er wel in voorquote:Op zondag 19 december 2021 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Hij wilde eindelijk weer eens serieus genomen worden.quote:Op zondag 19 december 2021 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk zit er ook nog een lichaam aan vastquote:Op zondag 19 december 2021 17:10 schreef bechirti het volgende:
[..]
In het land der blinden is een oog koning
Nee, alleen de zware pijltjes van Surlquote:Op zondag 19 december 2021 17:11 schreef wimderon het volgende:
Lichte pijltjes van Bunting benoemen, stond die op de bingo?
Bunting gooit heel hard, staat die op de bingo?quote:Op zondag 19 december 2021 17:11 schreef wimderon het volgende:
Je kijkt maar in de OP.quote:Op zondag 19 december 2021 17:11 schreef wimderon het volgende:
Hij wilde niet meer met Family Guy vergeleken worden.quote:Op zondag 19 december 2021 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil graag alle Feyenoorders inclusief Mario Been graag nog even bedanken voor de punten in dit kaderquote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Agressie stukgesloagen omdat Feyenoord verloren heeft ouwe dibbes?
Als Jim Williums gaat gooien met de pijltjes van Bunting, blijft er dan iets in het bord zitten?quote:Op zondag 19 december 2021 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bunting gooit heel hard, staat die op de bingo?
Mario 0-10 Been genot.quote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil graag alle Feyenoorders inclusief Mario Been graag nog even bedanken voor de punten in dit kader
Hij heeft zich wel netjes vooraf afgemeldquote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef wimderon het volgende:
Overigens verzoek ik @:maxi-mus zich te melden.
Wel posten in VBL en hier schitteren door afwezigheid.
Is zijn leven nu alweer voorbij dan?quote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef wimderon het volgende:
Niet geluktquote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij wilde niet meer met Family Guy vergeleken worden.
Ik ben geen wappie.quote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Agressie stukgesloagen omdat Feyenoord verloren heeft ouwe dibbes?
Vergaderen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat doen ze dan de hele dag in de Shisha-Lounge?
Pratenquote:Op zondag 19 december 2021 17:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met Taghi bellen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je verwachtte meer van Bunting na zijn halve finale van vorig jaar.quote:
Wat een faal.quote:
Uiterst matigquote:Op zondag 19 december 2021 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat vinden we van De Ruiter vanmiddag?
Vind hem als analist minstens zo slecht als bondsvoorzitter van de Nederlandse DartsBond. Ook daar faalde hij regelmatig GENOT.quote:Op zondag 19 december 2021 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met zijn Roemeense oh nee Oekraïense natuurlijk Litouwer.quote:
Lol, zulke nobuddy's in het bestuur hebbenquote:Op zondag 19 december 2021 17:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind hem als analist minstens zo slecht als bondsvoorzitter van de Nederlandse DartsBond. Ook daar faalde hij regelmatig GENOT.
KOOS TERUG. NU METEEN.quote:Op zondag 19 december 2021 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zat op die positie door een combinatie opleiding en ons kent ons he.quote:Op zondag 19 december 2021 17:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lol, zulke nobuddy's in het bestuur hebben
Mijn ervaringen met kleine bonden is dat er vaak van die extreem behoudende lui zitten en dat er vaak bestuurscrises zijn. Anti-genot.quote:Op zondag 19 december 2021 17:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zat op die positie door een combinatie opleiding en ons kent ons he.
Prima begin. Zeker. Maar dat levert mij geen punten op.quote:
NDB is geen kleine bond ouwe reus. Hoeveel aangesloten bonden en spelers denk jij dat er lid zijn?quote:Op zondag 19 december 2021 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met kleine bonden is dat er vaak van die extreem behoudende lui zitten en dat er vaak bestuurscrises zijn. Anti-genot.
Liev van hemquote:Op zondag 19 december 2021 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
Stichting Babyspullen, donateur T. Hankey genot.
Evenveel als de NSB?quote:Op zondag 19 december 2021 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NDB is geen kleine bond ouwe reus. Hoeveel aangesloten bonden en spelers denk jij dat er lid zijn?
Er staar hier helaas geen darts op.quote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef wimderon het volgende:
Bedoelde kleine bond qua organisatie en budget. Zal toch niet al te professioneel zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 17:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NDB is geen kleine bond ouwe reus. Hoeveel aangesloten bonden en spelers denk jij dat er lid zijn?
Het went...quote:Op zondag 19 december 2021 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zit wat mij betreft weinig herhalingsgevaar aan ja.quote:
Dan ben je dus op de verkeerde plekquote:Op zondag 19 december 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staar hier helaas geen darts op.
Zal even kijken wat Trustpilot over hem zegtquote:Op zondag 19 december 2021 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit wat mij betreft weinig herhalingsgevaar aan ja.
Haha je hebt geen idee. NDB is een van de grotere bonden van Nederland Momenteel zijn er 25 regionale lidorganisaties aangesloten de bond met een gezamenlijk ledental van 33.000. Inmiddels zit dit aantal ruim boven de 50.000. Men organiseert o.a. het grootste toernooi ter wereld de Dutch Open.quote:Op zondag 19 december 2021 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedoelde kleine bond qua organisatie en budget. Zal toch niet al te professioneel zijn.
@maxi-mus zit onder de duim genot.quote:Op zondag 19 december 2021 17:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je dus op de verkeerde plek
Vanavond wel?quote:Op zondag 19 december 2021 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staar hier helaas geen darts op.
PL dont kill players, players kill playersquote:
Dit dusquote:Op zondag 19 december 2021 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PL dont kill players, players kill players
Mwa te makkelijk. Denk eerder stukje zelfvertrouwen wat totaal verdwenen is.quote:Op zondag 19 december 2021 17:26 schreef Szura het volgende:
Durrant is niet kapot gemaakt door de PL Zjak, maar door corrie
Ik weet niet of ik @maxi-mus zo in zou schatten.quote:Op zondag 19 december 2021 17:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:maxi-mus zit in een femdom relatie dus waarschijnlijk niet.
Schijnbaar wel. Darten staat hier niet op zegt hij HAHAHA. Niks te vertellen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik @:maxi-mus zo in zou schatten.
Je weet dat ie bij "vrienden" is hequote:Op zondag 19 december 2021 17:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Darten staat hier niet op zegt hij HAHAHA. Niks te vertellen genot.
Ongeloofwaardig genot.quote:Op zondag 19 december 2021 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet dat ie bij "vrienden" is he
Durrant wint de PLquote:Op zondag 19 december 2021 17:26 schreef Szura het volgende:
Durrant is niet kapot gemaakt door de PL Zjak, maar door corrie
Ik ben ook niet thuis.quote:Op zondag 19 december 2021 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik @:maxi-mus zo in zou schatten.
Ik was donderdag nog bij vrienden, samen in het cafe. Overigens won ik deze week niet en werd ik slechts 2de. Altijd tegen mij.quote:
Jij hebt ook maar 1 vriend toch?quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was donderdag nog bij vrienden, samen in het cafe. Overigens won ik deze week niet en werd ik slechts 2de. Altijd tegen mij.
Ook? Wie nog meer?quote:Op zondag 19 december 2021 17:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar 1 vriend toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |