Wassen met Witte Reus.quote:Op zondag 26 december 2021 14:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe krijgen ze die met modder besmeurde witte kleding van Brand weer spierwit steeds?
Of gooien ze gewoon alles weg na een moddercross.
Die heeft de dieselmotor uitgevonden.quote:Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik zie Honsinger nog wel op het podium komen
Zal ze eerst fatsoenlijk moeten leren starten.quote:Op zondag 26 december 2021 14:16 schreef Nober het volgende:
Stelling: Honsinger gaat WK worden in Fayetteville.
Avondcross met passage door biertentquote:Op zondag 26 december 2021 14:21 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik baal nog steeds dat Diegem niet door gaat.. was altijd erg sfeervol, lekker met bord op schoot naar een avondcross kijken
Denk ik ook, hopelijk kan Poelgod naar voren rijden en op het podium eindigen.quote:Op zondag 26 december 2021 14:24 schreef Szura het volgende:
Van Aert gaat met een minuut voorsprong winnen
Daar heb je veel extra kosten met verlichting e.d. Dan heb je publiek nodig om niet failliet te gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 14:21 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik baal nog steeds dat Diegem niet door gaat.. was altijd erg sfeervol, lekker met bord op schoot naar een avondcross kijken
Wel eerlijker als een jurysport als F1quote:Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het blijft een merkwaardige sport.
Knap als je dan na één ronde slechts 20s achter ligt met de helft aan kracht.quote:Op zondag 26 december 2021 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies als VDP meedoet dat Van Aert automatisch 50%van zijn krachten verliest.
Schijt al in z’n broek als hij Van der Poel en Van Aert op de startlijst ziet staanquote:
Dan krijgt ie luieruitslag na een uur koers.quote:Op zondag 26 december 2021 15:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Schijt al in z’n broek als hij Van der Poel en Van Aert op de startlijst ziet staan
Je moet vrouwensport niet met mannensport gaan vergelijken.quote:Op zondag 26 december 2021 15:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Rijden gewoon 4km/u sneller dan de vrouwen, 16 vs 20km/u is een serieus verschil.
Verwacht wel dat ie straks gaat lossen, mist nog ritme.quote:Op zondag 26 december 2021 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot nu toe houdt Mathieu het prima bij.
Maar de rondetijden van de beloften waren wel evensnel.quote:Op zondag 26 december 2021 15:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Rijden gewoon 4km/u sneller dan de vrouwen, 16 vs 20km/u is een serieus verschil.
Daar lijkt het al te gebeurenquote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verwacht wel dat ie straks gaat lossen, mist nog ritme.
Dat dachten we ook bij WVA bij z'n eerste cross.quote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verwacht wel dat ie straks gaat lossen, mist nog ritme.
En die emancipatie dan? Zo wordt het nooit wat met het genderneutrale tijdperkquote:Op zondag 26 december 2021 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet vrouwensport niet met mannensport gaan vergelijken.
Voorbereiding van Poelgod was vrij beroerd en z’n rug is nog steeds kut natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat dachten we ook bij WVA bij z'n eerste cross.
Lijkt mij wel. wegwielrennen is de hoofdzaak voor beide heren.quote:Op zondag 26 december 2021 15:27 schreef Nober het volgende:
Begin wielerseizoen belangrijker dan WK Veldrijden?
Dus beide rijden WK niet?quote:Op zondag 26 december 2021 15:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. wegwielrennen is de hoofdzaak voor beide heren.
Dat was kort.quote:
WK parcours is toch een Pidcock parcours?quote:Op zondag 26 december 2021 15:32 schreef H.Vviv het volgende:
Van der Poel rijdt het WK wel, bij Van Aert heel veel twijfels waar vooral zijn trainer de voorkeur heeft om geen WK te laten doen.
Gun het zo’n Toon ook veel meer dat ie mee kan met Mat en Wout dan zo’n Iserbyt.quote:Op zondag 26 december 2021 15:33 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooi, dat de altijd om respect zeurende Iserbyt gelijk weer onder de druk van de Prumjur Liek bezwijkt.
Ja die jaloezie om Puck zit nog steeds diep he?quote:Op zondag 26 december 2021 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gun het zo’n Toon ook veel meer dat ie mee kan met Mat en Wout dan zo’n Iserbyt.
Puckjequote:Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja die jaloezie om Puck zit nog steeds diep he?
Misschien toch nog wat op reserve rijden.quote:Op zondag 26 december 2021 15:39 schreef Szura het volgende:
Had een dominantere Van Aert verwacht, maar toch het gevoel dat hij de betere is en nog wegrijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |