SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
[ Bericht 1% gewijzigd door Neef_Wuppie op 19-12-2021 14:10:42 ]Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Verdomme. Ik kon de vinger er niet op leggen maar dit is best accuraat.quote:Op zondag 19 december 2021 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Hij lijkt op een mix van Jeffrey de Zwaan, Cristo Reyes en Down.
Ik hoorde het jaquote:Op zondag 19 december 2021 13:47 schreef heywoodu het volgende:
Zjak weet wél hoe je vice versa gebruikt.
Net zo lang als de sportscholen.quote:Op zondag 19 december 2021 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang zijn de kappers in Aussie al gelockdowned?
Afgaande op z'n vader valt dat wel meequote:Op zondag 19 december 2021 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang zijn de kappers in Aussie al gelockdowned?
Dat het havermout is. En dat je er 's ochtends langer dan 25 seconden mee bezig bent alvorens je kunt eten.quote:
Wie eet dat nou weerquote:
Als je overnight oats maakt niet. Dat pleur je 's avonds in de koelkast, volgende ochtend roeren en klaar.quote:Op zondag 19 december 2021 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat het havermout is. En dat je er 's ochtends langer dan 25 seconden mee bezig bent alvorens je kunt eten.
Flesje Whiskey, of tweequote:Op zondag 19 december 2021 13:51 schreef heywoodu het volgende:
"Dan kunnen zij als het nodig is nog een drankje drinken."
Nodig
Dan is het nadeel nog steeds dat het geen boterhammen met pure hagelslag zijnquote:Op zondag 19 december 2021 13:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je overnight oats maakt niet. Dat pleur je 's avonds in de koelkast, volgende ochtend roeren en klaar.
Ik ben ook wel eens een dartwedstrijd begonnen met 2x 140 waarna de tegenstander wantrouwend opperde dat we een darter uit een veel hogere klasse hadden meegenomen.quote:
Schijnt dat je daar best wat poen mee kunt verdienen.quote:
Met name wanneer het, ik noem maar, dartpijlen betreft. Of honkballen.quote:Op zondag 19 december 2021 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat je daar best wat poen mee kunt verdienen.
Samen bij elkaar misschien net welquote:Op zondag 19 december 2021 13:56 schreef Szura het volgende:
Denk niet dat we 100 gemiddeld gaan halen
Bij elkaar opgeteld misschien.quote:Op zondag 19 december 2021 13:56 schreef Szura het volgende:
Denk niet dat we 100 gemiddeld gaan halen
Insinueer je hier dat we hem moeten lospeuteren?quote:Op zondag 19 december 2021 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou nou. De middag moet nog een beetje los komen. Als een hardnekkige snotbriebel achter in je neus.
Laat ik aan jullie overquote:Op zondag 19 december 2021 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Insinueer je hier dat we hem moeten lospeuteren?
Dit is erg gunstig voor mijn deelname in het voorspelspelquote:Op zondag 19 december 2021 14:00 schreef Zorro het volgende:
Smith doet een dappere poging om Lisa Ashton van de troon te stoten in het laagste gemiddelde-klassement.
Keukenconcurrent wenst Meister Küchen veel succes?quote:Op zondag 19 december 2021 14:00 schreef spleeh het volgende:
Het alternatief op dartsgebied is de livestream van de Meister Küchen Darts Open.
Waar met mondkapjes op gespeeld wordt.
wint hij toch nog ietsquote:Op zondag 19 december 2021 14:00 schreef Zorro het volgende:
Smith doet een dappere poging om Lisa Ashton van de troon te stoten in het laagste gemiddelde-klassement.
Stukje spanningquote:Op zondag 19 december 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
makkelijk 180ers gooien en dan tot een avg van 70,6 komen. HOE slecht ben je dan?
Nog niet. Moest gniffelenquote:Op zondag 19 december 2021 14:05 schreef The_Undertone het volgende:
Is de term 'Kyslecht' al voorbij gekomen?
nou welquote:Op zondag 19 december 2021 14:05 schreef The_Undertone het volgende:
Is de term 'Kyslecht' al voorbij gekomen?
Het bord, de tafel, de koffiemachine, mijn medespelers.... Echt alles.quote:
Daar kun je veel geld mee verdienenquote:Op zondag 19 december 2021 14:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het bord, de tafel, de koffiemachine, mijn medespelers.... Echt alles.
Of op z'n minst een paar jaar gratis kost en inwoningquote:Op zondag 19 december 2021 14:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar kun je veel geld mee verdienen
quote:Op zondag 19 december 2021 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
Het is niet te volgen allemaal godverdomme. Darts, voetbal en counterstrike tegelijkertijdHandig dit...
Dat blijft toch bijzonder he. Er gewoon geen kut van kunnen, maar dan wel geïrriteerd doen wanneer je niks raakt.quote:Op zondag 19 december 2021 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Elke keer die act als hij een pijl in de 1 gooit
Wij switchen even naar Feyenoord - Ajax genot.quote:Op zondag 19 december 2021 14:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Elke keer die act als hij een pijl in de 1 gooit
Goede finishquote:Op zondag 19 december 2021 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat tiefesbeest moet eens op het bord gaan zitten en dan gespietst worden.
Zit er al bijna 3 punten boven inmiddelsquote:Op zondag 19 december 2021 14:25 schreef Zorro het volgende:
Die Smith begint vervelend vaak de triple te raken, zo gaat ie Ashton nooit verslaan.
Anno 2021 kunnen ze niet even snel aanpassen.quote:Op zondag 19 december 2021 14:25 schreef Poepz0r het volgende:
Lachen om home video's genot @:Zipportal
[ afbeelding ]
Genot hequote:Op zondag 19 december 2021 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anno 2021 kunnen ze niet even snel aanpassen.
Hij krijgt nog een set de kans om te falenquote:Op zondag 19 december 2021 14:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zit er al bijna 3 punten boven inmiddels
Ik moest ook ff goed nadenken over wat hij nou eigenlijk wilde zeggen jaquote:Op zondag 19 december 2021 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Koert slikt nog net een stukje racisme in
Staat anders groot Tsunami op z'n rugquote:Op zondag 19 december 2021 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jason Heaver heeft niet eens een bijnaam.
Ik zie het ja. John McDonald noemde hem gewoon Jason Heaver, vandaar.quote:
Tim Pusey blijft leuk.quote:Op zondag 19 december 2021 14:39 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Ky de Oceanic Masters met een motortje in zijn darts gegooid @:Mani89?
Of Dolanquote:Op zondag 19 december 2021 14:52 schreef Zorro het volgende:
Mathers zou een broer van Mervyn King kunnen zijn.
Mes. Steek. Pijn.quote:Op zondag 19 december 2021 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zitten Ajax - Spurs te kijken?
Nee MAX die crasht in de opwarmrondequote:Op zondag 19 december 2021 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee dat was ook niet best iddquote:Op zondag 19 december 2021 15:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee MAX die crasht in de opwarmronde
Maar die goal was buiten tijdquote:Op zondag 19 december 2021 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs toen bleef Coronel hem verdedigenquote:Op zondag 19 december 2021 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee dat was ook niet best idd
Ik heb gehoord dat dat niet echt veel uitmaaktequote:
Phil is zo'n bizar vies mannetje.quote:Op zondag 19 december 2021 15:11 schreef BB-King het volgende:
Phil Taylor een klein dik mannetje noemen.
HOW DARE YOU...
Ok hij had wel gelijk.
quote:Op zondag 19 december 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat niet echt veel uitmaakte
Noppiequote:
Die ouders hebben aan partnerruil gedaan, dat kan niet anders.quote:
Oh jaquote:
Dat gebeurt toch wel met de lockdownquote:Op zondag 19 december 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja![]()
GENOTSPOT THUISBLIJVEN WEKKERZETTEN STIL OP STRAAT ALLEN![]()
![]()
Je aan een lockdown houdenquote:Op zondag 19 december 2021 15:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel met de lockdown
Poepzor heten en schijthebber zijn, je verwacht het niet.quote:
Leef de leven ouwe reusquote:Op zondag 19 december 2021 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poepzor heten en schijthebber zijn, je verwacht het niet.
Nee doen ze niet meer.quote:Op zondag 19 december 2021 15:28 schreef Thomas-sama het volgende:
Doen ze trouwens geen tiebreak meer?
Net het einde teruggekeken van Borland - Brooks, ze gingen maar tot 3-2 in de laatste set.
Het was ook geen grapquote:
Niet in ronde 1, maar vanaf ronde 2 welquote:Op zondag 19 december 2021 15:28 schreef Thomas-sama het volgende:
Net het einde teruggekeken van Borland - Brooks, ze gingen maar tot 3-2 in de laatste set.
Niet in de eerste rondequote:Op zondag 19 december 2021 15:28 schreef Thomas-sama het volgende:
Volgens mij al het hele WK als ik die camera shots ziequote:Op zondag 19 december 2021 15:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een hoop stagiaires heeft de PDC ingeroosterd vanmiddag
Ja, hij heeft de bullseye uit zn dartbord geboordquote:
Stukje American Pie genot.quote:Op zondag 19 december 2021 15:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de bullseye uit zn dartbord geboord
Ben zelf wel benieuwd naar Elen Zootar.quote:Op zondag 19 december 2021 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
Straks de broer van Freddie Mercury nog. Portela god.
quote:Op zondag 19 december 2021 15:33 schreef spleeh het volgende:
[..]
Ben zelf wel benieuwd naar Elen Zootar.
Qua nikszeggende geitewollensokken vauxhallrijder jaquote:Op zondag 19 december 2021 15:35 schreef wimderon het volgende:
Heaver is wel echt het prototype van een Engelsman van middelbare leeftijd hè?
Stond duidelijk niet op scherpquote:Op zondag 19 december 2021 15:38 schreef BB-King het volgende:
Je kon zien aan Mathers dat hij de voorbereiding miste.
Buikje niet weg kunnen trainen.
7500 pond verdiend met waardeloos darts. Niet slecht naar wij dachten.quote:Op zondag 19 december 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had het evengoed prima naar zijn zin
Butler heeft zelfs een PDC MAJOR gewonnen KOEKOEKquote:Op zondag 19 december 2021 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
De sympathieke Larry Butler lacht hierom.
[ afbeelding ]
In principe gooit hij daar toch even een 9 darter met 3 pijlen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
De sympathieke Larry Butler lacht hierom.
[ afbeelding ]
Een Amerikaan die een PDC major wintquote:Op zondag 19 december 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Butler heeft zelfs een PDC MAJOR gewonnen KOEKOEK
Nee dan zou ik ook lachenquote:Op zondag 19 december 2021 15:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
7500 pond verdiend met waardeloos darts. Niet slecht naar wij dachten.
Tis toch echt zoquote:Op zondag 19 december 2021 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een Amerikaan die een PDC major wint
Barry Hearn komt klaar bij het idee alleen al
Einde tijdperk Nostradamusquote:Op zondag 19 december 2021 15:44 schreef wimderon het volgende:
Portela heeft het bullen gewonnen
@:Dr_Flash
(@:heywoodu)
Lekker begin, ik pak mijn Nederlands-Braziliaanse pinnetje er weer bij!quote:Op zondag 19 december 2021 15:44 schreef wimderon het volgende:
Portela heeft het bullen gewonnen
@:Dr_Flash
(@:heywoodu)
Seconde of 28 dacht ik dat het was.quote:Op zondag 19 december 2021 15:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Schot op het podium
Hoeveel minuten totdat het 'Scotland get battered' wordt ingezet?
Soutar maakt zich nu al drukquote:Op zondag 19 december 2021 15:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Schot op het podium
Secondenquote:Op zondag 19 december 2021 15:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Schot op het podium
Is je spruit er al, mafkees?quote:Op zondag 19 december 2021 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
Soutar is sneller gaan gooien. OPVALLEND.
Net of ik dat ook maar OOIT eerder gevraagd hebquote:
De klassieker man man wat een kut pot.quote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Szura het volgende:
Ik weet niet wat slechter is, deze dartmiddag of de klassieker
Het wordt hier iedere dag gevraagd.quote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of ik dat ook maar OOIT eerder gevraagd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |