Nou, Trauner-Geertruida zou nu mijn eerste optie zijn voor centraal achterin.quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Geertje wel weer uitstekend centraal, Trauner eigenlijk niet echt gemist en Haller niet gezien.
Aanvallend was zo abominabel. Al hadden we nog 2 uur gespeeld dan was er nog niks in gevlogen.quote:Op zondag 19 december 2021 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Til ook goed, en Malacia tot aan de eindfase ook. Aursnes ruimde veel op. Ajax was wel heel zwak maar verdedigend stond het prima bij ons op enkele heel domme individuele momenten na.
Alleen de aanval en de beslissingen die er gemaakt werden, oei. Dan mist Ajax op een gegeven moment haar halve defensie en zelfs dan maak je ze het niet lastig. Geen publiek om de boel op te zwepen helpt ook dan absoluut niet.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Cor Pot heeft Berghuis weggepest en heel de selectie presteert beter door zijn vertrek.
- Berghuis
Is er een wedstrijd geweest dat onze xG lager was?quote:Op zondag 19 december 2021 16:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weer gewonnen met xG! @:generationalpha
Heerenveen is echt schandalig slecht dus het zou niet nodig zijn in ieder geval.quote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef fetX het volgende:
Hoop wel echt dat we bij Heerenveen winnen, anders ga je toch met een heel matig gevoel de winterstop in.
Maar Feyenoord heeft er al een aantal gespeeld waarbij ze beter waren en toch niet wisten te winnen dus dit zegt me niet zoveel.quote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen is echt schandalig slecht dus het zou niet nodig zijn in ieder geval.
Ja, leuk. "Ik denk dat Arne Slot goed blootlegt wie de stoorzenders waren"quote:Op zondag 19 december 2021 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Uitstekend interview met Berghuis ja.
En dat zou echt zonde zijn, ook voor Slot. Voetballende hebben we het namelijk goed voor elkaar. Spelers lijken te weten wat ze moeten doen enzo.quote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef fetX het volgende:
Hoop wel echt dat we bij Heerenveen winnen, anders ga je toch met een heel matig gevoel de winterstop in.
Opzich wel vertrouwen erin, moet je met Geertje en Nelson ook wel kunnen winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |