quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin was nog met haar boodschappenlijstje bezig.
Nou ik ben ondertussen wel bezig wat ik allemaal nog voor het kerstdiner nodig hebquote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin was nog met haar boodschappenlijstje bezig.
We vieren het hier met zijn tweeën. Dus ik maak een pan chili con carne. Als tegengeluid voor al het vuurwerk hier in de wijk. Zal ze leren.quote:Op zondag 19 december 2021 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik ben ondertussen wel bezig wat ik allemaal nog voor het kerstdiner nodig heb
Ja ik probeer dan ook altijd zo'n volgorde te maken op de route die ik altijd loopquote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook papieren boodschappenlijst. Wel op volgorde van de levensmiddelen in de winkel. Een verbouwing is kut
quote:Op zondag 19 december 2021 13:15 schreef notturna het volgende:
[..]
We vieren het hier met zijn tweeën. Dus ik maak een pan chili con carne. Als tegengeluid voor al het vuurwerk hier in de wijk. Zal ze leren.
Ja en de AH hier die veranderd de boel nogal eens , stelletje pannenkoeken.quote:Op zondag 19 december 2021 13:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook papieren boodschappenlijst. Wel op volgorde van de levensmiddelen in de winkel. Een verbouwing is kut
Helemaal als brildrager.quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Met een mondkapje boodschappen doen is sowieso is een hel
Ben er al aan gewend inmiddels.quote:Op zondag 19 december 2021 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Met een mondkapje boodschappen doen is sowieso is een hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |