SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je de wedstrijd waarschijnlijk niet gekeken. Ik kan mij oprecht geen wedstrijd herinneren waar ik zoveel balverlies over en weer heb gezien en dat dan achter elkaar.quote:
quote:
Eet smakelijk! En wat attent dat je dit vraagt.quote:Op zondag 19 december 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik ben nog steeds niet over mijn kater heen dus heb de hele dag nog niet gegeten.quote:Op zondag 19 december 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sportief.quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd @:Tarado, @:maxi-mus en @:GGMM en @:AFCNiels
Bedankt maat. (maar wat een waardeloze kutwedstrijd)quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Dank je, het was wel een wedstrijd die pijn deed aan je ogen, zo verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Bedankt vriend.quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Dat zei @GGMM ook al, dan zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je, het was wel een wedstrijd die pijn deed aan je ogen, zo verschrikkelijk slecht.
Brood met ardennerworst. Maar net moeke aan de lijn. Eerste Kerstdag bij haar eten in het verzorgingstehuis. Als het mag en kan. Verheug ik me op.quote:Op zondag 19 december 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, geniet ervanquote:Op zondag 19 december 2021 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brood met ardennerworst. Maar net moeke aan de lijn. Eerste Kerstdag bij haar eten in het verzorgingstehuis. Als het mag en kan. Verheug ik me op.
Heb vroeger een paar jaar een SC bij Heracles gehad.quote:Op zondag 19 december 2021 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet voor welke club jij bent eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |