Gelukkig!quote:Op zondag 19 december 2021 10:31 schreef arvensis het volgende:
Vannacht was stukken beter gelukkig!
Mag Zielie ook in de OP? November 2020.
Hahaha, tuigje kopen dus? En ook zo'n mooi hek voor de TV zettenquote:Op zondag 19 december 2021 10:41 schreef SQ het volgende:
En die heerlijk kletsende Colin
Goud kan sinds gisteren ook iets nieuws: uit de kinderstoel klimmen. Hij zat ineens op tafel![]()
Weer een stukje minder rust![]()
Ik heb ook alle losse voorwerpen tot een hoogte van 85 centimeter al verplaatst want hij stond laatst een hele schaal vol appels voor te proeven. Jip en Janneke style
Nee, zeker niet. Ze klimt ook de Pikler driehoek zelf op en af.quote:Op zondag 19 december 2021 12:44 schreef tpopml het volgende:
Ik kan de video niet bekijken @:arvensis. Wat een tof ding is dat waar Zielie in staat. Ben je niet bang dat ze eruit duikelt?
Netjes netjes! Ik ga eens op zoek naar zo'n dingquote:Op zondag 19 december 2021 12:46 schreef arvensis het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ze klimt ook de Pikler driehoek zelf op en af.U. is er ook nooit uit gevallen. 🤗
Het is een Ikea-hack, staan wat handleidingen online! Zag wel dat een van de krukjes tijdelijk niet op voorraad is.quote:Op zondag 19 december 2021 19:26 schreef tpopml het volgende:
[..]
Netjes netjes! Ik ga eens op zoek naar zo'n ding
Je kunt hem ook zelf maken maar dan mooi. Dat heb ik gedaan en ik ben er zo blij mee en de smurf ookquote:Op zondag 19 december 2021 19:38 schreef arvensis het volgende:
[..]
Het is een Ikea-hack, staan wat handleidingen online! Zag wel dat een van de krukjes tijdelijk niet op voorraad is.
Misschien even op (facebook)marktplaats kijken. Je kan ze ook kant en klaar kopen voor de hoofdprijs..
Onder het afdak gelukkig.quote:Op zondag 19 december 2021 19:41 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nog ergens een learning tower staan. Ik vrees ergens in de tuin onder t afdak
Dankuquote:Op maandag 20 december 2021 20:39 schreef tpopml het volgende:
Alvast? gefeliciteerd @:B.ertha! Hoe hebben jullie het gevierd?
Hoe heb je m mooi gemaakt?
Poeh, gelukkig is ze overdag zo leukquote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik lees met jullie allemaal mee, scheelt dat er hier niet zo snel gepost wordt.Maar wij zitten er echt wel even doorheen.. Het zijn de drukke weken voor de feestdagen op het werk met 1,5-2x fulltime werkweken, het heen en weer reizen+ziekenhuisbezoek met geen geweldige berichten en die slaap... Jeetje man, steeds als ik denk dat het alleen maar beter kan worden dan lijkt het de andere kant op te gaan. We zijn nu ook alweer sinds 19u bezig en weten al genoeg. Als ze nu nog amper tot niet heeft geslapen blijft meestal de hele nacht zo. Elke 5-15 minuten staat ze aan de rand van het bed. Beste opties zijn dan toch maar bij ons in bed of de één met haar in de weer en de ander op de bank..
Overdag is ze wel echt een schatje! Ze is tevreden, speelt steeds zelfstandiger ook, de boventandjes komen door, ze kan eigenlijk allang los lopen geloof ik, maar durft nog niet.. Ontdekken, lachen, dansen, swingen op muziek.. Eten is helemaal ontdekt, met name toetjesmaar vrijwel alles gaat er in! Alleen die nachten..
Jeetjequote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik lees met jullie allemaal mee, scheelt dat er hier niet zo snel gepost wordt.Maar wij zitten er echt wel even doorheen.. Het zijn de drukke weken voor de feestdagen op het werk met 1,5-2x fulltime werkweken, het heen en weer reizen+ziekenhuisbezoek met geen geweldige berichten en die slaap... Jeetje man, steeds als ik denk dat het alleen maar beter kan worden dan lijkt het de andere kant op te gaan. We zijn nu ook alweer sinds 19u bezig en weten al genoeg. Als ze nu nog amper tot niet heeft geslapen blijft meestal de hele nacht zo. Elke 5-15 minuten staat ze aan de rand van het bed. Beste opties zijn dan toch maar bij ons in bed of de één met haar in de weer en de ander op de bank..
Overdag is ze wel echt een schatje! Ze is tevreden, speelt steeds zelfstandiger ook, de boventandjes komen door, ze kan eigenlijk allang los lopen geloof ik, maar durft nog niet.. Ontdekken, lachen, dansen, swingen op muziek.. Eten is helemaal ontdekt, met name toetjesmaar vrijwel alles gaat er in! Alleen die nachten..
We hebben lieve vrienden en familie die bereid zijn te helpen, maar de timing is lastig. Vrienden zitten zelf in de kleine kinderen sinds kort. Familie.. Schoonmoeder ligt nu 2 maanden in het ziekenhuis, daarmee passen mijn ouders al veel op voor het heen en weer reizen naar het ziekenhuis. Kunnen niet heel veel meer vragen denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
JeetjeIk hoop echt dat het snel beter wordt.. Jullie hebben ook wel de jackpot van 'elke keer iets' hè
Ik weet dat het eerder is gevraagd, maar is er nog hulp mogelijk?
quote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef NicolasJoy het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef PKM het volgende:
@:NicolasJoy sterkte maar weer.
Heb je weleens bij het consultatiebureau gevraagd of er extra ondersteuning mogelijk is? Ik heb bijvoorbeeld ooit hier gelezen over steungezinnen, dat klonk wel heel fijn. Misschien heb ik je dit al drie keer aangeraden trouwens.
Ik hoop van harte dat ze het vannacht beter doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |