abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2021 @ 10:23:27 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202698341
Wie posten hier mee:

LastRequest - Mini - Maart 2020
Nolita - L. - Juli 2020
Hilmo - F. - Juli 2020
Sunshine1982 - - Augustus 2020
NicolasJoy - S. - September 2020
tpopml - Mickey - September 2020
Seven. - Colin - September 2020
Peejtur - LL - Oktober 2020
MaJo - Aapie - Oktober 2020
arvensis - Zielie - November 2020
PKM - Poffertje - November 2020
Gogo83 - J. - Januari 2021
Bienelientjee - Dreumes J. - februari 2021

Welkom in het dreumestopic! *O* .

klik om te spelen

[ Bericht 2% gewijzigd door MaJo op 08-02-2022 18:14:17 ]
Resistance is futile.
pi_202698410
Vannacht was stukken beter gelukkig!

Mag Zielie ook in de OP? November 2020.
Protège moi de mes désirs.
  zondag 19 december 2021 @ 10:38:47 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_202698468
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 10:31 schreef arvensis het volgende:
Vannacht was stukken beter gelukkig!

Mag Zielie ook in de OP? November 2020.
Gelukkig! O+
disclaimer
  zondag 19 december 2021 @ 10:41:04 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_202698482
En die heerlijk kletsende Colin O+

Goud kan sinds gisteren ook iets nieuws: uit de kinderstoel klimmen. Hij zat ineens op tafel :')
Weer een stukje minder rust ;(
Ik heb ook alle losse voorwerpen tot een hoogte van 85 centimeter al verplaatst want hij stond laatst een hele schaal vol appels voor te proeven. Jip en Janneke style :')
disclaimer
  zondag 19 december 2021 @ 10:45:42 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202698523
Colin slaapt al maanden tussen 21:00-22:00, en dan 1 of 2 keer wakker voor een flesje om tussen half 7 en 7 weer fris aan de dag te beginnen. Slaapje rond 11:00 en dan tegen rond 15:00-16:00 nog eens. Overdag slaapt hij zeker 2-3 uur. Hij slaat wel steeds vaker 1 slaapje over overdag (en dan slaapt hij 1 lange ruk).

Maar meneer is de laatste 2 nachten ineens weer om 5 uur wakker -O- . Hij gaat niet eerder naar bed en na een uurtje spoken (in de woonkamer), gaat hij wel weer tukken. Hopelijk geen nieuwe gewoonte :P.
Resistance is futile.
  zondag 19 december 2021 @ 10:47:28 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202698535
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 10:41 schreef SQ het volgende:
En die heerlijk kletsende Colin O+

Goud kan sinds gisteren ook iets nieuws: uit de kinderstoel klimmen. Hij zat ineens op tafel :')
Weer een stukje minder rust ;(
Ik heb ook alle losse voorwerpen tot een hoogte van 85 centimeter al verplaatst want hij stond laatst een hele schaal vol appels voor te proeven. Jip en Janneke style :')
Hahaha, tuigje kopen dus? En ook zo'n mooi hek voor de TV zetten :') .

Wij hebben na de verbouwing geen TV en TV meubel meer om deze reden :+
Resistance is futile.
  zondag 19 december 2021 @ 10:56:30 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_202698608
Nou de tv trekt ie echt niet omver voorlopig, dat scheelt. En met die extreem korte beentjes komt hij ook nog lang niet op het tv meubel.

Maar je zult zien dat hij het morgen ineens doet omdat ik dit nu heb gezegd :+
disclaimer
pi_202698711
Leuk, al die klimgeitjes. Hier staat ook alles buiten haar bereik. Vooral m’n planten.
Wel heeft onze huiselijke terrorist gister de learning tower gevonden.

En bonus O+

Zo leuk om bij U. terug te zien wat wij bij hem doen. O+
pi_202700064
Ik kan de video niet bekijken @arvensis. Wat een tof ding is dat waar Zielie in staat. Ben je niet bang dat ze eruit duikelt?

Mickey wordt 's avonds meestal tussen 23&00 wakker en slaapt daarna weer verder. Gisteravond was het daarentegen bal, continue dikke tranen... Blijkt meneer een doorkomende kies te hebben :o Na een zetpil ging het slapen goed!

Verder loopt hij fanatiek trappen en is hij een echte kletskous, kaliber Colin O+
'Mama' gebruikt hij als paraplu term voor mij, maar ook voor oma en Bumba :') , en verder heeft hij het ook sgoeme. Wie biedt?
pi_202700085
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 12:44 schreef tpopml het volgende:
Ik kan de video niet bekijken @:arvensis. Wat een tof ding is dat waar Zielie in staat. Ben je niet bang dat ze eruit duikelt?
Nee, zeker niet. Ze klimt ook de Pikler driehoek zelf op en af. :P U. is er ook nooit uit gevallen. 🤗
pi_202700447
Wij hebben alleen nog het trapdeel staan. Met dat bovenstuk gaat kleuter op het randje zitten met kans op akelig vallen. Poffertje gebruikt het trappetje wel graag.

Mag ik ook in de OP? November 2020
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202707540
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 12:46 schreef arvensis het volgende:

[..]
Nee, zeker niet. Ze klimt ook de Pikler driehoek zelf op en af. :P U. is er ook nooit uit gevallen. 🤗
Netjes netjes! Ik ga eens op zoek naar zo'n ding :D
pi_202707723
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 19:26 schreef tpopml het volgende:

[..]
Netjes netjes! Ik ga eens op zoek naar zo'n ding :D
Het is een Ikea-hack, staan wat handleidingen online! Zag wel dat een van de krukjes tijdelijk niet op voorraad is.
Misschien even op (facebook)marktplaats kijken. Je kan ze ook kant en klaar kopen voor de hoofdprijs..
  zondag 19 december 2021 @ 19:41:06 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_202707755
Ik heb ook nog ergens een learning tower staan. Ik vrees ergens in de tuin onder t afdak :')
disclaimer
pi_202708540
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 19:38 schreef arvensis het volgende:

[..]
Het is een Ikea-hack, staan wat handleidingen online! Zag wel dat een van de krukjes tijdelijk niet op voorraad is.
Misschien even op (facebook)marktplaats kijken. Je kan ze ook kant en klaar kopen voor de hoofdprijs..
Je kunt hem ook zelf maken maar dan mooi. Dat heb ik gedaan en ik ben er zo blij mee en de smurf ook O+

Wij hebben vandaag alvast zijn tweede verjaardag gevierd *O* hij was flink overprikkeld maar vond het wel heel leuk O+
pi_202709296
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 19:41 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nog ergens een learning tower staan. Ik vrees ergens in de tuin onder t afdak :')
Onder het afdak gelukkig. :P
pi_202724762
Alvast? gefeliciteerd @B.ertha! Hoe hebben jullie het gevierd?

Hoe heb je m mooi gemaakt?
pi_202726270
Ik lees met jullie allemaal mee, scheelt dat er hier niet zo snel gepost wordt. :9 Maar wij zitten er echt wel even doorheen.. Het zijn de drukke weken voor de feestdagen op het werk met 1,5-2x fulltime werkweken, het heen en weer reizen+ziekenhuisbezoek met geen geweldige berichten en die slaap... Jeetje man, steeds als ik denk dat het alleen maar beter kan worden dan lijkt het de andere kant op te gaan. We zijn nu ook alweer sinds 19u bezig en weten al genoeg. Als ze nu nog amper tot niet heeft geslapen blijft meestal de hele nacht zo. Elke 5-15 minuten staat ze aan de rand van het bed. Beste opties zijn dan toch maar bij ons in bed of de één met haar in de weer en de ander op de bank..

Overdag is ze wel echt een schatje! Ze is tevreden, speelt steeds zelfstandiger ook, de boventandjes komen door, ze kan eigenlijk allang los lopen geloof ik, maar durft nog niet.. Ontdekken, lachen, dansen, swingen op muziek.. Eten is helemaal ontdekt, met name toetjes :9 maar vrijwel alles gaat er in! Alleen die nachten.. :s)
pi_202726306
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:39 schreef tpopml het volgende:
Alvast? gefeliciteerd @:B.ertha! Hoe hebben jullie het gevierd?

Hoe heb je m mooi gemaakt?
Danku :s) we hebben een clusterverjaardag gevierd met opa's en oma's, een oom en het buurmeisje+ouders. Fototaart met bumba erop en cadeaus en slingers, dat was genoeg *O*

Ik heb hem mooi gemaakt door een online handleiding te volgen en die naar eigen wens aan te passen qua vorm.

Later heb ik hem nog zwart gebeitst en hij staat gewoon echt mooi in onze keuken O+ C. staat er zeker 5x op een dag gewoon in naar buiten te kijken :9
pi_202727724
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik lees met jullie allemaal mee, scheelt dat er hier niet zo snel gepost wordt. :9 Maar wij zitten er echt wel even doorheen.. Het zijn de drukke weken voor de feestdagen op het werk met 1,5-2x fulltime werkweken, het heen en weer reizen+ziekenhuisbezoek met geen geweldige berichten en die slaap... Jeetje man, steeds als ik denk dat het alleen maar beter kan worden dan lijkt het de andere kant op te gaan. We zijn nu ook alweer sinds 19u bezig en weten al genoeg. Als ze nu nog amper tot niet heeft geslapen blijft meestal de hele nacht zo. Elke 5-15 minuten staat ze aan de rand van het bed. Beste opties zijn dan toch maar bij ons in bed of de één met haar in de weer en de ander op de bank..

Overdag is ze wel echt een schatje! Ze is tevreden, speelt steeds zelfstandiger ook, de boventandjes komen door, ze kan eigenlijk allang los lopen geloof ik, maar durft nog niet.. Ontdekken, lachen, dansen, swingen op muziek.. Eten is helemaal ontdekt, met name toetjes :9 maar vrijwel alles gaat er in! Alleen die nachten.. :s)
Poeh, gelukkig is ze overdag zo leuk O+ O+ en wat een vooruitgang met eten, tis gewoon een dieseltje! Zou dat met slapen ook nog komen?

Slaapt ze bij jullie in bed beter of is dat onder het mom van dan slaap je zelf nog iets? :'(

En @B.ertha, die foto van hem O+ lekker naar buiten kijken. Ziet er goed uit, maar met mijn twee linkerhanden zie ik dat nog niet zo gezaagd krijgen :D :'(
pi_202731564
quote:

Jeetje ;( Ik hoop echt dat het snel beter wordt.. Jullie hebben ook wel de jackpot van 'elke keer iets' hè -O- Ik weet dat het eerder is gevraagd, maar is er nog hulp mogelijk?
pi_202743450
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:59 schreef B.ertha het volgende:

[..]
Jeetje ;( Ik hoop echt dat het snel beter wordt.. Jullie hebben ook wel de jackpot van 'elke keer iets' hè -O- Ik weet dat het eerder is gevraagd, maar is er nog hulp mogelijk?
We hebben lieve vrienden en familie die bereid zijn te helpen, maar de timing is lastig. Vrienden zitten zelf in de kleine kinderen sinds kort. Familie.. Schoonmoeder ligt nu 2 maanden in het ziekenhuis, daarmee passen mijn ouders al veel op voor het heen en weer reizen naar het ziekenhuis. Kunnen niet heel veel meer vragen denk ik.
pi_202743796
@NicolasJoy sterkte maar weer. :*

Heb je weleens bij het consultatiebureau gevraagd of er extra ondersteuning mogelijk is? Ik heb bijvoorbeeld ooit hier gelezen over steungezinnen, dat klonk wel heel fijn. Misschien heb ik je dit al drie keer aangeraden trouwens.

Ik hoop van harte dat ze het vannacht beter doet. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 22 december 2021 @ 00:57:43 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202747827
quote:

-O- trek op tijd aan de rem. Dit is toch niet te doen ;( . Sterkte.
Resistance is futile.
pi_202759061
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:14 schreef PKM het volgende:
@:NicolasJoy sterkte maar weer. :*

Heb je weleens bij het consultatiebureau gevraagd of er extra ondersteuning mogelijk is? Ik heb bijvoorbeeld ooit hier gelezen over steungezinnen, dat klonk wel heel fijn. Misschien heb ik je dit al drie keer aangeraden trouwens.

Ik hoop van harte dat ze het vannacht beter doet. :s)
O+

Je gelooft het niet.. Maar ze is vannacht voor het eerst in tijden gewoon níet gekomen.
Denk dat ze de langst nacht ooit heeft gemaakt! ~ 23 - 5:30. Wat een verademing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')