abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203065936
Twee luiers over elkaar lijkt me echt niet fijn voor de kleine.
Protège moi de mes désirs.
pi_203066938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:38 schreef Nolita het volgende:

[..]
Zitten de rompers niet te strak? Dat veroorzaakte hier laatst lekkage snachts (overdag niet).
Voor mijn gevoel verschoonden we al vrij snel niet meer snachts, want slaap. En dus nooit lekkage gehad tot even geleden.
Nee, ik ben twee weken geleden overgestapt op maat 62-68 w.b. rompers. Nog meer dan genoeg ruimte volgens mij...
pi_203067203
Hoe gaat het met Aapie, @MaJo ?

Bubbles heeft vandaag haar BMR plus waterpokken gehad. Helemaal niet in de gaten gehad dat ze die nog moest, hopelijk heeft ze er niet teveel last van.
Mijn kleine papzak zit ondertussen in de 96e percentiel qua gewicht :'( O+ en 88 qua lengte.
pi_203068367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 07:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
O+ Hoe gaat het nu met haar groei?
Klein, maar fijn!

Ze eet als een beer, dus de vetjes komen er volgens mij goed bij.. Qua voeten, lengte enzo is ze gewoon nog ondergemiddeld, maar dat vind ik niet erg. *) Niet het gevoel dat er echt iets mis is.
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 21:51:57 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203070022
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe gaat het met Aapie, @:MaJo ?

Bubbles heeft vandaag haar BMR plus waterpokken gehad. Helemaal niet in de gaten gehad dat ze die nog moest, hopelijk heeft ze er niet teveel last van.
Mijn kleine papzak zit ondertussen in de 96e percentiel qua gewicht :'( O+ en 88 qua lengte.
Nog steeds hoge koorts maar hij was vandaag weer helemaal zichzelf, lekker aan het spelen en verkennen. Hij voelde zich duidelijk stukken beter O+ Ik hou hem morgen nog wel thuis vanwege de koorts (voor de opvang moet hij sowieso 24 uur koortsvrij zijn) maar het gaat zeker de goede kant op.

Ik hoop dat Bubbles er niet zoveel last van heeft!

En lekker spekkie :D O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_203079060
Fijn dat ‘ie zich weer wat beter voelt!

Hoe slapen jullie dreumesen overdag? Ik denk dat wij hier binnenkort over gaan naar 1 slaapje. Ze gaat nu nog 2x naar bed (‘s ochtends en ‘s middags) maar 1 van die 2 keren ligt ze standaard te spelen en kletsen, maar in ieder geval niet te slapen :D.
pi_203092864
@Smart_ass Poffertje doet vaak 2 dutjes. Of als ze op de ochtend niet slaapt dan net na de (vroege) lunch.

Maar eigenlijk, steeds als ik denk dat er een ritme in zit dan verandert het weer.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203112688
Hier al over naar 1 dutje, ook om de reden dat hij ging lopen klieren :D
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 08:52:12 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203119603
Aapie doet nog 1 middagtuk maar dat is al snel 2/3 uur :D al heeft hij de laatste tijd niet altijd zin om te slapen, vrijdag weigerde hij in zijn geheel een tukkie, hij wilde alleen maar spelen _O-

En er zit hier gewoon stiekem een zwangere tussen!! Nee ik ben het niet :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_203119719
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 08:52 schreef MaJo het volgende:
Aapie doet nog 1 middagtuk maar dat is al snel 2/3 uur :D al heeft hij de laatste tijd niet altijd zin om te slapen, vrijdag weigerde hij in zijn geheel een tukkie, hij wilde alleen maar spelen _O-

En er zit hier gewoon stiekem een zwangere tussen!! Nee ik ben het niet :D
Ik ben zwanger, maar volgens mij niet stiekem :P Dus vast nog iemand anders.

Onze mini slaapt ook 1x, maar die wordt in maart ook alweer 2. Rond 12u gaat ze naar bed en blijft dan tussen de 1-2 uur stil. Tegenwoordig meestal maar één uur, wel jammer want ik kon de tijd goed gebruiken voor opruimen en daarna een dutje haha.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  maandag 10 januari 2022 @ 09:09:42 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_203119737
Goud slaapt meestal nog wel 2 keer, in de ochtend tussen de 2 en 4 uur en in de late middag vaak nog een kort slaapje van zo'n 45 minuten.

En verder wat PKM zegt, ritme is een hoax.
disclaimer
pi_203119842
Hier zitten we al een paar maanden op één slaapje. Zijn zus was met anderhalf jaar al klaar met de slaapjes overdag en ik hoop wel dat hij het wat langer volhoudt. De dagen duren dan namelijk best wel lang :@

Misschien leuk voor jullie kleintjes, A. vindt de liedjes van cocomelon erg leuk. Leerzame liedjes in het Engels, maar ze staan ook in het Nederlands erop. Op YouTube dus :)
  maandag 10 januari 2022 @ 12:43:22 #113
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_203123279
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier zitten we al een paar maanden op één slaapje. Zijn zus was met anderhalf jaar al klaar met de slaapjes overdag en ik hoop wel dat hij het wat langer volhoudt. De dagen duren dan namelijk best wel lang :@

Misschien leuk voor jullie kleintjes, A. vindt de liedjes van cocomelon erg leuk. Leerzame liedjes in het Engels, maar ze staan ook in het Nederlands erop. Op YouTube dus :)
Ik zou die Engelse wel met mate doen, Koert (2,5) heeft het nog steeds over z'n 'shoes' en hij heeft (die Engelse) al een half jaar niet meer gezien :@
pi_203124333
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 12:43 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik zou die Engelse wel met mate doen, Koert (2,5) heeft het nog steeds over z'n 'shoes' en hij heeft (die Engelse) al een half jaar niet meer gezien :@
Shoes is dan ook makkelijker uit te spreken dan schoenen :+
pi_203125182
Ik ben ook zwanger maar niet stiekem want ik heb in de desbetreffende topics gepost :D.

Ik denk dat we dan langzaamaan ook maar naar 1 slaapje zullen gaan die waarschijnlijk iets langer is. Nu werkt het onhandig want omdat ze vaak zo laat in slaap valt ‘s middags wordt ze eigenlijk te kort op haar bedtijd wakker.

Cocomelon ga ik opzoeken! Nog meer tips (Nederlands)? Ik weet echt niets van wat dreumesen leuk vinden qua muziek.
pi_203125355
Ritme? Ik ben allang blij als ze allebei 's avonds gaan slapen. :9
pi_203125363
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook zwanger maar niet stiekem want ik heb in de desbetreffende topics gepost :D.

Ik denk dat we dan langzaamaan ook maar naar 1 slaapje zullen gaan die waarschijnlijk iets langer is. Nu werkt het onhandig want omdat ze vaak zo laat in slaap valt ‘s middags wordt ze eigenlijk te kort op haar bedtijd wakker.

Cocomelon ga ik opzoeken! Nog meer tips (Nederlands)? Ik weet echt niets van wat dreumesen leuk vinden qua muziek.
Ze doen het hier goed op K3, Juf Roos, maar ook gewoon op de top 40 muziek. :+
pi_203125432
Zielie doet twee slaapjes. Rond 10:00 uur en rond 15:00 uur.
Hier wel een ritme, mede door de opvang.

Ze kan al een poosje een woord zeggen dat niet zo standaard is.. “paprika”. :D :')
Typisch Z, alles draait om eten.

https://i.imgur.com/454LfiU.mp4

[ Bericht 13% gewijzigd door arvensis op 10-01-2022 15:07:44 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_203125817
First things first @arvensis O+

Hier helpt de opvang het ritme soms juist om zeep...
Laatst 14:30 - 18:00 geslapen op de opvang.. :s)
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 23:27:52 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203133339
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:08 schreef LastRequest het volgende:

[..]
Ik ben zwanger, maar volgens mij niet stiekem :P Dus vast nog iemand anders.

Onze mini slaapt ook 1x, maar die wordt in maart ook alweer 2. Rond 12u gaat ze naar bed en blijft dan tussen de 1-2 uur stil. Tegenwoordig meestal maar één uur, wel jammer want ik kon de tijd goed gebruiken voor opruimen en daarna een dutje haha.
Hmmm weet niet of ik dat wist maar ik bedoelde jou niet nee :)
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 09:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

Cocomelon hebben we ook wel eens opstaan, ik wil Aapie zoveel mogelijk Engels laten horen zodat hij dat goed leert. Onze beste vrienden zijn Engels dus hij hoort het sowieso al veel :s)
quote:

ik bedoelde jou wel :Y “stiekem” in de zin dat je het hier nog niet gepost had ;) ik moest denken aan een discussie een tijdje terug wie van ons allemaal het eerste weer zwanger zou zijn en jij was toen al een van de kanshebbers :D hoe ver ben je?

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:02 schreef arvensis het volgende:
Zielie doet twee slaapjes. Rond 10:00 uur en rond 15:00 uur.
Hier wel een ritme, mede door de opvang.

Ze kan al een poosje een woord zeggen dat niet zo standaard is.. “paprika”. :D :')
Typisch Z, alles draait om eten.

https://i.imgur.com/454LfiU.mp4
Haha knap hoor! Aapie komt nog steeds niet verder dan “mamadadabababoooooooh” :D en vandaag zei hij de hele dag “woooooo” O+
pi_203133913
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:27 schreef MaJo het volgende:

[..]
ik bedoelde jou wel :Y “stiekem” in de zin dat je het hier nog niet gepost had ;) ik moest denken aan een discussie een tijdje terug wie van ons allemaal het eerste weer zwanger zou zijn en jij was toen al een van de kanshebbers :D hoe ver ben je?
[..]
Haha klopt, maar ik heb hier sowieso een tijd niet (veel) meegepost! Bijna 9 weken nu, dus het is nog pril!
Aapie weer helemaal opgeknapt?
pi_203134136
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 01:52 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Haha klopt, maar ik heb hier sowieso een tijd niet (veel) meegepost! Bijna 9 weken nu, dus het is nog pril!
Aapie weer helemaal opgeknapt?
Gefeliciteerd!
pi_203136717
Knap @arvensis ! _O_

Poffertje kent al wel veel woorden maar nog geen hele woorden. Je moet haar echt kennen om te weten wat ze zegt.

Gisteren mocht ze naar het consultatiebureau, 10,4 kg en 76 cm. Helemaal prima.
Ze had gisteren wel wat last van de prikjes want met het bad ging ze heel hard huilen terwijl dat normaal gesproken haar lievelings is. Even aan de borst ging het beter maar voor de zekerheid toch een zetpilletje gedaan.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203137261
quote:
Die van ons is gek van Juf Roos (dat noemt ze "GIJS!!!!!"), Kabouter Plop (fijn, want dat is wat minder irritant voor mij qua geluid), Jokie en Jet, en Bumba. Gisteren heb ik deze aangezet:

Nou dat is een grote hit, haha. Volgens mij weet ze helemaal niet wat ijsjes zijn maar ze loopt nu de hele tijd door het huis heel stellig roepend 'ijsjes eten!'
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  dinsdag 11 januari 2022 @ 11:40:12 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_203137336
Monsterd was sneller, die heeft zelfs nog een baby volgens mij :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')