quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Seven. het volgende:
We blijven kwakkelen. Colin had geen goeie nacht want hij heeft zo 's nachts wel last van zijn keel, dus wij ook beroerd geslapen. Daar hebben we vandaag wel last van. En al het gehang in bed en op de bank eist ook z'n tol: m'n rugklachten zijn weer verergerd.![]()
Maar OK, ooit komt het goed!
Wat is ie groot!quote:Op zondag 2 januari 2022 18:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe gaat het vandaag @:Seven?
Hier mogen we absoluut niet meer voeren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha heerlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 19:54 schreef tpopml het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk hè @:Sunshine1982
Mickey is mijn trotse hulp in het huishouden.
Specialiteit: vieze was in de droger doen
Goede prater al! Aapie komt niet verder dan wat gebrabbelquote:Op maandag 3 januari 2022 20:14 schreef Nolita het volgende:
Die constructie Seven.![]()
Hopelijk krabbelen jullie weer op inmiddels!
Dreumessen zijn heerlijk.![]()
Supervrolijk (meestal dan); naar iedereen zwaaien die we tegenkomen; woefwoef doen bij iedere hond die ze ziet. '(h)andje' vragen onder het wandelen.
De hele dag door hoor ik nu 'van mij'en 'ik ook'. Dat belooft nog wat denk ik zo.
Aapie is ook niet subtiel, dat wordt nog wat als hij gaat pratenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:34 schreef PKM het volgende:
Hahaha mooi @:Nolita .
Ik hoor ook al weleens dingen als "jij" op vrij dwingende toon. Sowieso is dit meisje gewoon niet erg subtiel. Heerlijk.![]()
@:Seven. Ik hoop dat jullie lekker opknappen allemaal.
Ach beterschap voor jullie allemaalquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Seven. het volgende:
We blijven kwakkelen. Colin had geen goeie nacht want hij heeft zo 's nachts wel last van zijn keel, dus wij ook beroerd geslapen. Daar hebben we vandaag wel last van. En al het gehang in bed en op de bank eist ook z'n tol: m'n rugklachten zijn weer verergerd.![]()
Maar OK, ooit komt het goed!
Hopelijk helpt de kortere middagtuk! Wij zitten daar ook nog mee te rommelen dus ik ben benieuwd. Oquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Beterschap en succes vandaag!
Wij hadden vannacht gelukkig een iets betere nacht. We zijn nu zeker een maand aan het tobben met de nachten. A. wordt wakker snachts en het is een heel gedoe om hem weer in slaap te laten vallen. Toppunt was wel afgelopen weekend, toen zijn we van 1 tot 4 snachts bezig geweest.
Ik ben nooit zo van het wakker maken, maar ik heb gisteren zijn middagslaap met een uur ingekort. Hij slaapt vaak minimaal 2,5 uur overdag en misschien heeft dat wel invloed op zijn nachtslaap. Vannacht werd hij wakker want dorst, en na wat kikjes ging hij weer verder slapen. Ik ga het overdag wakker maken er wel even in houden denk ik. Ik heb ook dit boek besteld:
https://media.s-bol.com/qDjmPQxo0nRr/Yv3qlBO/546x840.jpg
Even kijken of het inderdaad aan het middagslaapje ligt want dan stuur ik het boek denk ik weer terug.
Oh wat heerlijk! Een welverdiende vakantiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:46 schreef NicolasJoy het volgende:
[ afbeelding ]
Wij waren even uitwaaien op Texel.
[ afbeelding ]
Zijn jullie niet pas twee keer verhuisd? Dat kan best van invloed zijn hoor. Mijn kinderen gingen daar ook bijzonder slecht op.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Beterschap en succes vandaag!
Wij hadden vannacht gelukkig een iets betere nacht. We zijn nu zeker een maand aan het tobben met de nachten. A. wordt wakker snachts en het is een heel gedoe om hem weer in slaap te laten vallen. Toppunt was wel afgelopen weekend, toen zijn we van 1 tot 4 snachts bezig geweest.
Ik ben nooit zo van het wakker maken, maar ik heb gisteren zijn middagslaap met een uur ingekort. Hij slaapt vaak minimaal 2,5 uur overdag en misschien heeft dat wel invloed op zijn nachtslaap. Vannacht werd hij wakker want dorst, en na wat kikjes ging hij weer verder slapen. Ik ga het overdag wakker maken er wel even in houden denk ik. Ik heb ook dit boek besteld:
https://media.s-bol.com/qDjmPQxo0nRr/Yv3qlBO/546x840.jpg
Even kijken of het inderdaad aan het middagslaapje ligt want dan stuur ik het boek denk ik weer terug.
Zat ik ook aan te denken inderdaad. Zou ook prima kunnen! Het is me zelf ook niet in mijn koude kleren gaan zitten hoor. Ik slaap de laatste tijd zelf ook bijzonder slecht. Gok van alle spanning die eruit komt. Gister was ik zo moe dat ik om 8 uur al nokkie was. Gelukkig maar, want A was alweer om 4.45 wakkerquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Zijn jullie niet pas twee keer verhuisd? Dat kan best van invloed zijn hoor. Mijn kinderen gingen daar ook bijzonder slecht op.
Herkenbaar! Wij doen baby dry in de nacht, en overdag premium protection! Baby-dry droeg hij dan doorgaans van 19-8u, dat werkt als een zonnetje. Als het dan weer begon te lekken dan ging ik een maat groter.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik gooi m'n vraag even in dit topic, jullie zullen het sowieso al meegemaakt hebben.
Mijn baby is ruim 4,5 maand oud en is nu al een aantal keer doorgelekt bij de luierwissel 's nachts. Vervelend, want we moeten alles verschonen en mevrouw heeft daar weinig geduld voor op dat moment. Ze slaapt wel lang aan 1 stuk. Ze krijgt rond 18:30u/19:00u haar luier voor de nacht en hij wordt meestal pas rond 4:00u/4:30u verschoond. In de nacht heeft ze al een maat groter dan overdag. We gebruiken Pampers Premium Protection. Heel tevreden over verder. Voor overdag zijn ze helemaal prima en tot een week geleden voor de nachten ook niets aan de hand. 's Nachts draagt ze maat 3, overdag maat 2 nog.
We hebben de truc 'luier achterstevoren' al toegepast, helaas zonder succes. Ze plast gewoon veel 's nachts. Ze ligt op haar rug. Zouden overbroekjes (pants) goed zijn? Of toch een ander merk/ander type voor de nacht?
Mijn schoonouders zweren bij twee luiers over elkaar. Zelf nog niet geprobeerd maar zij doen het bij alle kleinkinderen als die zo'n fase hebben. Misschien de moeite van het proberen waard?quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik gooi m'n vraag even in dit topic, jullie zullen het sowieso al meegemaakt hebben.
Mijn baby is ruim 4,5 maand oud en is nu al een aantal keer doorgelekt bij de luierwissel 's nachts. Vervelend, want we moeten alles verschonen en mevrouw heeft daar weinig geduld voor op dat moment. Ze slaapt wel lang aan 1 stuk. Ze krijgt rond 18:30u/19:00u haar luier voor de nacht en hij wordt meestal pas rond 4:00u/4:30u verschoond. In de nacht heeft ze al een maat groter dan overdag. We gebruiken Pampers Premium Protection. Heel tevreden over verder. Voor overdag zijn ze helemaal prima en tot een week geleden voor de nachten ook niets aan de hand. 's Nachts draagt ze maat 3, overdag maat 2 nog.
We hebben de truc 'luier achterstevoren' al toegepast, helaas zonder succes. Ze plast gewoon veel 's nachts. Ze ligt op haar rug. Zouden overbroekjes (pants) goed zijn? Of toch een ander merk/ander type voor de nacht?
Je zou eens een wasbaar overbroekje kunnen gebruiken, dat werkte bij ons goed om spuitluiers binnenboord te houden dus misschien helpt het ook met plasluiersquote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zitten de rompers niet te strak? Dat veroorzaakte hier laatst lekkage snachts (overdag niet).quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Komkommerschijfje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |