abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 januari 2022 @ 21:55:44 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202984407
Je kon erop wachten: Colin heeft koorts (of op z'n minst verhoging). Verder matige eetlust maar wel levendig, vrolijk en flinke pisluiers dus tot dusver ben ik niet bezorgd (gaat die pisluierregel eigenlijk nog op voor dreumesen?).

M'n man ook gevloerd, die heeft serieus koorts. Ik nog wel gammel, moest zeker een half uur bijkomen van douchen, luier, rompertje, slaapzak aandoen :') . Nou ja, noodmodus dan maar. Lekker rustig aan doen, alleen de was, koken en vaat doen en verder veel netflix. Maandag zelf weer werken gaat 'm denk ik niet worden :+ .
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 1 januari 2022 @ 22:36:46 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202985653
Gelukkig nieuwjaar allemaal *O* Aapie hadden we naar mijn ouders gebracht zodat wij lekker aan de boemel konden maar die heeft dus flink lopen spugen en mijn moeder de hele nacht wakker gehouden :@ Gelukkig ging het weer beter toen we hem ophaalden, hij was zo blij om ons te zien O+

En Zielie haar eerste stapjes, goeie timing! :s)

Beterschap Seven voor jou, Six en Colin :* Wij zijn tot nu toe de dans ontsprongen, hoe het kan snap ik nog steeds niet.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_202989827
@Seven. plas is altijd een indicatie of iemand genoeg vocht binnen krijgt of niet, dus zeker goed in de gaten houden!
Heel veel beterschap!

En Aapie ook beterschap :*
Protège moi de mes désirs.
pi_202996716
Hoe gaat het vandaag @Seven?

Hier mogen we absoluut niet meer voeren O+ :'(

pi_202998240
:'( O+

Heerlijk hè @Sunshine1982

Mickey is mijn trotse hulp in het huishouden.
Specialiteit: vieze was in de droger doen O+
pi_203013980
Die constructie Seven. :D
Hopelijk krabbelen jullie weer op inmiddels!

Dreumessen zijn heerlijk. O+
Supervrolijk (meestal dan); naar iedereen zwaaien die we tegenkomen; woefwoef doen bij iedere hond die ze ziet. '(h)andje' vragen onder het wandelen.
De hele dag door hoor ik nu 'van mij' }:| en 'ik ook'. Dat belooft nog wat denk ik zo.
pi_203023889
Hahaha mooi @Nolita .

Ik hoor ook al weleens dingen als "jij" op vrij dwingende toon. Sowieso is dit meisje gewoon niet erg subtiel. Heerlijk. O+

@Seven. Ik hoop dat jullie lekker opknappen allemaal. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:01:53 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203024322
We blijven kwakkelen. Colin had geen goeie nacht want hij heeft zo 's nachts wel last van zijn keel, dus wij ook beroerd geslapen. Daar hebben we vandaag wel last van. En al het gehang in bed en op de bank eist ook z'n tol: m'n rugklachten zijn weer verergerd. -O-

Maar OK, ooit komt het goed! ^O^
Resistance is futile.
pi_203024678
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Seven. het volgende:
We blijven kwakkelen. Colin had geen goeie nacht want hij heeft zo 's nachts wel last van zijn keel, dus wij ook beroerd geslapen. Daar hebben we vandaag wel last van. En al het gehang in bed en op de bank eist ook z'n tol: m'n rugklachten zijn weer verergerd. -O-

-O- Beterschap en succes vandaag!

Wij hadden vannacht gelukkig een iets betere nacht. We zijn nu zeker een maand aan het tobben met de nachten. A. wordt wakker snachts en het is een heel gedoe om hem weer in slaap te laten vallen. Toppunt was wel afgelopen weekend, toen zijn we van 1 tot 4 snachts bezig geweest.

Ik ben nooit zo van het wakker maken, maar ik heb gisteren zijn middagslaap met een uur ingekort. Hij slaapt vaak minimaal 2,5 uur overdag en misschien heeft dat wel invloed op zijn nachtslaap. Vannacht werd hij wakker want dorst, en na wat kikjes ging hij weer verder slapen. Ik ga het overdag wakker maken er wel even in houden denk ik. Ik heb ook dit boek besteld:

https://media.s-bol.com/qDjmPQxo0nRr/Yv3qlBO/546x840.jpg

Even kijken of het inderdaad aan het middagslaapje ligt want dan stuur ik het boek denk ik weer terug.
pi_203035493

Wij waren even uitwaaien op Texel.

Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 00:30:22 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203040056
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 18:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe gaat het vandaag @:Seven?

Hier mogen we absoluut niet meer voeren O+ :'(

[ afbeelding ]
Wat is ie groot! :o O+
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 19:54 schreef tpopml het volgende:
:'( O+

Heerlijk hè @:Sunshine1982

Mickey is mijn trotse hulp in het huishouden.
Specialiteit: vieze was in de droger doen O+
Haha heerlijk _O-

quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:14 schreef Nolita het volgende:
Die constructie Seven. :D
Hopelijk krabbelen jullie weer op inmiddels!

Dreumessen zijn heerlijk. O+
Supervrolijk (meestal dan); naar iedereen zwaaien die we tegenkomen; woefwoef doen bij iedere hond die ze ziet. '(h)andje' vragen onder het wandelen.
De hele dag door hoor ik nu 'van mij' }:| en 'ik ook'. Dat belooft nog wat denk ik zo.
Goede prater al! Aapie komt niet verder dan wat gebrabbel :D hij had zijn eerste observatie rapport en scoorde op alles goed behalve op taal. Ik maak me daar overigens geen zorgen over want hij weet heel goed duidelijk te maken wat hij wil. Soms iets te goed :')
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:34 schreef PKM het volgende:
Hahaha mooi @:Nolita .

Ik hoor ook al weleens dingen als "jij" op vrij dwingende toon. Sowieso is dit meisje gewoon niet erg subtiel. Heerlijk. O+

@:Seven. Ik hoop dat jullie lekker opknappen allemaal. :*
Aapie is ook niet subtiel, dat wordt nog wat als hij gaat praten _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:01 schreef Seven. het volgende:

Ach beterschap voor jullie allemaal :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wij hadden vannacht gelukkig een iets betere nacht. We zijn nu zeker een maand aan het tobben met de nachten. A. wordt wakker snachts en het is een heel gedoe om hem weer in slaap te laten vallen. Toppunt was wel afgelopen weekend, toen zijn we van 1 tot 4 snachts bezig geweest.

Ik ben nooit zo van het wakker maken, maar ik heb gisteren zijn middagslaap met een uur ingekort. Hij slaapt vaak minimaal 2,5 uur overdag en misschien heeft dat wel invloed op zijn nachtslaap. Vannacht werd hij wakker want dorst, en na wat kikjes ging hij weer verder slapen. Ik ga het overdag wakker maken er wel even in houden denk ik. Ik heb ook dit boek besteld:

Even kijken of het inderdaad aan het middagslaapje ligt want dan stuur ik het boek denk ik weer terug.
Hopelijk helpt de kortere middagtuk! Wij zitten daar ook nog mee te rommelen dus ik ben benieuwd. O
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:46 schreef NicolasJoy het volgende:
[ afbeelding ]

Wij waren even uitwaaien op Texel.

[ afbeelding ]
Oh wat heerlijk! Een welverdiende vakantie :*

Het is inmiddels precies 1 week na de BMR prik en Aapie is er flink beroerd van. Vanochtend lichte koorts dus hem thuisgehouden, al leek hij niet erg veel last te hebben. ‘S middags was het al gestegen naar 39 graden en inmiddels is het bijna 40 graden :X ik heb hem nu maar een dunnere slaapzak aangedaan en weer een zetpil gegeven. Hij ademt wel snel en onrustig dus ik ben bang voor een gebroken nacht (al was het maar vanwege mijn eigen ongerustheid).

Hoe lang hadden jullie kindjes last van deze prik?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 5 januari 2022 @ 10:41:25 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203042842
Colin was er met 24 uur doorheen @MaJo . 1 slechte nacht en toen was het klaar. Hopelijk knapt Aapie snel op.
Resistance is futile.
pi_203053637
Zo fijn die tanden!

woensdag 5 januari 2022 @ 21:24:13 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_203054256
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zijn jullie niet pas twee keer verhuisd? Dat kan best van invloed zijn hoor. Mijn kinderen gingen daar ook bijzonder slecht op.
disclaimer
  woensdag 5 januari 2022 @ 21:38:31 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203054524
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef NicolasJoy het volgende:
Zo fijn die tanden!

[ afbeelding ]
Volgens mij is ze er zelf ook apetrots op.
Resistance is futile.
pi_203055359
Vervelend van het niet doorslapen Sunshine! Hier geen ervaringen of tips, hopelijk helpt het inkorten van het middagslaapje inderdaad, of anders het bestelde boek.

Beterschap voor Aapie, MaJo! Vervelend dat ‘ie er zo’n last van heeft!

Wij gaan morgen voor Bubbles’ 15 maanden afspraak. Benieuwd of ze nog steeds in de 91ste percentiel zit qua gewicht :') .
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 23:33:07 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203056506
Aapie was vandaag weer een hoopje ellende, hij tikte bijna de 40 graden aan. Alleen hangen op papa en mama was goed. Ik hoop dat hij lekker slaapt vannacht, gelukkig eet/drinkt hij wel goed en is hij naar omstandigheden nog best vrolijk. Hij heeft zelfs even met zijn blokken zitten spelen O+

Volgens mij komen er ook weer tanden door want hij kwijlt als een malle en zijn poepluiers ruiken zuur :r Het wordt ook wel tijd, hij heeft nog steeds maar 4 tandjes :D
pi_203057481
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:24 schreef SQ het volgende:

[..]
Zijn jullie niet pas twee keer verhuisd? Dat kan best van invloed zijn hoor. Mijn kinderen gingen daar ook bijzonder slecht op.
Zat ik ook aan te denken inderdaad. Zou ook prima kunnen! Het is me zelf ook niet in mijn koude kleren gaan zitten hoor. Ik slaap de laatste tijd zelf ook bijzonder slecht. Gok van alle spanning die eruit komt. Gister was ik zo moe dat ik om 8 uur al nokkie was. Gelukkig maar, want A was alweer om 4.45 wakker :')
pi_203057610
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef NicolasJoy het volgende:
Zo fijn die tanden!

[ afbeelding ]
O+ Hoe gaat het nu met haar groei?
pi_203058363
Ik gooi m'n vraag even in dit topic, jullie zullen het sowieso al meegemaakt hebben. :D

Mijn baby is ruim 4,5 maand oud en is nu al een aantal keer doorgelekt bij de luierwissel 's nachts. Vervelend, want we moeten alles verschonen en mevrouw heeft daar weinig geduld voor op dat moment. Ze slaapt wel lang aan 1 stuk. Ze krijgt rond 18:30u/19:00u haar luier voor de nacht en hij wordt meestal pas rond 4:00u/4:30u verschoond. In de nacht heeft ze al een maat groter dan overdag. We gebruiken Pampers Premium Protection. Heel tevreden over verder. Voor overdag zijn ze helemaal prima en tot een week geleden voor de nachten ook niets aan de hand. 's Nachts draagt ze maat 3, overdag maat 2 nog.

We hebben de truc 'luier achterstevoren' al toegepast, helaas zonder succes. Ze plast gewoon veel 's nachts. Ze ligt op haar rug. Zouden overbroekjes (pants) goed zijn? Of toch een ander merk/ander type voor de nacht?
pi_203058985
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik gooi m'n vraag even in dit topic, jullie zullen het sowieso al meegemaakt hebben. :D

Mijn baby is ruim 4,5 maand oud en is nu al een aantal keer doorgelekt bij de luierwissel 's nachts. Vervelend, want we moeten alles verschonen en mevrouw heeft daar weinig geduld voor op dat moment. Ze slaapt wel lang aan 1 stuk. Ze krijgt rond 18:30u/19:00u haar luier voor de nacht en hij wordt meestal pas rond 4:00u/4:30u verschoond. In de nacht heeft ze al een maat groter dan overdag. We gebruiken Pampers Premium Protection. Heel tevreden over verder. Voor overdag zijn ze helemaal prima en tot een week geleden voor de nachten ook niets aan de hand. 's Nachts draagt ze maat 3, overdag maat 2 nog.

We hebben de truc 'luier achterstevoren' al toegepast, helaas zonder succes. Ze plast gewoon veel 's nachts. Ze ligt op haar rug. Zouden overbroekjes (pants) goed zijn? Of toch een ander merk/ander type voor de nacht?
Herkenbaar! Wij doen baby dry in de nacht, en overdag premium protection! Baby-dry droeg hij dan doorgaans van 19-8u, dat werkt als een zonnetje. Als het dan weer begon te lekken dan ging ik een maat groter.

@Sunshine1982 zit hij ook niet in de 15-mnd sprong? Mickey komt sinds een week lastig in slaap en is 's nachts onrustig. Ik dacht eerst zijn kies (was het ook wel), maar de onrust is ook gewoon van alles in het koppie.
pi_203059062
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:04 schreef Komkommerschijfje het volgende:

Mijn schoonouders zweren bij twee luiers over elkaar. Zelf nog niet geprobeerd maar zij doen het bij alle kleinkinderen als die zo'n fase hebben. Misschien de moeite van het proberen waard?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_203059093
Thanks voor de tips! Ik ga even een pak Baby Dry halen dan en ook even een extra pak maat 3, toch 1+1 gratis nu bij de AH. :D
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 14:47:45 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203063317
quote:

Je zou eens een wasbaar overbroekje kunnen gebruiken, dat werkte bij ons goed om spuitluiers binnenboord te houden dus misschien helpt het ook met plasluiers :)
pi_203065793
quote:

Zitten de rompers niet te strak? Dat veroorzaakte hier laatst lekkage snachts (overdag niet).
Voor mijn gevoel verschoonden we al vrij snel niet meer snachts, want slaap. En dus nooit lekkage gehad tot even geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')