SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
Probeer dit gedrag gewoon niet te relativeren, Bob. Voor iemand die zichzelf altijd geweldig en fantastisch vindt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als iemand goed speelt doet ie zo. Wie het ook is.
Kap nou toch eens met dit kansloos sneue gedoe ouwe reusquote:
Ja nee toch niet.quote:
Nee zippo met al die 1 2 3 4 5 posts schiet lekker op bedoel jequote:Op zaterdag 18 december 2021 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kap nou toch eens met dit kansloos sneue gedoe ouwe reus
De praatjes van MvG acht ik hoger dan dit soort praktijken
bingo incomingquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:31 schreef Wertha het volgende:
Dit wordt hoe dan ook een onvervalste damagmeeigegewoonniegebeureklaar.
Wow Tagquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat staat ook nog ver ver boven het fipohuntenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zippo met al die 1 2 3 4 5 posts schiet lekker op bedoel je
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
5.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zippo met al die 1 2 3 4 5 posts schiet lekker op bedoel je
Momenteel is dit mijn top-20.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Momenteel is dit mijn top-20.Geen Spinvis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst goedgekeurd.What can change the nature of a man?
Het had me eerlijk gezegd geen ene fuck uitgemaakt wat jij er van had gevonden.quote:
Die heeft nauwelijks wat uitgebracht dit jaar. Ja Tingeltang Hersenpan. Nou ja de titel zegt alles over t nrquote:
Wow.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het had me eerlijk gezegd geen ene fuck uitgemaakt wat jij er van had gevonden.
Klare taalquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Warm bad allen. Maar wel eentje met een kutscheetjequote:Op zaterdag 18 december 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wow.
De sfeer is compleet omgeslagen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Momenteel is dit mijn top-20.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ted Evetts?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Warm bad allen. Maar wel eentje met een kutscheetje
woedequote:Op zaterdag 18 december 2021 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik badder gewoon voort. Een paar bommetjes doen mij niets.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Warm bad allen. Maar wel eentje met een kutscheetje
Het is de schuld van Gerwen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wow.
De sfeer is compleet omgeslagen.
Wel jammer dat er veel van begin 2021 inzit. Wat heb ik verzaakt.quote:
Dan moet ie een keer in z'n broekje kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ted heeft nog nooit een kut van dichtbij gezien.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:39 schreef The_Undertone het volgende:
Door de anti Van Gerwen acts hier zou je weer pro worden
Waarom zou je je laten leiden door wat een stel toetsenbordridders vindt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:39 schreef The_Undertone het volgende:
2022 wordt beter?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel jammer dat er veel van begin 2021 inzit. Wat heb ik verzaakt.
We blijven gewoon juichen voor onze heldquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:39 schreef The_Undertone het volgende:
Oh daar was ook een Nostra dingetje over trouwens.quote:
Schijt aan de anti-vlaggetjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
We blijven gewoon juichen voor onze held
En wat vind je zo leuk aan gokken?quote:
Moet ik even m'n cursus sociologie voor van onder het stof halenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je je laten leiden door wat een stel toetsenbordridders vindt?
Alsof stijn zich niet laat beļnvloeden door zijn twitter likes.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:41 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Moet ik even m'n cursus sociologie voor van onder het stof halen
Valt me nog mee, met meer dan een krat gemiste dubbelsquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:43 schreef Nober het volgende:
94.54, de rest kan inpakken.
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je zit er niet lekker in vandaag
Lockdown erbovenop is wat teleurstellend.quote:
quote:
quote:Fissa
RTL 7 VANNACHT 00:00 - 02:07
In de Nederlandse film Fissa wil een stel scholieren het ultieme examenfeest organiseren.
Imdb beoordeling?quote:
Erg benieuwd naar de meest flauwe foto.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:47 schreef wimderon het volgende:
We krijgen de uitslag van de epische feesboekcontest nog.
God jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:47 schreef wimderon het volgende:
We krijgen de uitslag van de epische feesboekcontest nog.
Dat is ook zijn manco. Hij wil misschien TE graag die 4de en 5de wereldtitel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:50 schreef fetX het volgende:
Ik hoef het niet te laten zien, maar ik wil het dan wel laten zien.
Kouwe handen Arjen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Op het ingooibord viel alles
100%. Beaton zou naaien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:56 schreef BB-King het volgende:
Stelling.
Beaton is knapper dan Sherrock.
No hommo.
Voor een paar pijltjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
T erge bij al deze gasten is dus dat er ook iemand is die de foto heeft gemaakt en die niet heeft gezegd: doe maar niet.
Diegene denkt waarschijnlijk; Ik maak die foto wel, anders blijft die zeiken over een darts kerstcadeau.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
T erge bij al deze gasten is dus dat er ook iemand is die de foto heeft gemaakt en die niet heeft gezegd: doe maar niet.
Groen en wit zijn geweestquote:Op zondag 19 december 2021 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke kleur is nu de afgevinkte items?
Niet helemaal, want dat van de vloer en van moeilijk te voorspellen is ook alweer honderd keer langsgekomen.quote:
Morgenmiddag is kut, ja.quote:Op zondag 19 december 2021 00:55 schreef heywoodu het volgende:
Pff dat programma van morgen is toch niet te doen joh
Doe dat lekker op een dinsdagmiddag ofzo
Behalve Portela, uiteraard.
Maar morgenavond kan ook net zo goed een doordeweekse middag zijn.quote:
Voor R1-begrippen is het gewoon een prima avond.quote:Op zondag 19 december 2021 01:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar morgenavond kan ook net zo goed een doordeweekse middag zijn.
We krijgen ook nog een middag met Heta, Dolan, Suljovic en De Sousaquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 01:08 schreef H_T het volgende:
[..]
We krijgen ook nog een middag met Heta, Dolan, Suljovic en De Sousa
Nee, donderdag. Woensdagmiddag is het hopen dat Durrant - O'Connor niet al te lang duurt, verder zit je wel goedquote:Op zondag 19 december 2021 01:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk niet de woensdag? Dan ben ik namelijk vrij.
3-0 voor Willy.quote:Op zondag 19 december 2021 01:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, donderdag. Woensdagmiddag is het hopen dat Durrant - O'Connor niet al te lang duurt, verder zit je wel goed
Dit kan niet.quote:Op zondag 19 december 2021 08:51 schreef The_Undertone het volgende:
Leuke flat heeft den Dimi![]()
https://www.hln.be/meer-s(...)tisch-zijn~ab5bc9f4/
Klapzwangere vriendin houdt bord vast, middelmatige pijlengooier kijkt finaal de andere kant op. Wat kan er nou helemaal mis gaan.quote:Op zondag 19 december 2021 08:51 schreef The_Undertone het volgende:
Leuke flat heeft den Dimi![]()
https://www.hln.be/meer-s(...)tisch-zijn~ab5bc9f4/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Poepz0rquote:Op zondag 19 december 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Klapzwangere vriendin houdt bord vast,
Insect op het podium is ook al voorbij gekomen.quote:
Terug naar 32 deelnemers.quote:Op zondag 19 december 2021 01:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar morgenavond kan ook net zo goed een doordeweekse middag zijn.
Zo zo. Tips hoe je je moet presenteren van de meest mediagenieke darter aller tijden.quote:Sherrock zit inmiddels bij hetzelfde management als Michael van Gerwen, haar grote voorbeeld. Ze kreeg zelfs tips van de drievoudig WK-winnaar, ook voor de manier waarop ze zich diende te presenteren.
quote:Op zondag 19 december 2021 01:06 schreef El-Stinho het volgende:
De middag kan echt totaal echt niet. Het is maar goed dat CAM-HEE en de Klassieker er zijn.
Prima middag voor een drie uur durende powernap.quote:Sunday December 19
Afternoon Session (1230 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Tijdens de Wiedergutmachung ga ik mijn boosterprik halen.quote:Evening Session (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Kun je na je prik meteen een afspraak maken voor je volgende #oppepprik?quote:Op zondag 19 december 2021 10:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Prima middag voor een drie uur durende powernap.
[..]
Tijdens de Wiedergutmachung ga ik mijn boosterprik halen.
Verder gaat dit wel.
Welnee, dan wordt het precies als al die andere inwisselbare toernooien.quote:
Dit lijkt me ook geen goed ideequote:Op zondag 19 december 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Tips hoe je je moet presenteren van de meest mediagenieke darter aller tijden.
dedjustkentheppennotquote:Op zondag 19 december 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Tips hoe je je moet presenteren van de meest mediagenieke darter aller tijden.
Kuivenhoven is prima want NLs belang. Daarna door naar de Klassieker. Niks mismeequote:Op zondag 19 december 2021 10:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Prima middag voor een drie uur durende powernap.
[..]
Tijdens de Wiedergutmachung ga ik mijn boosterprik halen.
Verder gaat dit wel.
quote:Op zondag 19 december 2021 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kuivenhoven is prima want NLs belang.
Ik vind die wedstrijden wel meer de moeite ja. Als t Jason heaver v Ky Smith was geweest had t me niet kunnen boeien, nu toch interesse gewekt.quote:
Ik kan moeilijk geloven dat je kijken naar de lege entiteit Maik Kuivenhoven opeens interessanter vindt omdat er een vlaggetje voor zijn naam staat. Stond er een Engels vlaggetje voor, dan had je hem a la Ian White tot op het bot afgemaakt.quote:Op zondag 19 december 2021 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind die wedstrijden wel meer de moeite ja. Als t Jason heaver v Ky Smith was geweest had t me niet kunnen boeien, nu toch interesse gewekt.
Aanname.quote:Op zondag 19 december 2021 11:30 schreef El-Stinho het volgende:
Stond er een Engels vlaggetje voor, dan had je hem a la Ian White tot op het bot afgemaakt.
Nou tis wel meer dan dat. Djurmeen vond ik prima dat die eruit vloog. Dus t vlaggetje werkt niet omdat t een vlaggetje is. Ben ook wel benieuwd naar wat Maik #2 op dit podium kan.quote:Op zondag 19 december 2021 11:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk geloven dat je kijken naar de lege entiteit Maik Kuivenhoven opeens interessanter vindt omdat er een vlaggetje voor zijn naam staat. Stond er een Engels vlaggetje voor, dan had je hem a la Ian White tot op het bot afgemaakt.
GEGEN DIE MAUER met dat volkquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:de_boswachter heeft hier een pittige mening over.
Wel belangrijk voor van Gerwen dat zijn lange lokken niet voor z'n logo's hangenquote:Op zondag 19 december 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Berrie van Peer het alternatief is dan kies je automatisch voor het andere, wat het ook is.quote:Op zondag 19 december 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch zou het ergens wel leuk zijn als we ook ergens zouden kunnen kiezen voor een alternatief en dan naar Berry van Peer tegen Cameron Menzies kijken.
Kijken hoe'n hekel iedereen dan nog aan Maik Kuivenhoven heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@SlechteWoordgrappen Hierbij de gemiddelden van R1.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 19 december 2021 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
Als je dat grafisch uitzet zie je pas echt hoe slecht Ashton is die dag gooide. Het gat tussen haar en de rest (5,34) is bijna 3 keer zo groot als enig ander gat tussen twee opeenvolgende deelnemers (Royden Lam - Jeff Smith = 1,82).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Slechtewoordgrappen Hierbij de gemiddelden van R1.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Flash op 19-12-2021 13:11:37 (even genuanceerd) ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar Ashton gooide ook gewoon bizar ver onder haar niveau. Die haalt op een normale dag tussen de 85 en 90.quote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dat grafisch uitzet zie je pas echt hoe slecht Ashton is. Het gat tussen haar en de rest (5,34) is bijna 3 keer zo groot als enig ander gat tussen twee opeenvolgende deelnemers (Royden - Jeff = 1,82).
Dat wel ja. Misschien moet ik dat even nuanceren.quote:Op zondag 19 december 2021 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Ashton gooide ook gewoon bizar ver onder haar niveau. Die haalt op een normale dag tussen de 85 en 90.
In- en inslechtquote:Op zondag 19 december 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dat grafisch uitzet zie je pas echt hoe slecht Ashton is. Het gat tussen haar en de rest (5,34) is bijna 3 keer zo groot als enig ander gat tussen twee opeenvolgende deelnemers (Royden - Jeff = 1,82).
De coefficienten voor het Nederlands darten zijn belangrijk, al worden die pas belangrijk vanaf het WK van 2024quote:Op zondag 19 december 2021 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
•
[..]
Kuivenhoven is prima want NLs belang. Daarna door naar de Klassieker. Niks mismee
Vreselijk veel last van de zwaar oververtegenwoordigde Duitse, Franse, Spaanse en Italiaanse darters namelijk.quote:Op zondag 19 december 2021 13:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De coefficienten voor het Nederlands darten zijn belangrijk, al worden die pas belangrijk vanaf het WK van 2024
Meest memorabele prestatie van vandaag: 2 punten met 3 pijlen waaronder 1 Robin Hood. Lach mij hier uitquote:Op zondag 19 december 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zelf nog even een paar pijltjes in het bord gooien
Je kunt nog terug!quote:Op zondag 19 december 2021 13:34 schreef spleeh het volgende:
Dit moedigt niet heel erg aan om de tv aan te zetten
Let's goquote:Op zondag 19 december 2021 13:37 schreef heywoodu het volgende:
"Een paar overwinningen."
Maik gaat minstens voor de kwartfinales.
quote:Op zondag 19 december 2021 13:38 schreef wimderon het volgende:
Ook nog Niels.
Wat doen ze ons allemaal aan.
Nee hij is nu penningmeester bij de NSDAP.quote:Op zondag 19 december 2021 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is Niels de Ruiter nog bestuurslid van de NDB?
Juist wel heel lek, haha!quote:Op zondag 19 december 2021 13:40 schreef Doevelaer het volgende:
Kim heeft geen hele lekke voorbereiding zo
Erg goed nieuwsquote:
Tegengehouden door de stokbroodvreters. Hij hoopt nu te kunnen vliegen naar UK.quote:
Dan ben je die stress wel weer kwijt tochquote:Op zondag 19 december 2021 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Oh hij speelt woensdag pas, niks aan de hand dan toch
Als je er morgen bent wel jaquote:Op zondag 19 december 2021 13:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan ben je die stress wel weer kwijt toch
Ah.quote:Op zondag 19 december 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegengehouden door de stokbroodvreters. Hij hoopt nu te kunnen vliegen naar UK.
Hij zou wel een potentiėle Molukker kunnen zijnquote:Op zondag 19 december 2021 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Jeffrey de Zwaan laat dat vliegtuig nu kapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |