Nog trauma's van al die interlands in de jaren '90 en '00 die begonnen met Bill van Dijk die kwam zingen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DankJe doet je username eer aan
Haha zie mijn post hiervoor; het had sneller gekund, maar ik knipte ipv plakken of andersom, weet het amper meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
Alles geupdate. Dat was het wachten waard! Dank, @:Aoibhin
Veel middelmatig, maar weinig echt slecht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Toch uiteindelijk ook wel een hoop middelmatigheid vandaag.
Dat had nog wel iets, doordat het zo fout was.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nog trauma's van al die interlands in de jaren '90 en '00 die begonnen met Bill van Dijk die kwam zingen.
Zo krijg je een mooi vredesliedje als pleister op je wondenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nog trauma's van al die interlands in de jaren '90 en '00 die begonnen met Bill van Dijk die kwam zingen.
Ik geloof dat daar vanavond niet echt het publiek voor aanwezig is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef Fred_B het volgende:
Een beetje geld voor een beetje liefde hihaho
(Dan hebben we die vast gehad).
Een klassiekerquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo krijg je een mooi vredesliedje als pleister op je wonden
Ik maakte hem vorige weekquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik geloof dat daar vanavond niet echt het publiek voor aanwezig is.
GMTAquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:29 schreef Fred_B het volgende:
Hier hadden The Wombles kunnen optreden.
Ik weet niet of dat een goed teken isquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GMTA![]()
Jezus, allebei tegelijk aan The Wombles denken
Als je hier een paar edities meekijkt, weet je wel dat ze een interval hebben gedaan, hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GMTA![]()
Jezus, allebei tegelijk aan The Wombles denken
Precies op hetzelfde moment blijft toch altijd uniekquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als je hier een paar edities meekijkt, weet je wel dat ze een interval hebben gedaan, hoor
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies op hetzelfde moment blijft toch altijd uniek
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:This would be perfect song if Disney ever made a Slavic Disney movie
Eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik luister tussendoor even Jedan Dan terug en zie een comment:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |