Ja, dat klopt dus gewoon niet he. mRNA is nog nooit eerder goedgekeurd voor menselijk gebruik. De trials van Pfizer eindigen in 2023 en die van Moderna in 2022, en iedere week komen er weer nieuwe inzichten in nieuwe wetenschappelijke publicaties voorbij. Dit is een experiment - objectief een feit.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook geen experimentele middelen, wappies willen dit graag aangrijpen als de fases zijn afgeraffeld door een eigen verzonnen draai eraan te geven.
Een fase zoals de kinderstudies waren nog niet voltooid bijvoorbeeld.
mRNA is niet nieuw.
De spaanse griep was 100 jaar geleden, inmiddels zijn technieken fors verbeterd en weten wij beter.
(En nee ik ben ook tegen vaccinatieplicht of een 2G regeling maar controleer de bronnen wel).
Nee mRNA wordt al langer gebruikt in de zorg dat is een feit.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:54 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus gewoon niet he. mRNA is nog nooit eerder goedgekeurd voor menselijk gebruik. De trials van Pfizer eindigen in 2023 en die van Moderna in 2022, en iedere week komen er weer nieuwe inzichten in nieuwe wetenschappelijke publicaties voorbij. Dit is een experiment - objectief een feit.
mRNA wordt al veel langer gebruikt voor de behandeling van kankerpatienten.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:54 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus gewoon niet he. mRNA is nog nooit eerder goedgekeurd voor menselijk gebruik. De trials van Pfizer eindigen in 2023 en die van Moderna in 2022, en iedere week komen er weer nieuwe inzichten in nieuwe wetenschappelijke publicaties voorbij. Dit is een experiment - objectief een feit.
Een procesoperator die ineens viroloog isquote:Op woensdag 22 december 2021 08:09 schreef vosss het volgende:
Niet gevaccineerd en dat ga ik ook nooit doen.
Er deugt geen flikker aan heel die vaccins.
Die check van nu kende ik nog niet. interessante stellingen. Ik ga ze eens goed verifieren. Tenopzichte van hun eerste stelling - goedkeuring - hebben ze het in ieder geval alvast mis: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8314028/ Het gaat om een Emergency use authorization (EUA).quote:Op woensdag 22 december 2021 19:02 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus gewoon niet he. mRNA is nog nooit eerder g
Echt niet. Bron?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
mRNA wordt al veel langer gebruikt voor de behandeling van kankerpatienten.
Nou. Daar had ik niet lang voor nodig. Nu spuit weer eens onzin.quote:
tja. ik heb een ban tot volgend jaar en dit is het enige draadje waar de ban niet werktquote:Op woensdag 22 december 2021 19:19 schreef miss_sly het volgende:
Maar, dit draadje gaat niet over de vaccins en of ze al dan niet betrouwbaar zijn en weet ik het allemaal. Het gaat over de vraag of je al dan niet gevaccineerd bent.
Handiger om even te lezen wat er staat dan een vooroordeel te geven.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:15 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
Nou. Daar had ik niet lang voor nodig. Nu spuit weer eens onzin.
O maar ik heb het gelezen, maar er is gewoon zo ontzettend veel mis met dat artikel dat ik niet weet waar ik zou moeten beginnen. en zelfs als ik besluit de moeite te doen komt het toch op dovemansoren of wordt het gesnipt.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:05 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Handiger om even te lezen wat er staat dan een vooroordeel te geven.
Zoals gezegd is dit niet het topic voor een discussiequote:Op woensdag 22 december 2021 20:10 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
O maar ik heb het gelezen, maar er is gewoon zo ontzettend veel mis met dat artikel dat ik niet weet waar ik zou moeten beginnen. en zelfs als ik besluit de moeite te doen komt het toch op dovemansoren of wordt het gesnipt.
Daarom liet ik de uitleg ook achterwege. Heeft me toch een uurtje of twee gescheeld aan opzoekwerk alvorens de -knip-quote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals gezegd is dit niet het topic voor een discussie
Je weet wat behoudens betekent?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:58 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Jazeker, de grondwet probeert men te omzeilen.
Het is toch een persoonlijke afweging? Ik hoef die troep ook niet, heb zoals ieder al corona gehad en het is best zo.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Een procesoperator die ineens viroloog is
Een persoonlijke afweging om zonder enige kennis van de materie te roepen dat de vaccins troep zijn? Nee dat is gewoon dom gelul.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:09 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Het is toch een persoonlijke afweging? Ik hoef die troep ook niet, heb zoals ieder al corona gehad en het is best zo.
Tot nu toe meer schaapjes.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:00 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Veel wappies hier zoals ik al vreesde.
Ik ben blij dat ik die prik niet heb gehad.quote:Op maandag 9 januari 2023 12:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Een persoonlijke afweging om zonder enige kennis van de materie te roepen dat de vaccins troep zijn? Nee dat is gewoon dom gelul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |