Mijn Ballon d'Or.quote:
Volgend seizoen doet die andere Toni het wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
Schiet voorlopig maar even niet meer, Toni. Dit zijn niet je klassieke momenten.
Heb gelezen dat die interesse fake was en ze bij Real Madrid boos op zijn zaakwaarnemer zijn (lol).quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgend seizoen doet die andere Toni het wel.
Het spelletje rondom zijn contract duurt wel heel lang. Thiago Silva tekende afgelopen week nog wel bij, het was snel duidelijk dat hij dat ook zou doen. Bij Toni is het nog altijd gissen. Madrid is nog altijd de favoriet bij de BOOKIES, voor wat het waard is. We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb gelezen dat die interesse fake was en ze bij Real Madrid boos op zijn zaakwaarnemer zijn (lol).
En zulke erge robbery is het ook niet. Maar veel ziedende Spaanse journo's in mijn timeline.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:11 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Faalencia is gigantisch mad.
Dit is echt enorm zielig.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:11 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Faalencia is gigantisch mad.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Wat is deze man ook een onvoorstelbare treurwilg.
Ik ben benieuwd wanneer de voorbeschouwing van El Chiringuito op dat duel begint, gezien De_Kyl.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:12 schreef Bolasie het volgende:
We tellen af: nog een maand en een week tot PSG v Madrid.
Het is zo plots, vooral. Niet geleidelijk, maar gewoon 'bam'.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had deze ontwikkeling echt nooit verwacht bij Vini, zeker niet zo snel. (hoewel het natuurlijk wel een enorm talent was)
Na enkele jaren blind paard spelen, had ik hem al opgegevenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had deze ontwikkeling echt nooit verwacht bij Vini, zeker niet zo snel. (hoewel het natuurlijk wel een enorm talent was)
Elke dag besteden wel even aan Mpappiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de voorbeschouwing van El Chiringuito op dat duel begint, gezien De_Kyl.
Knap, was hard op weg om de nieuwe Isco te wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
Asensio is buiten de spotlights van Vini en Benz ook wel bezig aan een prima seizoen.
Veel balbezit, maar outshot door Granada. 1-1 was terecht.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
https://streamff.com/v/4b2b7f
Golaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazo, een klassieke.
genotquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Veel balbezit, maar outshot door Granada. 1-1 was terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |