Dat zou verboden moeten worden!quote:
Het vreemde is vooral dat ze helemaal niet als een titelkandidaat spelen en vooral teren op Thibo, Vini en Benz.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Elke keer als ik Real Madrid kijk is het dodelijk saai.
Ze luisteren iets teveel naar Sierd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
VI Live: Real Madrid loopt zich stuk op ijzersterke Cillessen
Naar welke wedstrijd kijk ik?
Het is gewoon een wedstrijd zonder al teveel bijzondere kansen. Twee degelijke organisaties.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze luisteren iets teveel naar Sierd.
Mijn Ballon d'Or.quote:
Volgend seizoen doet die andere Toni het wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
Schiet voorlopig maar even niet meer, Toni. Dit zijn niet je klassieke momenten.
Heb gelezen dat die interesse fake was en ze bij Real Madrid boos op zijn zaakwaarnemer zijn (lol).quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgend seizoen doet die andere Toni het wel.
Het spelletje rondom zijn contract duurt wel heel lang. Thiago Silva tekende afgelopen week nog wel bij, het was snel duidelijk dat hij dat ook zou doen. Bij Toni is het nog altijd gissen. Madrid is nog altijd de favoriet bij de BOOKIES, voor wat het waard is. We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb gelezen dat die interesse fake was en ze bij Real Madrid boos op zijn zaakwaarnemer zijn (lol).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |