SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2021 19:29:50 ]![]()
Dat is toch niet zo moeilijk. Zet de bureaucratie op zij. Lever de vaccins af bij iedere huisarts en hou prikzaterdagen. Klaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe ze dat gaan doen. Ze willen de complete bevolking in 10 dagen gaan vaccineren.
Deels zal het er aan liggen dat bij ons (zorgstichting) opeens iedereen en zijn moeder een booster kon halen. Tot een week geleden was dat alleen voor bewoners en zorgpersoneel.
Het aantal vaccins is dus niet meer het probleem.zie email 27 oktober![]()
Ik heb het idee dat Mark het al wist van de kappersluiting en daarom profylactisch zijn haar net iets te kort heeft laten knippen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Wat als volgende week de P en Q variant er al zijn?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Haha. Ik dacht hetzelfde:Dquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:28 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb het idee dat Mark het al wist van de kappersluiting en daarom profylactisch zijn haar net iets te kort heeft laten knippen.zie email 27 oktober![]()
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit hier middelvingers op te steken naar de TV. Wat een wanvertoning weer.![]()
Ze gaan die boosterprik er door heen drukken terwijl ze weten dat het aantal personen dat bereid is, te weinig is.![]()
Tussen de middag lunchen in 't durpscafé zit er dus niet meer in. Jammer.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Zo, dat zijn geen halve maatregelen!quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit hier middelvingers op te steken naar de TV. Wat een wanvertoning weer.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Gaan we nog meer geld bijlenen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:28 schreef RipCity het volgende:
Wat als volgende week de P en Q variant er al zijn?Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Erg boos dan. Ik sta te juichen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit hier middelvingers op te steken naar de TV. Wat een wanvertoning weer.![]()
je kan toch tegenwoordig pathe films kopen en thuis op tv kijken? Geen idee of dat ook geldt voor de recente films thoughquote:''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit hier middelvingers op te steken naar de TV.![]()
Ik ram ff een stok in den neus en ga daarna gewoon pintjes vatten bij de ouders / schoonouders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:26 schreef capricia het volgende:
Ik ga kerst serieus heroverwegen. En wellicht afzeggen.
Vier het wel thuis met gezin, en na zelftest, met mijn moeder.
Maar zeker niet met meer mensen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
6 ervan zijn kinderen <5 jaar. Die tellen niet toch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: