Haha ja meneer zag een koek (mijn koek, geen hondenkoek), en ik zat in de weg, dus hij dacht laat ik via de leuning maar proberenquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
Nog een hond die graag over rugleuningen banjert
Alleen is die van mij van een geschikter formaat daarvoor.
Ligt vaak achter mij op de rugleuning, met de kop over mijn schouder
Ohh wat een dotje.. een iets jongere versie van onze Odinquote:Op zondag 9 juli 2023 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan hier eindelijk ook weer wat plaatsen, paar dagen geleden is Jinte bij ons komen wonen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, veel plezier en hopelijk droog!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:50 schreef Serinde het volgende:
Mooi witje!
Ik duim voor droog weer en misschien een klein zonnetje zondag ochtend. Dan hebben mijn man en ik een fotoshoot. Mét hond
Dat was het niet! Shoot verplaatst naar vanmorgen, top weer. Ben zo benieuwdquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:14 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier en hopelijk droog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 18:20:32 ]
Compleet met zware zucht er bij ?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
/zwaar leven
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2023 22:36:26 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |