abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202685055
Grrrrrrrrrrr!
Kan ik de komende weken wéér niet werken, moet ik mijn superstrakke planning herzien, mijn klanten met zere voeten laten zitten ( ik ben pedicure/voetverzorger) en mis ik inkomen (en kan geen aanspraak maken op TOG-regeling want partner heeft wel voldoende inkomen)

Grrrrrrrrrrr!
pi_202685058
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
Op welke wetenschappelijke basis is deze komende lockdown gebaseerd?
De massapsychologie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:57:25 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202685075
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef ToT het volgende:
Ja pakketjes ophalen en versturen moet gewoon normaal door blijven gaan, anders ga je sowieso echt problemen krijgen.
Je kunt niet zomaar alles op slot gooien en ook nog zorgen dat kerstcadeaus bestellen / retourneren dubieus gaat worden.
Heel veel postnl punten gingen ook dicht kan ik mij herinneren. Het is voor een tabakszaak of boekhandel niet rendabel.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 18 december 2021 @ 16:58:13 #97
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202685092
Vier weken schoolvakantie dus ipv drie.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_202685125
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef Kanaroe het volgende:
Grrrrrrrrrrr!
Kan ik de komende weken wéér niet werken, moet ik mijn superstrakke planning herzien, mijn klanten met zere voeten laten zitten ( ik ben pedicure/voetverzorger) en mis ik inkomen (en kan geen aanspraak maken op TOG-regeling want partner heeft wel voldoende inkomen)

Grrrrrrrrrrr!
Wel belangrijk om dit soort dingen te lezen.
Laatst was er ook een caféhouder die zijn verhaal probeerde te doen. Helaas is dat topic toen op slot gegaan.
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:00:32 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202685144
quote:
Grrrrrrrrrrr!

Grrrrrrrrrrr!
Echt? Slecht geregeld dan -O- Sterkte O+
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202685146
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:59 schreef ToT het volgende:

[..]
Wel belangrijk om dit soort dingen te lezen.
Laatst was er ook een caféhouder die zijn verhaal probeerde te doen. Helaas is dat topic toen op slot gegaan.
Oh echt? Die caféhouder heb ik niet gelezen, maar ik begrijp hem/haar volkomen. Dit is superfrustrerend voor de kleine zelfstandige!
pi_202685152
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Echt? Slecht geregeld dan -O- Sterkte O+
Ja, echt. En dankjewel!
pi_202685157
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Heel veel postnl punten gingen ook dicht kan ik mij herinneren. Het is voor een tabakszaak of boekhandel niet rendabel.
Da's dan een eigen keuze van die winkel-eigenaren zelf.
Hier hebben we een PostNL-punt in de supermarkt. DHL heeft punten in meerdere essentiële als niet-essentiële winkels hier, maar ik vraag af of een kaaswinkeltje bijvoorbeeld wel gedurende de hele lockdown open zal blijven als alles om 'm heen gesloten is. Mensen komen dan toch niet meer naar de stad.
pi_202685175
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
lol, nee het einddoel is uit de pandemie komen, uiteraard. hopelijk door betere vaccins op gegeven moment. of doordat het virus zichzelf opblaast. geen garanties.
elke dag vrolijk 60 mensen laten doodgaan zodat jij een biertje kan drinken, dat is death cult.
Als die groep zwakkere een keer dood is kunnen we weer normaal doen..hoe langer we zo blijven prutsen hoe meer zwakkeren erbij komen, etc
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:03:51 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202685194
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier hebben we een PostNL-punt in de supermarkt. DHL heeft punten in meerdere essentiële als niet-essentiële winkels hier, maar ik vraag af of een kaaswinkeltje bijvoorbeeld wel gedurende de hele lockdown open zal blijven als alles om 'm heen gesloten is. Mensen komen dan toch niet meer naar de stad.
Ja, eigen keuze van de winkeleigenaar maar als je een pakje wil versturen of ontvangen ben je dan de sjaak. Hier ging het ook fout. Alles ging naar een punt een dorp verder. En die kon de enorme hoeveelheid pakjes niet meer aan en moest dus pakjes weigeren. PostNL zou punten in tabakszaken en boekhandels beter moeten compenseren lijkt mij.
pi_202685214
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja, eigen keuze van de winkeleigenaar maar als je een pakje wil versturen of ontvangen ben je dan de sjaak. Hier ging het ook fout. Alles ging naar een punt een dorp verder. En die kon de enorme hoeveelheid pakjes niet meer aan en moest dus pakjes weigeren. PostNL zou punten in tabakszaken en boekhandels beter moeten compenseren lijkt mij.
Ja maar het is een ontiegelijk vrekkige organisatie, dus dat kun je wel vergeten.
Misschien dat de overheid kan bijspringen?
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:06:10 #106
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_202685237
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja maar dan wordt het het versturen weer duurder...
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_202685241
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:14 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Schelden is inderdaad niet nodig.
Maar kun je dan uitleggen waarom een lockdown, waar vele mensen snoeihard door geraakt gaan worden, een goed iets is? Die lockdown is kennelijk nodig, maar ik hou mijn hart vast voor deze mensen.
Zakkenrollers en inbrekers hebben dan minder kans om hun slag te slaan, omdat het minder druk is in de winkelstraten en de meeste mensen thuis zijn, dat is toch een enorm voordeel? Daarbij snoeihard geraakt zal wel meevallen want er zullen wel weer steunpakketten komen voor de ondernemers.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 december 2021 @ 17:07:14 #108
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202685257
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Als het lokale kaas- en notenwinkeltje hier maar open blijft, daar haal ik de lekkerste nootjes met lekkerste kruiden :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202685261
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef torentje het volgende:

[..]
Zakkenrollers en inbrekers hebben dan minder kans om hun slag te slaan, omdat het minder druk is in de winkelstraten en de meeste mensen thuis zijn, dat is toch een enorm voordeel? Daarbij snoeihard geraakt zal wel meevallen want er zullen wel weer steunpakketten komen voor de ondernemers.
Ja nu moeten zakkenrollers weer een uitkering aanvragen omdat ze hun beroep niet meer kunnen uitoefenen. -O-
pi_202685289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als het lokale kaas- en notenwinkeltje hier maar open blijft, daar haal ik de lekkerste nootjes met lekkerste kruiden :(
Als die dicht gaat, gewoon met een pannetje naar Den Haag gaan! :(
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:09:46 #111
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_202685306
quote:
Grrrrrrrrrrr!

Grrrrrrrrrrr!
En voor dit soort kleine ondernemers bloedt mijn hart. Hoe nodig die klotelockdown ook is. Ik wens je veel sterkte.
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:13:49 #112
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_202685366
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:06 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat is wel een voordelige uitwerking inderdaad. Maar als ondernemers al in aanmerking komen voor ondersteuning, is dat bijna altijd een druppel op een gloeiende plaat. Ik ken diverse mensen die hun door de jaren heen opgeboiwde reserves naar nu hebben zien slinken, en daarna hun prive spaargeld.

Dus hoe nodig die lockdown ook is, het gaat heel veel mensen keihard raken. Met name kleine zelfstandigen en hun personeel.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 18 december 2021 @ 17:15:12 #113
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202685401
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dat is wel een voordelige uitwerking inderdaad. Maar als ondernemers al in aanmerking komen voor ondersteuning, is dat bijna altijd een druppel op een gloeiende plaat. Ik ken diverse mensen die hun door de jaren heen opgeboiwde reserves naar nu hebben zien slinken, en daarna hun prive spaargeld.

Dus hoe nodig die lockdown ook is, het gaat heel veel mensen keihard raken. Met name kleine zelfstandigen en hun personeel.
Op basis van wat is deze lockdown nodig?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:15:59 #114
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_202685411
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Op basis van wat is deze lockdown nodig?
Het terug dringen van de besmettingen?
pi_202685442
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Yeah right _O- Heb je de drukte overal vanmiddag gezien? :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_202685473
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik deed net ff boodschappen. Ik heb nog nooit mijn auto zo ver weg moeten parkeren. De supermarkt was wel wat drukker dan normaal, maar een andere winkel waar ik ook naar toe moest gaan was duidelijk drukker dan normaal. (Niet-essentieel.)
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 17:20:36 #117
8781 crew  Frutsel
pi_202685492
Lekker hoor, maximaal 2 man op bezoek, (dan kerst - max 4)... tot en met 14 januari

Ook graag een avondklok dan.

Fuck you
pi_202685495
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
lol, nee het einddoel is uit de pandemie komen, uiteraard. hopelijk door betere vaccins op gegeven moment. of doordat het virus zichzelf opblaast. geen garanties.
elke dag vrolijk 60 mensen laten doodgaan zodat jij een biertje kan drinken, dat is death cult.
of ik nu een biertje drink of niet zal geen 60 mensen het leven kost of niet. Zoveel macht heb ik niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202685499
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik deed net ff boodschappen. Ik heb nog nooit mijn auto zo ver weg moeten parkeren. De supermarkt was wel wat drukker dan normaal, maar een andere winkel waar ik ook naar toe moest gaan was duidelijk drukker dan normaal. (Niet-essentieel.)
Zelf ook nog even de bouwmarkt leeggekocht zodat ik mijn klussen kan afmaken in de vakantie. Maar ik was niet de enige met dat idee :D
pi_202685507
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:20 schreef Frutsel het volgende:
Lekker hoor, maximaal 2 man op bezoek, (dan kerst - max 4)... tot en met 14 januari

Ook graag een avondklok dan.

Fuck you
Advies. Doen we verder niets mee
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 18 december 2021 @ 17:21:26 #121
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202685512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:15 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dus nu weer op basis van besmettingen? Of omdat het OMT dat adviseert omdat ze bij god niet weten hoe het zit met die omikron variant? Op basis van incomplete data? Op basis van gissen?
En het dan raar vinden dat niemand vertrouwen meer heeft in het kabinet of de maatregelen.
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 17:21:41 #122
8781 crew  Frutsel
pi_202685519
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:21 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Advies. Doen we verder niets mee
Nee is straks geen advies meer :)
pi_202685528
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:21 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Nee is straks geen advies meer :)
Vooralsnog wel. En anders doen we er ook niets mee :6
  zaterdag 18 december 2021 @ 17:22:30 #124
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_202685538
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja, die heb ik gezien. Net als de oproep van Rotterdam om niet meer naar het stadscentrum te komen wegens de drukte.
Maar dan zie je toch eigenlijk de noodzaak? Mensen hebben massaal schijt aan de bestaande maatregelen. En die omikron variant is blijkbaar vele malen besmettelijker da de delta variant. Hierdoor raken ook veel meer mensen in essentiële beroepen besmet.

Dis ja, hoe kut het ook is, ik vrees dat die lockdown de enige uitweg is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')