Lees de post boven je post eens. Zelf verwacht ik dat versturen ook nog kan, de post blijft gewoon doorwerken natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik had nog een pakketje liggen dat nog terug gestuurd moet worden maar dat kan dus niet.
Kan ik nu fluiten naar mijn 150 euro?
Afhalen kan dus wel. Maar retourneren ook?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lees de post boven je post eens. Zelf verwacht ik dat versturen ook nog kan, de post blijft gewoon doorwerken natuurlijk.
Lijkt me sterk dat je het ene wel mag doen en het andere niet als je eenmaal binnen bent.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Afhalen kan dus wel. Maar retourneren ook?
Ohw ja en de tuincentra waren ook gewoon open, want die verkopen ook dierenvoeding.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je het ene wel mag doen en het andere niet als je eenmaal binnen bent.
De Action had het wel met die eerste lockdown geprobeerd; doeken over alle non-food producten heen om toch open te mogen blijven omdat ze dan ineens een essentiële winkel waren!
Beetje snoep, frisdrank en croutons enzo verkopen!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ohw ja en de tuincentra waren ook gewoon open, want die verkopen ook dierenvoeding.
Komen we meteen bij het tweede stukje van deze crisis aan, wat al van af het begin fout ging; 'de handhaving'. De afdeling van grapperhouse en z'n boa's.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:41 schreef fespo het volgende:
wat betekend dit voor thuiswerken op kantoren?
Dat bepaalt toch ieder bedrijf zelf?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:41 schreef fespo het volgende:
Covid heeft influenza weggedrukt, dat heeft niks met de maatregelen te maken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het verdwijnen van de griep laat zien dat het heel goed werkt. kan je dus zelf bedenken hoe erg het was geweest zonder maatregelen. tenminste, dat neem ik aan, dat je dat zelf kan bedenken.
De onderbuik van Marion Koopmans.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
Op welke wetenschappelijke basis is deze komende lockdown gebaseerd?
de wet van de grote getallenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En bovendien veel milder.
Is het dan juist niet veel beter om deze variant zijn gang te laten gaan zodat iedereen op een natuurlijk manier resistentie opbouwt?
op dezelfde als de vorigequote:Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:08 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lol, nee het einddoel is uit de pandemie komen, uiteraard. hopelijk door betere vaccins op gegeven moment. of doordat het virus zichzelf opblaast. geen garanties.
elke dag vrolijk 60 mensen laten doodgaan zodat jij een biertje kan drinken, dat is death cult.
Thuiswerken op kantoren? Luchtbed mee naar kantoor ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:41 schreef fespo het volgende:
Vorige lockdown kon dat ook. Dus nu denk ik ook wel weer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Afhalen kan dus wel. Maar retourneren ook?
En boekhandels die alleen het PostNL punt open mochten houden en stiekem kaarten en boeken verkochtenquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ohw ja en de tuincentra waren ook gewoon open, want die verkopen ook dierenvoeding.
Komen we meteen bij het tweede stukje van deze crisis aan, wat al van af het begin fout ging; 'de handhaving'. De afdeling van grapperhouse en z'n boa's.
De massapsychologie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Netsplitter het volgende:
Heel veel postnl punten gingen ook dicht kan ik mij herinneren. Het is voor een tabakszaak of boekhandel niet rendabel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:55 schreef ToT het volgende:
Ja pakketjes ophalen en versturen moet gewoon normaal door blijven gaan, anders ga je sowieso echt problemen krijgen.
Je kunt niet zomaar alles op slot gooien en ook nog zorgen dat kerstcadeaus bestellen / retourneren dubieus gaat worden.
Wel belangrijk om dit soort dingen te lezen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef Kanaroe het volgende:
Grrrrrrrrrrr!
Kan ik de komende weken wéér niet werken, moet ik mijn superstrakke planning herzien, mijn klanten met zere voeten laten zitten ( ik ben pedicure/voetverzorger) en mis ik inkomen (en kan geen aanspraak maken op TOG-regeling want partner heeft wel voldoende inkomen)
Grrrrrrrrrrr!
Echt? Slecht geregeld danquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:56 schreef Kanaroe het volgende:
Grrrrrrrrrrr!
Kan ik de komende weken wéér niet werken, moet ik mijn superstrakke planning herzien, mijn klanten met zere voeten laten zitten ( ik ben pedicure/voetverzorger) en mis ik inkomen (en kan geen aanspraak maken op TOG-regeling want partner heeft wel voldoende inkomen)
Grrrrrrrrrrr!
Oh echt? Die caféhouder heb ik niet gelezen, maar ik begrijp hem/haar volkomen. Dit is superfrustrerend voor de kleine zelfstandige!quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel belangrijk om dit soort dingen te lezen.
Laatst was er ook een caféhouder die zijn verhaal probeerde te doen. Helaas is dat topic toen op slot gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |