kan je nagaan hoe besmettelijk deze variant is....quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:44 schreef detaris het volgende:
85% vaccinatiegraad, een minder ernstig ziekteverloop van de nieuwe variant en geen onderbouwing over hoe effectief deze lockdownmaatregelen uberhaupt zijn.
Maar wel een veel hogere besmettingsgraad, waardoor ook steeds meer mensen in essentiële beroepen niet kunnen werken. Dat moet omgekeerd worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:44 schreef detaris het volgende:
85% vaccinatiegraad, een minder ernstig ziekteverloop van de nieuwe variant en geen onderbouwing over hoe effectief deze lockdownmaatregelen uberhaupt zijn.
je wordt al flink getest zo te zienquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:36 schreef Regilio_ het volgende:
Pushmeldinggenot: Harde lockdown komt er daadwerkelijk. Dus hoofdzakelijk omdat die ijdele zonnebankfanaat te laat met boosteren is begonnen![]()
![]()
het lijkt me overduidelijk dat elke lockdown maatregel bijdraagt aan minder besmettingen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:44 schreef detaris het volgende:
Is dat jouw einddoel?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:48 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het lijkt me overduidelijk dat elke lockdown maatregel bijdraagt aan minder besmettingen.
ook staat niet vast dat deze variant minder gevaarlijk is.
En bovendien veel milder.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe besmettelijk deze variant is....
De eerste post die ik van je zie die niet sarcastisch overkomtquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En bovendien veel milder.
Is het dan juist niet veel beter om deze variant zijn gang te laten gaan zodat iedereen op een natuurlijk manier resistentie opbouwt?
Precies, ging vorig jaar ook al zo goed.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:48 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het lijkt me overduidelijk dat elke lockdown maatregel bijdraagt aan minder besmettingen.
LOLquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
rustig doorgaan met ademhalen.
En hoe zeker is dat, dat deze variant veel milder is?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En bovendien veel milder.
Is het dan juist niet veel beter om deze variant zijn gang te laten gaan zodat iedereen op een natuurlijk manier resistentie opbouwt?
Zouden ze de datum langer moeten aanhouden? 14-01 ben je ook weer zo aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, ging vorig jaar ook al zo goed.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zouden ze de datum langer moeten aanhouden? 14-01 ben je ook weer zo aan.
Geen idee, ik las het. En zoiets gaan ze niet zomaar verkondigen als het niet zeker genoeg is. Ze willen namelijk liever angst inboezemen als het even kan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En hoe zeker is dat, dat deze variant veel milder is?
In Denemarken denkt men dat Omikron juist ziekmakender is...quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee, ik las het. En zoiets gaan ze niet zomaar verkondigen als het niet zeker genoeg is. Ze willen namelijk liever angst inboezemen als het even kan.
Ziekmakend berichtquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Denemarken denkt men dat Omikron juist ziekmakender is...
[ twitter ]
lol, nee het einddoel is uit de pandemie komen, uiteraard. hopelijk door betere vaccins op gegeven moment. of doordat het virus zichzelf opblaast. geen garanties.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is dat jouw einddoel?
Death cult genot
Nee, want niet-essentieel denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:04 schreef Postbus100 het volgende:
Even een snel vraagje. Denken jullie dat je maandag nog een pakketje kan afhalen bij bijvoorbeeld een Hema (als je die laat bezorgen in de winkel)?
het verdwijnen van de griep laat zien dat het heel goed werkt. kan je dus zelf bedenken hoe erg het was geweest zonder maatregelen. tenminste, dat neem ik aan, dat je dat zelf kan bedenken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, ging vorig jaar ook al zo goed.
ik zou supermarkt doen, hema gaan misschien dichtquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:04 schreef Postbus100 het volgende:
Even een snel vraagje. Denken jullie dat je maandag nog een pakketje kan afhalen bij bijvoorbeeld een Hema (als je die laat bezorgen in de winkel)?
Bij de AH ofzo welquote:Op zaterdag 18 december 2021 16:04 schreef Postbus100 het volgende:
Vorige lockdown mochten afhaalpunten wel open blijven voor het afhalen van pakketten. Dat waren hier een Bruna en een dierenwinkel. Hopelijk nu weer, want ik heb ook een pakket onderweg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:04 schreef Postbus100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |