Zonder avondklok tellen we 2022 straks niet eens mee als 'coronajaar'quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:31 schreef TornadoDK het volgende:
Leuk die paniek veroorzaken altijd nu gaat iedereen elkaar lekker besmetten, over 2 weken is er weer een piek te zien natuurlijk waardoor de lockdown weer verlengt wordt.
Dat weet jij en niemand niet op dit moment.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:31 schreef Starhopper het volgende:
En het percentage wat in het ziekenhuis terecht komt zal misschien lager zijn met deze variant. Maar omdat hij heel veel besmettelijker is, is het absolute aantal ziekenhuisopnames veel groter natuurlijk
Het helpt ook niet in de hele dag geruchten te volgen, waarna blijkt dat de lockdown pas dinsdag in gaat ofzo. Gewoon loslaten, studeren, dat had je toch al in gepland, en maandag merk je het wel. Chill mensen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:24 schreef christmastsunami het volgende:
Tuurlijk ga maar lekker voorbereiden op een toets, midden tussen deze doem berichten, dat schiet toch niet op.???
https://www.nu.nl/coronav(...)orgenochtend-in.htmlquote:Het kabinet kondigt vanavond een strenge lockdown aan, zo bevestigen bronnen na berichtgeving van RTL Nieuws. Het pakket aan maatregelen gaat naar verwachting morgenochtend in en geldt tot 14 januari.
Scholen, horeca, niet-essentiële winkels en doorstroomlocaties moeten sluiten, aldus RTL Nieuws. Dus ook sportscholen, theaters, bioscopen, musea en zaken waar een niet-medisch contactberoep wordt uitgeoefend.
Essentiële winkels als supermarkten blijven wel open, evenals het openbaar vervoer, bibliotheken en banken. Professionele portwedstrijden mogen doorgaan, maar dan wel zonder publiek.
Het kabinet vindt de maatregelen nodig door de verspreiding van de omikronvatiant van het coronavirus.
Beter is om gewoon te blijven leren. Anders bouw je achterstanden op en is het lastiger weer in de leermodus te komen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:30 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou de bedoeling is om je ook enigzins normaal te kunnen voorbereiden. Voldoendes halen. In het nieuws is, dat vanavond er een volledige lockdown aan komt, als bij de eerste, dus van mij mag ie/ze de boeken gewoon door de kamer heen slingeren en iets leukers gaan doen.
rustig doorgaan met ademhalen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef deedeetee het volgende:
Harde lockdown gaat vannacht al in ?Stelletje vuile flikkers.
![]()
Sorry moest ik ff kwijt.
Ja. Ik ben zelf zo'n student die in de problemen komt als ik het niet haal (herkansing van een vak dat ik moet halen om het vervolg te mogen doen etc.), maar ik heb ook griep (#nocorona) waardoor leren moeilijk gaat. Dus ik heb erg veel ambivalente gevoelens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:17 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Gewoon aan de slag, studeren met je donder!
Als ik een toets moest afnemen zou ik een gymzaal regelen ofzo, zodat het toch kan doorgaan. Gewoon om mijn studenten te helpen, sommigen kunnen in de problemen komen als ze hun punten niet (kunnen) halen.
En als het wordt afgeblazen heb je het niet voor niks geleerd.
En de kerken mogen open blijven?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)orgenochtend-in.html
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En de kerken mogen open blijven?
Morgenochtend pas. Je bent dus boos om nietsquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef deedeetee het volgende:
![]()
Sorry moest ik ff kwijt.
We maken geschiedenis mee, van mij mag ie/ze meemaken, wat we nu lezen. Hij/zij kan er ni8ks aan doen dat onze overheid z'n spullen niet in orde heeft, ik vind het ook een chaos.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Beter is om gewoon te blijven leren. Anders bouw je achterstanden op en is het lastiger weer in de leermodus te komen.
homosexuelen kunnen er niets aan doen. beetje gemeen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:32 schreef deedeetee het volgende:
![]()
Sorry moest ik ff kwijt.
Studenten en scholieren die boeken nodig hebben om te leren?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef Slumlord. het volgende:
Waarom is een bibliotheek essentieel?
Dat de overheid de boel niet op orde heeft, dat wil niet zeggen dat jij er ook maar een zooitje van moet maken. Hou de hersenen scherp. Al is het maar 1 of 2 uurtjes leren per dag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
We maken geschiedenis mee, van mij mag ie/ze meemaken, wat we nu lezen. Hij/zij kan er ni8ks aan doen dat onze overheid z'n spullen niet in orde heeft, ik vind het ook een chaos.
Ik snap je. Toch is dit nu de situatie: je hebt maandag een belangrijke toets. Dus moet je NU aan de slag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:34 schreef Saboo het volgende:
[..]
Duidelijkheid zou wel lekker zijn.
Kunnen uitzieken zou toch ook niet zo verkeerd zijn.
oftewel de wet van de grote getallenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:31 schreef Starhopper het volgende:
En het percentage wat in het ziekenhuis terecht komt zal misschien lager zijn met deze variant. Maar omdat hij heel veel besmettelijker is, is het absolute aantal ziekenhuisopnames veel groter natuurlijk
quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
oftewel de wet van de grote getallen
voor de boekenwurmenquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:35 schreef Slumlord. het volgende:
Waarom is een bibliotheek essentieel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |