abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:52:15 #1
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202681993

quote:
Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato

AMSTERDAM - Een jonge vrouw (22), die zegt vanaf haar vijftiende seksueel te zijn misbruikt door Marco Borsato, heeft maandag officieel aangifte gedaan bij de zedenpolitie in de regio Midden-Nederland.

Met de aangifte verzoekt de vrouw om strafrechtelijke vervolging voor het delict aanranding. Ze stelt in haar aangifte dat gedurende een aantal jaren sprake is geweest van het plegen van ontuchtige handelingen. Bij aanranding gaat het dan om ongewenst aanraken van geslachtsdelen, billen en borsten. De politie heeft bewijsmateriaal in beslag genomen, dat de aangifte kan ondersteunen.

Het is voor het eerst dat officieel aangifte volgt tegen Borsato, die al geruime tijd onder vuur ligt vanwege geruchten van grensoverschrijdend gedrag.

Het Openbaar Ministerie zegt in een reactie: ,,We hebben vandaag een aangifte van onzedelijke betastingen tegen hem ontvangen. Onderzoek zal moeten uitwijzen of er sprake is van bewijsbare strafbare feiten. Een verdere toelichting kunnen we op dit moment niet geven."

Het advocatenechtpaar Knoops, dat Borsato bijstaat, blijft bij een vorige week uitgegeven verklaring dat het Openbaar Ministerie om een 'onafhankelijk onderzoek' is verzocht en dat verder geen vragen worden beantwoord. Borsato zelf laat weten 'kennis te hebben genomen van het feit dat aangifte jegens mij is gedaan.'
https://www.telegraaf.nl/(...)-tegen-marco-borsato

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef Mylene het volgende:
Dochter van werkneemster zanger zegt aangerand te zijn (meisje met het dagboek). Het misbruik duurde volgens de aangeefster van 2014 tot in 2019. Hij zat volgens haar talloze malen aan borsten, billen en en gleed met zijn handen onder haar rokje om tussen benen te strelen. (Telegraaf Premium).
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Mylene het volgende:
In het premium artikel staat ook dat Borsato volgens de aangifte aanwezig was tijdens sessies met psychologen en huilend zijn verontschuldigen aanbood.
Na het overlijden vader, zou Borsato zich hebben opgeworpen als een pleegvader.
twitter

SPOILER: Artikel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Tijdlijn:

In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven.

Op 4 juli 2019 confronteerde de moeder van het slachtoffer Marco op kantoor met de gevonden info uit het dagboek.
Op die dag zou er dus ook een geluidsopname zijn gemaakt. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden

- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en verklaart in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?

- In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af

- februari 2020: Marco en Leontine gaan scheiden

- maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids

- maart 2020 Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen en een bandopname zijn, maar men kwam niet met bewijs over de brug”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)

- juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat

- (Reeds) medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.

- juni 2021: Marco en Leontine weer samen

- 24-11-2021 (en eerder): RoddelPraat beweert dat MB aan jonge meisjes heeft gezeten

- rond 20-08-2021: Yvonne zegt contact te hebben met een slachtoffer. En is 14-12 trots op "haar 2 leeuwinnen"

-25-11-2021: Fawry van RUMAG TV/De Roddelloog: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht

- 09-12-2021: Knoops' Advocaten maakt donderdagavond om 19.00 uur bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties."

- 13-12-2021: Volgens de 22-jarige vrouw zou Marco Borsato haar al vanaf haar vijftiende seksueel hebben misbruikt, tot ze twintig jaar was. "In de aangifte, die maandag bij zedenrechercheurs van de politie-eenheid Midden-Nederland is gedaan, verklaart de vrouw dat Borsato talloze malen aan haar borsten en billen zat en met zijn handen onder haar rokje gleed en tussen haar benen streelde"

- 14-12-2021: John van den Heuvel heeft samen met Mick van Wely (al in het voorjaar van 2021 contact met moeder en dochter) en Martin Groenewold een half jaar gewerkt aan deze zaak, heeft nu blijkbaar wel het dagboek+ondersteunend bewijs. Roept mogelijke andere slachtoffers op zich (bij hem/politie) te melden.
Twee mensen zouden zich hebben gemeld en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.

- MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag (14-12-2021) niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan kwamen.

Tijdlijn van alle affaires en beschuldigingen rondom Marco Borsato
quote:
OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'

16-12-2021 13:14

OM: zaak Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken 'vanwege de enorme maatschappelijke impact'
Marco Borsato

De aangifte tegen Marco Borsato krijgt voorrang op andere zaken, waardoor die langer moeten wachten voor ze behandeld worden. Dat zegt het OM Midden-Nederland.

Onlangs meldden we nog dat ruim 800 zedenzaken door een gebrek aan personeel nog altijd op de plank liggen, sommigen zelfs jarenlang. Toch gaat de aangifte tegen Marco Borsato van 'onzedelijke betastingen' die maandag werd ingediend dus voor.

Voorpaginanieuws

"Het is altijd een dilemma welke zaken voorrang krijgen en bij zedenzaken is dat nog lastiger", zegt persvoorlichter Ties Kortmann. Hij vertelt dat bij de afweging gekeken wordt naar de ernst van de feiten en hoe lang geleden ze zijn gepleegd. "Omdat deze feiten niet recent zouden zijn gepleegd zou dat reden kunnen zijn om de zaak geen voorrang te geven."

Dat de aangifte tegen Borsato nu toch snel wordt opgepakt komt volgens de persvoorlichter door de 'geschokte rechtsorde'. Hij doelt daarmee op de 'enorme maatschappelijke impact' en het feit dat de aangifte voorpaginanieuws was. "Het weegt ook mee dat de identiteit van de betrokkenen in ieder geval deels op straat ligt", zegt de persvoorlichter.

Vertraging voor anderen

"Elke dag dat het langer onduidelijk blijft, neemt de schade toe voor zowel de aangeefster als degene tegen wie aangifte is gedaan. Daarom is de afweging zeer bewust gemaakt om voorrang te geven aan de zaak", vertelt Kortmann.

Dat is volgens hem geen standaardprocedure, maar wordt per zaak bekeken. Dat de aangifte tegen Borsato nu voorrang heeft gekregen, heeft wel gevolgen voor andere zaken. "Als je bepaalde zaken voorrang geeft, dan weet je dat anderen weer wat langer moeten blijven zitten."

'Heel erg om te horen'

Advocate Nelleke Stolk die veel zedenzaken behandelt, reageert geschokt: "Ik vind het heel erg om te horen. Het stuit me echt tegen de borst, want nu blijven andere zaken nog langer liggen."

"En de slachtoffers die nu zitten te wachten, voelen zich hierdoor niet serieus genomen. Ik vind het schandalig."

Eva wacht al 1,5 jaar

Eva Peters deed anderhalf jaar geleden aangifte van een ernstig zedendelict, maar de verdachte in haar zaak is nog steeds niet verhoord. Ze benadrukt nog eens dat er meer dan 800 soortgelijke zedenzaken op de plank liggen: "Al die zaken hebben evenveel recht op een snel onderzoek. Ik voel mij echt een tweederangsburger."

Het stoort haar enorm dat het Openbaar Ministerie in de zaak Borsato zegt meteen in actie te komen: "Ik heb respect voor de vrouw die de aangifte heeft aangedurfd, want ik weet als geen ander dat dat niet zomaar een gesprekje is. Maar nu lijkt het erop dat het OM snel handelt bij zedenzaken en dat is een schijnvertoning. De werkelijkheid is dat er honderden zaken op de plank liggen."

https://eenvandaag.avrotr(...)schappelijke-impact/
SPOILER: vorige OP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Marco Borsato doet aangifte wegens smaad en laster tegen de vrouw die hem aanklaagt

Marco Borsato heeft de vrouw aangeklaagd die hem eerder deze week aanklaagde wegens seksueel overschrijdend gedrag. Borsato deed aangifte voor het doen van een valse aangifte, smaad, laster en het doen van een lasterlijke aanklacht.

Hij klaagt ook de moeder van de vrouw aan, wegens uitlokking en medeplichtigheid.
Dat bevestigen de advocaten van Borsato en het Openbaar Ministerie aan RTL Nieuws.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-die-hem-aanklaagt
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:53:15 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202682008
Wat een ellende Marco allemaal niet kan veroorzaken ;(

[ Bericht 49% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 13:58:21 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_202682033
Wat is het probleem? Hij heeft haar toch niet bezwangerd?
pi_202682035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dus eerst laat je een onderzoek instellen. Maar als dan het slachtoffer aangifte gaat doen , ga je zelf ook aangifte doen.
Ik krijg een gevoel dat MB in de slachtoffer rol. De omgekeerde wereld.
*vermeend slachtoffer

Je kan niet zomaar aangifte doen, je moet eerst de bron achterhalen van de geruchten, daarvoor was die onderzoek. Toen het vermeend slachtoffer aangifte deed, maakte ze zichzelf daarmee bekend als de bron, waarna Marco aangifte kon doen tegen haar.
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:56:23 #5
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202682036
Best heftig hoe emotioneel sommige mensen hier beginnen te worden over deze hele Marco kwestie. Afstand nemen is soms geen slecht idee. Just saying.
pi_202682049
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:56 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wat is het probleem? Hij heeft haar toch niet bezwangerd?
8)7 8)7
Twinning = boring
pi_202682080
Bij deze het wat hier achter zou zitten volgens insiders.
Ik noem geen namen en houd het netjes.

De actie zou gericht zijn tegen Leontien Borsato.
De moeder van de jonge aanklaagster was jarenlang fan en fanclub medewerkster. Na de zelfmoord van haar man kroop Marco af en toe in de vaderrol door op belangrijke events van het geestelijk beperkte kind aanwezig te zijn, zoals haar diploma uitreiking, voor haar verjaardag iets moois te brengen etc.
Hij kende dit kind al vanaf haar geboorte, zo lang was haar moeder al fan en zou altijd gevoelens van verliefdheid hebben gekoesterd.

Tevens werd gemeld dat Marco continu met verliefde fans te maken had, stadions vol vrouwen die hem wilden, en hoe dergelijke omstandigheden voor een man onwerkelijk zijn.

In 2019 eiste Leontien dat Marco meer van zijn aandacht zou richten op haar en zijn gezin, waarbij de fanclub leden het 'door haar toedoen' moesten ontgelden en ook betreffende vrouw haar functie verloor. ("opzegde") en Marco niet langer af en toe langskwam, sterker nog ze zagen hem sindsdien nooit meer.

De vrouw, en volgens de bron nog enkele jarenlange fanclubleden die zich altijd hadden ingezet voor de club, zoals een plakboek (wat dat ook moge zijn) reageerden ontstemd.
De vrouw hielp samen met een ander lid van de fanclub het verhaal de wereld in dat Marco met een van de fanclubleden tussen de koeien in de wei zou liggen af en toe, en zocht contact met Evert Santegoed en claimde misbruik van haar geestelijk beperkte dochter.
Santegoed vond het een ongeloofwaardig verhaal, maar wilde wel een artikel maken indien de vrouw bewijs zou leveren, maar dat was er niet, dus hield het op voor hem en de anderen bij wie ze aanklopte.
De vrouw zocht vervolgens contact met roddel kanalen als Yvonne Coldewijer, hetgeen uiteindelijk via John vd H. leidde tot de huidige situatie.

Ik vind het een plausibel verhaal, bv gezien het vermeende misbruik stopte na het beëindigen van de job van de moeder ("nooit meer gezien"), en Marco uiteraard niet de functie van de moeder van zijn prooi gaat beëindigen om daarmee zijn eigen ruiten in te gooien. Plus heeft Marco een rijke keuze uit gewillige mooie vrouwen, en geen nood om zich aan een verstandelijk beperkt kind te vergrijpen.

Ookal heb ik niets met zijn muziek, vind ik hem niet aantrekkelijk, en zal hij net als half Hilversum zijn vreemdgegaan, ik geloof niet dat hij zich ooit vergrepen heeft aan een zwakbegaafd kind.
Tevens hoef je dit niet via roddelkanalen uit te spelen wanneer volgens eigen zeggen "slachtoffer en dader" samen in therapie gingen en er 2 onafhankelijke getuigen waren in de vorm van psychologen bij de zgnde hysterische bekentenis. Een verklaring van hen met jouw goedkeuring, meer is niet nodig voor een veroordeling. En bij Story heb je dan niets te zoeken.

De manier waarop, en de gretigheid waarmee mensen dit wensen te geloven is bij het enge af.
Er wordt constant gerept over "het slachtoffer, en elke kritische vraag wordt afgedaan als "blaming the victim" of "waar rook is is vuur".

Niemand is meer voor rede vatbaar, zodra iemand misbruik claimt is deze person in 1 klap heilig verklaard. Uiteraard mag er nooit een situatie komen waar echte slachtoffers zich geremd voelen hun verhaal te doen en hulp te zoeken.

Maar evenmin moeten echte slachtoffers, straks afgeserveerd worden als fantasten of bv rancuneuze vrouwen die om wat voor reden dan ook iemand aan de schandpaal willen nagelen en naar believen kapot kunnen maken.

Kritisch blijven is dus van belang voor alle slachtoffers (hetgeen dus ook de vals beschuldigde mannen kunnen zijn), en juist alles voetstoots aannemen vormt een bodem voor een situatie waarin mannen zichzelf niet meer kunnen verweren, men terstond 'waar rook is is vuur' zal roepen, en bv vaders hun dochter nooit meer zien, omdat een aantijging gelijk omarmt wordt, zelfs wanneer daar andere motieven aan ten grondslag liggen.

Ik heb alle vertrouwen in het onderzoek vwb deze kwestie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 18-12-2021 14:25:05 ]
pi_202682088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:56 schreef Eenheid het volgende:

[..]
*vermeend slachtoffer

Je kan niet zomaar aangifte doen, je moet eerst de bron achterhalen van de geruchten, daarvoor was die onderzoek. Toen het vermeend slachtoffer aangifte deed, maakte ze zichzelf daarmee bekend als de bron, waarna Marco aangifte kon doen tegen haar.
Dat snap ik dus nog steeds niet helemaal. Ik kende de geruchten ook al een tijdje en die waren al dusdanig specifiek dat het meisje in kwestie makkelijker te achterhalen was. Dus voor Marco dan toch helemaal?
pi_202682141
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Za het volgende:

De moeder van de jonge aanklaagster was jarenlang fan en fanclub medewerkster. Na de zelfmoord van haar man kroop Marco af en toe in de vaderrol door op belangrijke events van het geestelijk beperkte kind aanwezig te zijn, zoals haar diploma uitreiking, voor haar verjaardag iets moois te brengen etc.
Hij kende dit kind al vanaf haar geboorte, zo lang was haar moeder al fan en zou altijd gevoelens van verliefdheid hebben gekoesterd.

Tevens werd gemeld dat Marco continu met verliefde fans te maken had, stadions vol vrouwen die hem wilden, en hoe dergelijke omstandigheden voor een man onwerkelijk zijn.

In 2019 eiste Leontien dat Marco meer van zijn aandacht zou richten op haar en zijn gezin, waarbij de fanclub leden het 'door haar toedoen' moesten ontgelden en ook betreffende vrouw haar functie verloor. ("opzegde") en Marco niet langer af en toe langskwam, sterker nog ze zagen hem sindsdien nooit meer.

De vrouw, en volgens de bron nog enkele jarenlange fanclubleden die zich altijd hadden ingezet voor de club, zoals een plakboek (wat dat ook moge zijn) reageerden ontstemd.
De vrouw hielp samen met een ander lid van de fanclub het verhaal de wereld in dat Marco met een van de fanclubleden tussen de koeien in de wei zou liggen af en toe, en zocht contact met Evert Santegoed en claimde misbruik van haar geestelijk beperkte dochter.
Santegoed vond het een ongeloofwaardig verhaal, maar wilde wel een artikel maken indien de vrouw bewijs zou leveren, maar dat was er niet, dus hield het op voor hem en de anderen bij wie ze aanklopte.
De vrouw zocht vervolgens contact met roddel kanalen als Yvonne Coldewijer, hetgeen uiteindelijk via John vd H. leidde tot de huidige situatie.

Ik vind het een plausibel verhaal, bv gezien het vermeende misbruik stopte na het beëindigen van de job van de moeder ("nooit meer gezien"), en Marco uiteraard niet de functie van de moeder van zijn prooi gaat beëindigen om daarmee zijn eigen ruiten in te gooien. Plus heeft Marco een rijke keuze uit gewillige mooie vrouwen, en geen nood om zich aan een verstandelijk beperkt kind te vergrijpen.

Ookal heb ik niets met zijn muziek, vind ik hem niet aantrekkelijk, en zal hij net als half Hilversum zijn vreemdgegaan, ik geloof niet dat hij zich ooit vergrepen heeft aan een zwakbegaafd kind.

De manier waarop, en de gretigheid waarmee mensen dit wensen te geloven is bij het enge af.
Er wordt constant gerept over "het slachtoffer, en elke kritische vraag wordt afgedaan als" blaming the victim" of "waar rook is is vuur".

Niemand is meer voor rede vatbaar, zodra iemand misbruik claimt is deze person in 1 klap heilig verklaard. Uiteraard mag er nooit een situatie komen waar echte slachtoffers zich geremd voelen hun verhaal te doen en hulp te zoeken.

Maar evenmin moeten echte slachtoffers, straks afgeserveerd worden als fantasten of bv rancuneuze vrouwen die om wat voor reden dan ook iemand aan de schandpaal willen nagelen en naar believen kapot kunnen maken.

Kritisch blijven is dus van belang voor alle slachtoffers, en juist alles voetstoots aannemen vormt een bodem voor een situatie waarin mannen zichzelf niet meer kunnen verweren, men terstond 'waar rook is is vuur' zal roepen, en bv vaders hun dochter nooit meer zien, omdat een aantijging gelijk omarmt wordt, zelfs wanneer daar andere motieven aan ten grondslag liggen.

Ik denk dat dit 99% van de waarheid is.
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:04:07 #10
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202682151
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Za het volgende:

Er wordt constant gerept over "het slachtoffer, en elke kritische vraag wordt afgedaan als" blaming the victim" of "waar rook is is vuur".

Kritisch blijven is dus van belang voor alle slachtoffers, en juist alles voetstoots aannemen vormt een bodem voor een situatie waarin mannen zichzelf niet meer kunnen verweren, men terstond 'waar rook is is vuur' zal roepen, en bv vaders hun dochter nooit meer zien, omdat een aantijging gelijk omarmt wordt, zelfs wanneer daar andere motieven aan ten grondslag liggen.

Oehhh dit is good stuff. Dit kan maar zo waar zijn natuurlijk. Spannend hoor. Misschien switch ik wel naar Marco's kant maar ben er nog niet helemaal over uit. Maar dit verandert wel álles als dit waar is.
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 14:04:41 #11
184769 crew  Deisyy
pi_202682166
Negatieve TT is negatief
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202682175
Je blijft maar suggereren dat een meisje met een licht verstandelijke beperking- tja hoe zeg ik dat netjes- niet aantrekkelijk zou kunnen zijn. Naast dat ze juist een makkelijke prooi zijn, zie ik niet in waarom een vermeende viespeuk het niet zou willen.
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 14:05:20 #13
184769 crew  Deisyy
pi_202682177
En nu geen persoonlijke aanvallen meer en we passen elkaars post ook niet meer aan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202682225
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:04 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Oehhh dit is good stuff. Dit kan maar zo waar zijn natuurlijk. Spannend hoor. Misschien switch ik wel naar Marco's kant maar ben er nog niet helemaal over uit. Maar dit verandert wel álles als dit waar is.
Het is een leuk verhaaltje, maar duidelijk geschreven door iemand uit kamp Marco. Dat mag, ieder zijn mening. Maar als je een klein beetje bekend bent met de hoofdpersonen weet je dat het verhaal geen hout snijdt. En zodra zo'n verhaal een paar onjuistheden bevat is de rest van het verhaal niet heel nuttig meer.

Er is uberhaubt geen sprake van een geestelijk beperkt meisje.
pi_202682260
Dat die moeder verliefd was op Marco geloof ik gelijk. Ik heb foto's gezien waarbij ze als een soort trofee bij Marco om de nek hing, telkens weer, net iets teveel van het goede, alsof ze Leontien in eigen persoon was.
Zelfs bij groepsfoto's was het de moeder die de plek om Marco 's nek opeiste. Echt altijd.

Ik heb ook een foto gezien van de huidige stand van zaken met haar nieuwe vent. Hoe afstandelijk ze bij hem stond maar dochter tegen hem aan met haar hand op zijn buik en een beentje omhoog, zoals alleen verliefde mensen doen. Veel mensen vinden dat heel normaal. Ik vind dat niet.

Er zit iets niet goed daar in het gezin, dat is wat ik denk.
LEEF!
pi_202682265
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Za het volgende:

Tevens hoef je dit niet via roddekkanalen uit te spelen wanneer volgens eigen zeggen "slachtoffer en dader" samen in therapie gingen en er 2 onafhankelijke getuigen waren in de vorm van psychologen bij de zgnde hysterische bekentenis. Een verklaring van hen met jouw goedkeuring, meer is niet nodig voor een veroordeling. En bij Story heb je dan niets te zoeken.

Wel benieuwd van wie deze tekst vol taalfouten afkomstig is.
pi_202682276
quote:

Tevens hoef je dit niet via roddekkanalen uit te spelen wanneer volgens eigen zeggen "slachtoffer en dader" samen in therapie gingen en er 2 onafhankelijke getuigen waren in de vorm van psychologen bij de zgnde hysterische bekentenis. Een verklaring van hen met jouw goedkeuring, meer is niet nodig voor een veroordeling. En bij Story heb je dan niets te zoeken.

Kritisch blijven is dus van belang voor alle slachtoffers (hetgeen dus ook de vaks beschuldigde mannen kunnen zijn), en juist alles voetstoots aannemen vormt een bodem voor een situatie waarin mannen zichzelf niet meer kunnen verweren, men terstond 'waar rook is is vuur' zal roepen, en bv vaders hun dochter nooit meer zien, omdat een aantijging gelijk omarmt wordt, zelfs wanneer daar andere motieven aan ten grondslag liggen.

Alleen als Leontine dat eiste, waarom gaat ze dan scheiden? :?
pi_202682291
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat snap ik dus nog steeds niet helemaal. Ik kende de geruchten ook al een tijdje en die waren al dusdanig specifiek dat het meisje in kwestie makkelijker te achterhalen was. Dus voor Marco dan toch helemaal?
Bij een aangifte moet je wel zeker zijn en niet zomaar iemand aanwijzen waarvan je 'vermoedt' dat de geruchten vandaan komen, daarvoor was dus die onderzoek nodig. ... Ze wordt anders, zelfs nu met haar aangifte, heel goed afgeschermd in de media. Daarnaast kan ik het me voorstellen dat Marco wat beters te doen heeft dan op internet Sherlock Holmes uithangen, hij heeft het daarom aan het OM overgelaten.
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:13:46 #19
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202682313
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:10 schreef Traytje-Hzus het volgende:
Dat die moeder verliefd was op Marco geloof ik gelijk. Ik heb foto's gezien waarbij ze als een soort trofee bij Marco om de nek hing, telkens weer, net iets teveel van het goede, alsof ze Leontien in eigen persoon was.
Zelfs bij groepsfoto's was het de moeder die de plek om Marco 's nek opeiste. Echt altijd.

Ik heb ook een foto gezien van de huidige stand van zaken met haar nieuwe vent. Hoe afstandelijk ze bij hem stond maar dochter tegen hem aan met haar hand op zijn buik en een beentje omhoog, zoals alleen verliefde mensen doen. Veel mensen vinden dat heel normaal. Ik vind dat niet.

Er zit iets niet goed daar in het gezin, dat is wat ik denk.
Klinkt als foute boel inderdaad.
  zaterdag 18 december 2021 @ 14:18:12 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202682390
quote:

Dankjewel voor je uitgebreide post Za, maar ook bij een dergelijk verhaal is er dan toch echt bewijs nodig om die onschuld in dit verhaal aan te tonen? Je zegt dat er eigenlijk geen bewijs is van de aangifte van het 'vermeende slachtoffer' maar is dat er dan wel van wat je hier verwoordt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 14:24:07 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_202682429
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:12 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Bij een aangifte moet je wel zeker zijn en niet zomaar iemand aanwijzen waarvan je 'vermoedt' dat de geruchten vandaan komen, daarvoor was dus die onderzoek nodig. ... Ze wordt anders, zelfs nu met haar aangifte, heel goed afgeschermd in de media. Daarnaast kan ik het me voorstellen dat Marco wat beters te doen heeft dan op internet Sherlock Holmes uithangen, hij heeft het daarom aan het OM overgelaten.
Haar naam wordt niet expliciet genoemd nee, maar het is met 2 google-opdrachten te vinden.
pi_202682449
zelfmoord? ik meende dat hij een ziekte had?

Als J vd Heuvel en 2 anderen een half jaar onderzoek hebben gedaan en met de moeder en dochter hebben gesproken, vind ik het vreemd dat ze er alledrie niet doorheen hebben geprikt.
En er zullen wel bewijzen zijn anders wagen ze zich hier niet aan
pi_202682455
quote:

Dat probleem ken ik ook.
pi_202682488
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Klinkt als foute boel inderdaad.
Weet niet. Zoals ik zeg, veel mensen vinden dit blijkbaar heel normaal dat een dochter het gedrag laat zien dat eigenlijk aan de moeder zou moeten toebehoren.

Maar ik ben zelf verknipt dus zeg het maar. :')
LEEF!
pi_202682593
Al die roddels, sommige figuren hebben een fantasierijk leven.

Niet?
Bekijk deze aflevering van Flodder dan maar. Harco Sorbato :)

"Ik vind dat als je over ellende zingt, moet je het eerst ook hebben meegemaakt".
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')