Ze had nog nooit van Irving en Harden gehoord?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
Gisteren hadden ze me toch een domme vrouw in de ESPN studio...Na de wedstrijd Bucks Nets had men het over Durant en dat ze al 5 keer ofzo achter elkaar hebben verloren thuis. Zegt ze: ja, in de NBA van nu kan je als team niet slechts 1 superster hebben, daar kom je niet mee weg. .... .... ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist in eerste instantie niet precies wat je hiermee bedoelde, maar ik heb het even opgezocht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Open relaties zijn rampzalig .
Dat krijg je als je iemand erbij zet puur/voornamelijk omdat ze vrouw is. Geen idee of het een (ex-)speelster was.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze had nog nooit van Irving en Harden gehoord?Nou moet ik er wel bij zeggen dat je die twee nog nauwelijks supersterren kan noemen.
Vond het al vrij vreemd dat ze er niet bij was toen hij het 3 pt record brak . Zullen nog wel even getrouwd zijn blijkbaar vanwege de kinderen maar je kan zien dat die eronderdoor gaat ( mocht dit kloppen)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wist in eerste instantie niet precies wat je hiermee bedoelde, maar ik heb het even opgezocht.Tot zover dus dat beeld dat ze probeerden te schetsen van het ideale gezinnetje. Steph en Ayesha eten allebei buiten de deur en vinden dat blijkbaar prima. Schiet mij maar lek, maar ik begrijp dat soort relaties niet. Ga dan gewoon van elkaar af.
Dit is echt zo dus? Vreemdgangers? Haha. Zal ook eens googlen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wist in eerste instantie niet precies wat je hiermee bedoelde, maar ik heb het even opgezocht.Tot zover dus dat beeld dat ze probeerden te schetsen van het ideale gezinnetje. Steph en Ayesha eten allebei buiten de deur en vinden dat blijkbaar prima. Schiet mij maar lek, maar ik begrijp dat soort relaties niet. Ga dan gewoon van elkaar af.
Nee die is klaar . Veel te zwaar voor zijn benenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:15 schreef Salina het volgende:
Wanneer gaat Zion Williamson weer spelen jongens?
Ik hoorde een tijdje terug dat hij over 6-8 weken weer zou worden geëvalueerd.
Schiet nog niet zo op hé.
quote:Op zondag 9 januari 2022 13:34 schreef GotenSSJ het volgende:
De Kings zijn blijkbaar van plan om Haliburton en Fox te traden, voor het juiste bod.
Tja, blijft een vreemde franchise. Die gaan weer voor de zoveelste snelle rebuild ofzo?
Denk je echt dat die helemaal klaar is? Ik gok zelf op een probleemrijke carrière met elk jaar blessures en een vroeg einde, zoiets.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee die is klaar . Veel te zwaar voor zijn benen
Bedoel ik ook wel een beetje met 'klaar' . Al veel te veel pittige enkel en knieblessures te verduren gekregen op zijn jonge leeftijd en wil blijkbaar niks doen aan het gewicht wat die blessures veroorzaakt.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk je echt dat die helemaal klaar is? Ik gok zelf op een probleemrijke carrière met elk jaar blessures en een vroeg einde, zoiets.
Omdat hij er niet op vertrouwt dat hij nog net zo goed kan zijn als hij minder kracht heeft na het afvallen.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bedoel ik ook wel een beetje met 'klaar' . Al veel te veel pittige enkel en knieblessures te verduren gekregen op zijn jonge leeftijd en wil blijkbaar niks doen aan het gewicht wat die blessures veroorzaakt.
Ach jee dan moet die een jumper ontwikkelen . Of gewoon afwachten dat die alles afscheurt .quote:Op zondag 9 januari 2022 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat hij er niet op vertrouwt dat hij nog net zo goed kan zijn als hij minder kracht heeft na het afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |