abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203028248
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:11 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]

:D

[ twitter ]

Beast _O_

[ twitter ]
Oh ja Ant’s opa dood de dag ervoor. Overlijdens gevallen altijd in de gaten houden: de volgende dag altijd de over pts. wedden bij die nba gasten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:57:02 #177
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203029869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Volgens mij heb ik het al eens eerder opgegooid hier, maar enfin.

Trae is een beest, maar die heeft echt de pech dat die altijd met Doncic vergeleken gaat worden door die trade. Lijkt die zelf gelukkig weinig last van te hebben overigens. Durf overigens ook wel aan dat Doncic in Dallas geen succes gaat worden, wat een matige organisatie is dat zeg. Die hebben alle geluk van de wereld gehad dat Dirk zo loyaal en vreselijk goed was, want die kunnen echt geen team bouwen om een speler.
Die Cuban had na de titel van 2011 het idee om eens flink in het team te snijden ( :') ) omdat oa Dwight Howard en Paul zo vrij waren . Die kwamen niet en sindsdien volgens mij geen enkele play off serie gewonnen :')
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:53:29 #178
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203030913
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Die Cuban had na de titel van 2011 het idee om eens flink in het team te snijden ( :') ) omdat oa Dwight Howard en Paul zo vrij waren . Die kwamen niet en sindsdien volgens mij geen enkele play off serie gewonnen :')
Klopt ja, geen serie gewonnen sinds die titel :') Ongetwijfeld dat Doncic in de komende jaren een serie gaat winnen voor ze, zeker als Porzingis er ook eens zin in heeft, en die lijkt zijn vorm enigzins terug te vinden de laatste weken. Maar echt een neusje voor talent hebben ze daar niet de laatste jaren. Doncic was een slam dunk natuurlijk, daar wist bijna iedereen wel van dat het een heel goede speler zou worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:24:49 #179
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203031511
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Klopt ja, geen serie gewonnen sinds die titel :') Ongetwijfeld dat Doncic in de komende jaren een serie gaat winnen voor ze, zeker als Porzingis er ook eens zin in heeft, en die lijkt zijn vorm enigzins terug te vinden de laatste weken. Maar echt een neusje voor talent hebben ze daar niet de laatste jaren. Doncic was een slam dunk natuurlijk, daar wist bijna iedereen wel van dat het een heel goede speler zou worden.
Neusje voor talent hebben ze wel als het om lage draftpicks gaat zoals Brunson , Kleber, en Finney-Smith . Het is vooral dat Cuban overal voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten als het om de vrije markt gaat en dat daardoor Doncic of Dirk in zijn laatste jaren geen enkele significante hulp heeft gekregen. En bijna iedereen wist wel dat Doncic het ging maken behalve dat volk dat sinds 2006 geen enkele play-off serie heeft gespeeld..
RED ONS HENNIEGOD
pi_203032114
Ik kan Trae Young wel de beste foute wissel in mn pooltje van de afgelopen weken noemen :') ik had niet gezien dat hij nog in 'the protocols" zat toen ik hem oppikte, maar nu hij eruit is, gaat ie helemaal van Knallestein. DeRozan is dan weer de leukste wissel van de afgelopen weken, zijn buzzerbeaters heb ik met genot een paar keer teruggekeken.

Strus wordt bedankt voor bewezen diensten, Herro vervangt hem. Jokic, Wagner en Poeltl heb ik gewoon laten staan. Goedkoopjes Desmond Bane en Hamidou Diallo spelen even wat meer dan gemiddeld dus ook die blijven. De eerste ronde van de Cup is gehaald, ben even benieuwd of het ook gelijk klaar is als ik de lijst kanonnen tegenover me zie (Giannis, Booker, James, Westbrook én Giddey, waar ben ik aan begonnen)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:00:34 #181
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203032170
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Neusje voor talent hebben ze wel als het om lage draftpicks gaat zoals Brunson , Kleber, en Finney-Smith . Het is vooral dat Cuban overal voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten als het om de vrije markt gaat en dat daardoor Doncic of Dirk in zijn laatste jaren geen enkele significante hulp heeft gekregen. En bijna iedereen wist wel dat Doncic het ging maken behalve dat volk dat sinds 2006 geen enkele play-off serie heeft gespeeld..
Aardige spelers, maar zijn natuurlijk niet de spelers die het verschil gaan maken rondom een speler een als Doncic lijkt mij. Je moet ze wel hebben natuurlijk, anders kom je ook weer nergens. Het is meer dat de 2de en 3de opties constant een miskleun zijn. DeAndre Jordan, Porzingis, Wesley Matthews, en ze hebben Nerlens Noel een 70 miljoen dollar contract aangeboden dat hij, voor hen althans, godzijdank heeft afgeslagen. Porzingis kan nog wel wat worden natuurlijk, zoals gezegd speelt die goed de laatste weken.

Ondertussen zie ik namen als Harrison Barnes, Seth Curry, McDermott voorbij komen als ik even snel door de seizoenen van Dallas klik, die had je er nu toch prima bij kunnen hebben.

Edit: En de Kings hebben we het niet over. :')
pi_203032605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:57 schreef Sabata het volgende:
Ik kan Trae Young wel de beste foute wissel in mn pooltje van de afgelopen weken noemen :') ik had niet gezien dat hij nog in 'the protocols" zat toen ik hem oppikte, maar nu hij eruit is, gaat ie helemaal van Knallestein. DeRozan is dan weer de leukste wissel van de afgelopen weken, zijn buzzerbeaters heb ik met genot een paar keer teruggekeken.

Strus wordt bedankt voor bewezen diensten, Herro vervangt hem. Jokic, Wagner en Poeltl heb ik gewoon laten staan. Goedkoopjes Desmond Bane en Hamidou Diallo spelen even wat meer dan gemiddeld dus ook die blijven. De eerste ronde van de Cup is gehaald, ben even benieuwd of het ook gelijk klaar is als ik de lijst kanonnen tegenover me zie (Giannis, Booker, James, Westbrook én Giddey, waar ben ik aan begonnen)
Strus, toen ik die paar jaar terug zag dacht ik wie heeft deze koekebakker naar de NBA gehaald? Maar hij deed het laatst toch best aardig toen Miami met de nodige blessures en besmettingen zat.
pi_203032707
De Celtics, maar wel pas na de draft in 2019 ;) Is uiteindelijk buiten de selectie gelaten en in Chicago bij de Windy City Bulls gestald tot hij een zware knieblessure opliep. Begin dit seizoen pikt Miami hem op en ik had net als Miami hem even nodig om wat covid en blessure gevallen op te vangen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_203043088
Ja Morant is echt een fenomeen. Wat een speler.
pi_203046285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ja Morant is echt een fenomeen. Wat een speler.
Gewoon dermate lange hangtime dat al die langerds van Cleveland weer wat meer richting de grond zijn :7
  woensdag 5 januari 2022 @ 21:15:58 #186
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_203054096
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gewoon dermate lange hangtime dat al die langerds van Cleveland weer wat meer richting de grond zijn :7
hij had in deze wedstrijd ook een behind the back in de bucket en dan omhoog (iig iets dergelijks wat onnavolgbaart was). Daar zag je nogmaal het bizarre atletisch vermogen van Morant. Echt heel gaaf om naar te kijken.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  donderdag 6 januari 2022 @ 02:31:17 #187
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203057245
Curry is dood , lang leve Poole
RED ONS HENNIEGOD
pi_203057527
quote:
9s.gif Op donderdag 6 januari 2022 02:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Curry is dood , lang leve Poole
Hij is dit seizoen wel heel wisselvallig ja, wisselt briljante potten af met complete offdays.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203059265
https://www.instagram.com/reel/CYYHdMdIvZZ/?utm_medium=copy_link

Als we zo gaan beginnen stop er dan maar mee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203062075
Iemand heeft een voodoopop op Curry gebruikt.
pi_203062152
twitter

twitter
  donderdag 6 januari 2022 @ 13:47:28 #192
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203062409
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:15 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CYYHdMdIvZZ/?utm_medium=copy_link

Als we zo gaan beginnen stop er dan maar mee.
Jezus, ik hoop dat het goed gaat met die scheidsrechter. Wat een aanslag.

:') :') :')
  donderdag 6 januari 2022 @ 15:10:48 #193
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203063724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 06:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hij is dit seizoen wel heel wisselvallig ja, wisselt briljante potten af met complete offdays.
Open relaties zijn rampzalig .
RED ONS HENNIEGOD
pi_203069450
@PowerLoungen hoeft niet meer te kijken ;)

quote:
The Golden State Warriors will not have Stephen Curry and Draymond Green on Thursday against the New Orleans Pelicans due to injury.
  donderdag 6 januari 2022 @ 21:25:32 #195
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203069548
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
@:Powerloungen hoeft niet meer te kijken ;)
[..]

Bij thuiskomst maar kijken hoe Ayesha genomen wordt .
Zie ze nog best winnen trouwens als Porter weer meedoet.
RED ONS HENNIEGOD
pi_203070025
quote:
9s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Bij thuiskomst maar kijken hoe Ayesha genomen wordt .
Zie ze nog best winnen trouwens als Porter weer meedoet.
Tegen de Pelicans moet dat wel lukken lijkt me.
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:08:18 #197
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203070317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Tegen de Pelicans moet dat wel lukken lijkt me.
Aan een aardige reeks bezig wel . Zou ook eens prettig zijn als de 50 jarige center eens een topcenter kan afstoppen en zelf ook een bal erin kan dunken in de drukte.
RED ONS HENNIEGOD
pi_203077158
Ja en toen kreeg Brandon Ingram zin om raak te schieten en de rest van de Warriors schiet nu net zo belabberd als Curry.

Knicks comeback win, je gunt het publiek steeds wat vreugde daar in NY

twitter
  zaterdag 8 januari 2022 @ 05:54:53 #199
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203089358
twitter
RED ONS HENNIEGOD
pi_203090714
KlayGod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties