Ik lees verhalen over Lillard die geblesseerd zou zijn en een operatie nodig heeft?quote:
Eerder dat Lillard het vanbinnen heeft opgegeven met dat 'volk'quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik lees verhalen over Lillard die geblesseerd zou zijn en een operatie nodig heeft?
Misschien maar doen, want dit gaat nergens over met een 'win now' team natuurlijk.
Qua uiterlijk bedoelde ik. Ik kende hem vooral nog uit z’n Spurs-tijd toen ie nog met Duncan, etc. speelde. Toen was ie kaal zonder baard, nu heeft ie lang haar, dreadlocks en een baard.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In welk opzicht vind je dat hij veranderd is?
Oh zo haha. Vind dat hij wisselvallig presteert, ene avond knalt hij vanalles erin en andere weer zo goed als niks.quote:Op zondag 2 januari 2022 08:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Qua uiterlijk bedoelde ik. Ik kende hem vooral nog uit z’n Spurs-tijd toen ie nog met Duncan, etc. speelde. Toen was ie kaal zonder baard, nu heeft ie lang haar, dreadlocks en een baard.
Heeft dus iets meer swag gekregen.
Conclusie is wel dat ik vaker NBA moet kijken.
Deze keer niet vanaf 1 been maar achterover hellend, knappe schoten.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:11 schreef Salina het volgende:
Lol. DeRozan heeft opnieuw een beslissende buzzerbeater gescoord. De tweede in twee dagen tijd. NBA record.
Straks even de beelden opzoeken.
Splash Brothersquote:Op zondag 2 januari 2022 17:36 schreef Hathor het volgende:
En Curry verbeterd zijn eigen record van games met op zijn minst een drietje nog maar weer eens.Trouwens beelden gezien van Thompson in een shootaround die er op zijn gemakkie ook 24 achter elkaar in knalde voordat ie eens een keer misschoot, zag er weer aardig soepel uit.
Bulls hebben best een leuk team dit seizoen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze keer niet vanaf 1 been maar achterover hellend, knappe schoten.
[ twitter ]
Eerste in de East op dit moment, voor wat het waard is met alle coronagevallen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bulls hebben best een leuk team dit seizoen.
Ondanks dat hebben ze echt wel een heel goed team. Lavine en Derozan als erkende scorers, Caroso en Ball kunnen samen echt lock down verdediging spelen. Nooit fan geweest van Cucevic, maar dat is wel een dubbel dubbel machine die je erbij hebt. En dan nog wat leuke spelers erom heen zoals White en Jones Jr.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eerste in de East op dit moment, voor wat het waard is met alle coronagevallen.
Ik zag ze een keer spelen en Carusso speelt intens, geeft echt alles de hele tijd.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:18 schreef peasant het volgende:
[..]
Ondanks dat hebben ze echt wel een heel goed team. Lavine en Derozan als erkende scorers, Caroso en Ball kunnen samen echt lock down verdediging spelen. Nooit fan geweest van Cucevic, maar dat is wel een dubbel dubbel machine die je erbij hebt. En dan nog wat leuke spelers erom heen zoals White en Jones Jr.
Qua namen geen Nets, maar qua niveau niet heel ver daar vandaan in mijn ogen.
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:36 schreef Hathor het volgende:
En Curry verbeterd zijn eigen record van games met op zijn minst een drietje nog maar weer eens.Trouwens beelden gezien van Thompson in een shootaround die er op zijn gemakkie ook 24 achter elkaar in knalde voordat ie eens een keer misschoot, zag er weer aardig soepel uit.
Irving gaat blijkbaar ook weer spelen, tegen de Pacers woensdag.quote:
Nou graag.quote:
Irving...ik kan hem niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Irving gaat blijkbaar ook weer spelen, tegen de Pacers woensdag.
Nets hebben weer een prima ruggengraat.
quote:
Caruso.quote:
Omdat Jimmy uitvielquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:49 schreef Hathor het volgende:
Curry 3 uit 17, volledige offday, maar toch gewoon gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |