quote:Op zondag 26 december 2021 11:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Pfff, ja dit helpt de Lakers ook niet![]()
Nou durf ik er ook geen geld op te zetten dat LeBron deze wel even zou raken, maar dit is allemaal niet handig.
Gisteren was alweer een typische kortsluitingsdag . Een aantal mensen roepen al om een trade met Sjon Wall die het hele seizoen fit is maar niet speelt .quote:Op zondag 26 december 2021 16:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beal bij de Wizards zocht hij meestal wel op.
quote:Op maandag 27 december 2021 19:58 schreef danusz1986 het volgende:
Monty Williams de eerste van de Suns. Nog altijd beter dan de spelers.
quote:Suns players Jae Crowder and Elfrid Payton entered the protocols, sources told Wojnarowski on Sunday.
Timberwolves hadden helemaal niemand om op te stellen, misten nog meer. dan de Celtics Heel knap dat ze met dit samengeraapte zooitje toch nog een potje winnen.quote:
Lamme tegen de blinde.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:01 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Timberwolves hadden helemaal niemand om op te stellen, misten nog meer. dan de Celtics Heel knap dat ze met dit samengeraapte zooitje toch nog een potje winnen.
Begin januari terug meen ik. Nu nog opbouwen bij de G League.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het zo stil rond Thompson, wil het een beetje lukken met dat herstel?
En je kan er niet op in gaan zoals gewoonlijk . Eerste 3 kwarten was die beroerd slecht , kon niks zelf creeëren en liep er als een dood vogeltje bij . Jokic en KD hebben dat niet of nauwelijks terwijl Curry al een paar maanden vaker dan niet loopt te worstelen.quote:Op woensdag 29 december 2021 06:41 schreef danusz1986 het volgende:
En daar ben je weer met commentaar op een nederlaag. Was te verwachten haha. Goed teruggekomen na een drama eerst helft. Oprichten en weer verder. Ziekenboeg gaat hopelijk snel leeglopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |