Ik denk dat ze je post hebben gelezen en het zich een beetje hebben aangetrokken door tegen de Bulls het gemiddelde weer wat op te schroeven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zal weinig uitmaken denk ik voor het eindresultaat . Ze zijn weer het stuurloze wrak van vorig seizoen wat amper scoort . 4 van de 5 laatste wedstrijden niet boven de 100 gescoord
Tegen Minny weer gewoon de bietenbrug opquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je post hebben gelezen en het zich een beetje hebben aangetrokken door tegen de Bulls het gemiddelde weer wat op te schroeven.
Fitte AD is nog altijd een meisje die waarschijnlijk ook op de verkeerde positie gaat spelenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze pot laat wel prima zien dat Westbrook slechts een klein deel van het LA probleem is, en niet HET probleem. Met bijna 40 punten verliezen tegen Denver, terwijl Russ 19 punten heeft op 57% TS en 0 turnovers.
Wat een waardeloos team is dat zeg, daar gaat een fitte AD ook niets aan doen.
Eerst wat spanning op de kuit waar ze voorzichtig mee waren en nu opeens bekend maken dat het uit zijn rug komt .quote:
De refs waren gisteren ook niet zo goed las ik? Opmars Warriors in de 2e helft vakkundig de nek omgedraaid?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst wat spanning op de kuit waar ze voorzichtig mee waren en nu opeens bekend maken dat het uit zijn rug komt .
Dit is niet goed
En toen onspeelbare Bjelica erin kwam samen met nepotisme. Dat is misschien wel het ergste voor ze , dat ze geen forwards meer hebben die een center kunnen afstoppen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De refs waren gisteren ook niet zo goed las ik? Opmars Warriors in de 2e helft vakkundig de nek omgedraaid?
Als Bjelica z'n drietjes er niet in schiet is hij redelijk nutteloos. Zo'n lange vent die alleen maar bij de driepuntslijn hangt.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En toen onspeelbare Bjelica erin kwam samen met nepotisme. Dat is misschien wel het ergste voor ze , dat ze geen forwards meer hebben die een center kunnen afstoppen.
En als die 3tjes niet gaan dan heeft die de neiging om Jokic na te doen wat weer resulteert in veel turnovers .quote:Op maandag 17 januari 2022 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Bjelica z'n drietjes er niet in schiet is hij redelijk nutteloos. Zo'n lange vent die alleen maar bij de driepuntslijn hangt.
Klay gaat ook nog niet echt lekker he met schieten, moet z'n flow nog vinden.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En als die 3tjes niet gaan dan heeft die de neiging om Jokic na te doen wat weer resulteert in veel turnovers .
Lijkt ook te dik.
Dat is niet gek als je 2 en een half jaar niet gespeeld hebt en maar 24 minuten de tijd krijgt. Forceert best wel veel om bevestiging te krijgen dat die het nog kan.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klay gaat ook nog niet echt lekker he met schieten, moet z'n flow nog vinden.
Ja klopt, wedstrijd is toch wat anders, kan je op training nog zoveel drietjes (24) achter elkaar raken...quote:Op maandag 17 januari 2022 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is niet gek als je 2 en een half jaar niet gespeeld hebt en maar 24 minuten de tijd krijgt. Forceert best wel veel om bevestiging te krijgen dat die het nog kan.
quote:Op maandag 17 januari 2022 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja klopt, wedstrijd is toch wat anders, kan je op training nog zoveel drietjes (24) achter elkaar raken...Zie net dat hij een lekker drietje had, werd het weggehaald omdat hij net op de lijn out of bounds stond. Ik kijk uit naar de dag dat een team zich weer geen raad weet omdat zowel Klay als Steph hot zijn in een pot.
Ze zijn bang dat als ze er niet streng op zijn het (vaak) uit de hand gaat lopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:51 schreef RipCity het volgende:
Dit snap ik dus niet hè.
https://www.instagram.com/p/CY27xxlsWIG/?utm_medium=copy_link
Hoezo een technical? Je mag toch beetje plagen/uitdagen etc. Maar in nba alles meteen afgefloten.. zo is er toch niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |