Dat gaat een hele grote worden.quote:
Omdat Stephenson alleen bij de Pacers goed kan spelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
Bucks, Jazz, Nets onderuit.
Als je Stephenson ziet nu zo bij de Pacers vraag je je af waarom hij niet meer in de NBA zat.
Ja had maar even gegoogled want was wel benieuwd hoe het met hem zat, in China gespeeld, G-League team van Denver en 10 dagen bij de Hawks eerder al. Hij lijkt een goede steunpilaar zo bij de Pacers. Hij zei zelf ook:quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat Stephenson alleen bij de Pacers goed kan spelen.
[ twitter ]
Gelukkig maar dat die Chinees kan lullen
https://eu.indystar.com/s(...)s-return/9074103002/quote:"As soon as I put that jersey on, I feel like I just get my powers," Stephenson said. "I don't know what it is. Every time I put that jersey on, man, I just feel comfortable. And when you playing in front of people that's happy for you to play and telling you and egging you on, it makes the game more easier. “This is home. … This is like playing in front of my family."
Zonder Draymond wel uit gewonnen bij Utah en met kansloos tegen Dallas.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder Draymond is het best wel een chaos.
Nuggets geven 25 punten voorsprong weg tegen de Clippers
Ja het kan net meezitten, maar dan moet iemand/moeten er meer wel goed drietjes aan het schieten zijn. Zie Poole 1 uit 6 drietjes en niemand anders die echt lekker bezig was. Alleen Payton efficient. Ik kijk even voornamelijk scorebordquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder Draymond wel uit gewonnen bij Utah en met kansloos tegen Dallas.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja het kan net meezitten, maar dan moet iemand/moeten er meer wel goed drietjes aan het schieten zijn. Zie Poole 1 uit 6 drietjes en niemand anders die echt lekker bezig was. Alleen Payton efficient. Ik kijk even voornamelijk scorebord
Ook veel domme turnovers steeds.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit zegt genoeg denk ik
Het zal wel aan mij liggen maar ze kunnen vaak geen schot loskrijgen voordat het klokkie afloopt . Komt omdat ze amper in beweging zijn en het voorspelbaar is .quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ze kunnen vaak geen schot loskrijgen voordat het klokkie afloopt . Komt omdat ze amper in beweging zijn en het voorspelbaar is .
[ twitter ]
[ twitter ]
Over een beetje belachelijk worden gesproken
Zou het niet gewoon komen omdat ze allemaal een dagje ouder geworden zijn? Die Curry liep 36 marathons per wedstrijd om open te raken, maar dat kan niet misschien niet meer volhouden nu? Zelfde met Green, die is misschien ook niet meer zo mobiel als een paar jaar terug, en schieten kan die helemaal niet meer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ze kunnen vaak geen schot loskrijgen voordat het klokkie afloopt . Komt omdat ze amper in beweging zijn en het voorspelbaar is .
[ twitter ]
[ twitter ]
Over een beetje belachelijk worden gesproken
Ja, Morant kan wel een potje ballen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik dacht zoek het topic weer eens op om een ode aan Ja te brengen maar dat is niet nodig.
Wat een leipe gast joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |