Uitgeslapen want de kleine was logerenquote:Op zondag 19 december 2021 22:07 schreef hhh38 het volgende:
Hoe zijn jullie deze weinig verheffende dag doorgekomen?
Darts.quote:Op zondag 19 december 2021 22:07 schreef hhh38 het volgende:
Heb jij nog vakantie de komende tijd?quote:Op zondag 19 december 2021 22:07 schreef hhh38 het volgende:
Nee, alleen 2 vrije vrijdagen. Was al niet van plan vrij te nemen maar die behoefte is niet echt groter geworden.quote:Op zondag 19 december 2021 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb jij nog vakantie de komende tijd?
Ah, bijna positief om te moeten werken deze tijd.quote:
Gelukkig maar. Niks aan de hand dus.quote:Peng Shuai verbreekt stilte: 'Nooit gezegd dat iemand mij seksueel misbruikt heeft'
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schiphol über alles.
Zeer terechte Chris Woerts bashquote:Op maandag 20 december 2021 07:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook genoten van Marcel over Floki en Twente![]()
![]()
https://nos.nl/video/2410(...)echte-fc-twente-munt
Ik word hier oprecht agressief van.quote:
Kon je niet thuis blijven?quote:Op maandag 20 december 2021 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn draagvlak voor een permanente lockdown is stijgende. De trein is helemaal leeg, een fantastische ervaring.
Neen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kon je niet thuis blijven?
Gaan ze degraderen?quote:Op maandag 20 december 2021 10:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
UtrechtGaat helemaal de verkeerde kant op daar
Moet hij weten.quote:Op maandag 20 december 2021 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend Gommers bij NMS vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |