SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat Prinses Beatrix Omicron vanuit Curacao naar Nederland meegnomen heeft.
nou ik ga dan 2e kerstdag naar mijn tantequote:Op zaterdag 18 december 2021 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen.
Zo te zien gaat mijn sauna-retreat volgende week ook niet meer door.
Ik wel een paar dagen. Gelukkig nog genoeg in huis te doen, maar het is toch zuur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat ik mijn vakantie in deze week heb gepland.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel een paar dagen. Gelukkig nog genoeg in huis te doen, maar het is toch zuur.
Nodig haar hier uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
JIj mag ook naar kerst met stiefmoeder hoor
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerstquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
JIj mag ook naar kerst met stiefmoeder hoor
stief.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerst
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ze hier een beetje meepraten. Is gezellig voor haar.
Ik lig over het algemeen wel goed bij schoon/stief-ouders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat je dus in plaats van mij daar ook heen mag
heb ik niet, maakt het lekker makkelijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerst
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lig over het algemeen wel goed bij schoon/stief-ouders.
gewoon hele week werken voor mijquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat ik mijn vakantie in deze week heb gepland.
hou opquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Yas, ik ben mijn krulspelden kwijt. Wat heb jij ermee gedaan?”
Spierpijn?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
die wc pot was toch wat zwaar blijkbaar
Dat weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Yas, ik ben mijn krulspelden kwijt. Wat heb jij ermee gedaan?”
oke ja je begint zelf over schoon familie namelijk :pquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik uit ervaring.
is er al een persco tijd bekent?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als we vanmiddag in lockdown gaan heb ik in ieder geval de bezorgmomenten voor de Albert Heijn geplanned. Hoef ik de deur niet uit als het nationale uitje de supermarkt gaat worden.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar buig- en snackoefeningen doen.
Als je stiefmoeder ook je schoonmoeder is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?
Dat wordt echt niet te doen komende weekquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als we vanmiddag in lockdown gaan heb ik in ieder geval de bezorgmomenten voor de Albert Heijn geplanned. Hoef ik de deur niet uit als het nationale uitje de supermarkt gaat worden.
dat zou ingewikkeld wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je stiefmoeder ook je schoonmoeder is.
US wil een beetje uitslapen. Dus ik vermoed dat we de natie om 19:00 toe gaan spreken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er al een persco tijd bekent?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US wil een beetje uitslapen. Dus ik vermoed dat we de natie om 19:00 toe gaan spreken.
ja heb het ook nog niet zo druk gezien dat het niet meer kon maar denk zo na werktijd is hetw el druk jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
ik slenter de supermarkt wel gewoon in
zoveel makkelijker dan thuis moeten blijven voor een bezorger
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil niet meer![]()
We zijn nog geen eens open en nu al helemaal shit
zouden ze eindelijk wat leren?quote:Er zijn grote zorgen over hoe snel de omikronvariant zich verspreidt. Dit zou trouwens de eerste keer zijn dat ze al maatregelen nemen vóór er een nieuwe golf is."
Bij wat voor iets werk je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil niet meer![]()
We zijn nog geen eens open en nu al helemaal shit
ik heb niet eens de kans om thuis te zitten wachten, moet gewoon werkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb het ook nog niet zo druk gezien dat het niet meer kon maar denk zo na werktijd is hetw el druk ja
Op naar het westen van het land!quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij wat voor iets werk je?
En kunnen we langs komen om je blij te maken daar?
Ja, ik denk alleen dat het draagvlak nog verder daalt onder de bevolking. En die was al niet best.quote:
geen alternatief toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, ik denk alleen dat het draagvlak nog verder daalt onder de bevolking. En die was al niet best.
Nee, dat boosteren had gewoon al in september moeten starten dan was er nu vrij weinig aan de hand.quote:
Wat? Echt? Waarom?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom in jouw stad werken
Dan hadden we nog steeds de hoge bezetting gehad doordat we te snel versoepeld hadden. Die fouten blijven doorwerken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, dat boosteren had gewoon al in september moeten starten dan was er nu vrij weinig aan de hand.
Balliebalquote:
Kom dan!quote:
Eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, dat boosteren had gewoon al in september moeten starten dan was er nu vrij weinig aan de hand.
Wow nice!! Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Bij de roverheid
toen wisten ze toch niet van deze variant?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dan hadden we nu afscheid genomen van de Delta variant, en hadden we de opkomst van Omikron tegengegaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hadden we nog steeds de hoge bezetting gehad doordat we te snel versoepeld hadden. Die fouten blijven doorwerken.
is er ergens een agenda met wanneer welke variant komt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dan hadden we nu afscheid genomen van de Delta variant, en hadden we de opkomst van Omikron tegengegaan.
Eerst thuiswerken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom in jouw stad werken
Nee klopt maar waarom kon het in andere landen wel zo vroeg starten dat boosteren maar moest het hier zo lang duren? Zorgvuldigheidquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen wisten ze toch niet van deze variant?
quote:
Werk vandaag bij de ikea, enough said?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij wat voor iets werk je?
En kunnen we langs komen om je blij te maken daar?
Het zal eens niet zo zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er ergens een agenda met wanneer welke variant komt?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Wow nice!! Gefeliciteerd man.
Is dat in de binnenstad?
Geloof dat alleen israel al vroeg begon met boosteren? maar was ook niet vanwege die nieuwe variantquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee klopt maar waarom kon het in andere landen wel zo vroeg starten dat boosteren maar moest het hier zo lang duren? Zorgvuldigheid?
Omdat we met alles achter lopenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee klopt maar waarom kon het in andere landen wel zo vroeg starten dat boosteren maar moest het hier zo lang duren? Zorgvuldigheid?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Werk vandaag bij de ikea, enough said?
Bij uitschelden mag je naar huis?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
En ja kom me slaan en uitschelden, dan mag ik naar huis
Oke. Ik kom er nu aanquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst thuiswerken.![]()
En daarna elke dag dat ik naar kantoor ga naar je zwaaien op het station
Gewoon ontvoeren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
RIPquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Werk vandaag bij de ikea, enough said?
maar gemiddelde bevolking is niet al te slim, en boeit hun ook niet, ze hebben een regeerakkoord voor 4 jaar en dan is iedereen het weer vergetenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, ik denk alleen dat het draagvlak nog verder daalt onder de bevolking. En die was al niet best.
Hoewel. Als het bij noi is kom jij vanuit jouw richting niet over centraal gok ikquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nice! Op heldere dagen kunnen we bijna naar elkaar zwaaien
Als iemand heftig te keer gaat tegen je wel ja? Sommige mensen kunnen dan ook echt even niet meer werkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij uitschelden mag je naar huis?
Please!quote:
Winkel, anders was het niet zo dramatisch op het momentquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RIP
In een winkel of thuis?
Je bent wel wat gewendquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik krijg het nog druk met zwaaien.
ja, maar die had idd wel apart vermeld mogen wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je vergeet @:cherrylips houdt van chocolade
Of valt dat onder de etc
Oke. nou ik kom er aanquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand heftig te keer gaat tegen je wel ja? Sommige mensen kunnen dan ook echt even niet meer werken
Nee, wel langs HS.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoewel. Als het bij noi is kom jij vanuit jouw richting niet over centraal gok ik
alle tijd voor als ambtenaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik krijg het nog druk met zwaaien.
Gooi je zo over mijn schouder de auto in en dan rijden we met piepende banden weg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Please!
[..]
Winkel, anders was het niet zo dramatisch op het moment
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. nou ik kom er aan
[ afbeelding ]
hmmm denk US nu al onderweg is om je voor te zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooi je zo over mijn schouder de auto in en dan rijden we met piepende banden weg.
Een Haagse meet. Wonen er nog een paar daar toch? Sowieso @Crack_quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:13 schreef Haags het volgende:
Ik zie een terrasjes meet met @:Budapestenaar en @:dud0r
Hmm klinkt aanlokkelijk maar valt wel erg op. Misschien gewoon in zo'n gele tas doen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooi je zo over mijn schouder de auto in en dan rijden we met piepende banden weg.
Oh dan kan ik vanaf daar zwaaien.quote:
Ai.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Please!
[..]
Winkel, anders was het niet zo dramatisch op het moment
Ook goed. Ik ben flexibelquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm klinkt aanlokkelijk maar valt wel erg op. Misschien gewoon in zo'n gele tas doen?
@bitterbal is overgestapt naar 010 die telt niet meer mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een Haagse meet. Wonen er nog een paar daar toch? Sowieso @:crack_
Liesje ook?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Waar is die kut Crack?! Godverdomme wat een klote service in deze klote zaak.Domme snol dat je er bent [ afbeelding ] Hier godver heb je je spullen terug [ afbeelding ]
Zoiets?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:13 schreef Haags het volgende:
Ik zie een terrasjes meet met @:Budapestenaar en @:dud0r
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
@:bitterbal is overgestapt naar 010 die telt niet meer mee.
Klopt. Die rekenen we ook niet meequote:Op zaterdag 18 december 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Krijg je dan alles betaald?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kreeg gister een informele toezegging dat ik volgend jaar 2-3 maanden in het buitenland zou mogen (thuis)werken. Nu nog eens kijken wat daar straks echt van over blijft maar het is in ieder geval een goed begin.
jij past in een gele tas?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm klinkt aanlokkelijk maar valt wel erg op. Misschien gewoon in zo'n gele tas doen?
Past best veel in een gele tasquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, paar kerels gaan de tuin van de buren doen. Die hebben het busje geparkeerd, de ghettoblaster aangezet en staan nu tegen elkaar te schreeuwen alsof ze op honderd meter afstand van elkaar staan
ik ben uit nood overgestapt naar 079quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Kakwijf?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ik was tijdje terug uitgescholden voor kakwijf maar toen mocht ik niet naar huis
Wel de bedoelingquote:
Gadverdammequote:Op zaterdag 18 december 2021 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben uit nood overgestapt naar 079
Ik zal voor je duimen dat het doorgaatquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel de bedoeling
Denk dat we wat compenseren met vakantiedagen die ik nog open heb staan als ruilmiddel en dat ik dan ook verplicht in die periode wat vakantiedagen opneem.
nee hij bedoelde het denk ik als poepquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij praat toch niet bekakt of zo?
Gezellig bij Koen wonenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Waar is die kut Crack?! Godverdomme wat een klote service in deze klote zaak.Domme snol dat je er bent [ afbeelding ] Hier godver heb je je spullen terug [ afbeelding ]
Zoiets?
Denk het wel maar zal het eens proberen. Alle tijd voor wanneer we dicht zijnquote:
Ik vind dit lichtelijk opwindend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Zoiets?
Valt nog het een en ander te regelen. En hoop dat niet de volgende golf Corona me dan tegen gaat houden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen dat het doorgaat
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij bedoelde het denk ik als poep
quote:
oeh, fotos..quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Denk het wel maar zal het eens proberen. Alle tijd voor wanneer we dicht zijn
Het stukje A12 van Zoetermeer naar Den Haag was altijd prima om hard op het gaspedaal te trappen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
true.. en ben zo terug in den haag
Nieuw in het assortiment: Crøckquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Denk het wel maar zal het eens proberen. Alle tijd voor wanneer we dicht zijn
Zet ‘m op! Je kan het!quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:26 schreef Crack_ het volgende:
Oke hel gaat zo beginnen. Hoop dat jullie een fijne dag hebben
Schijtwijf, het is wel Rotterdam hequote:
Stel je het ook eens voor in traditionele klederdrachtquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit lichtelijk opwindend.
zoveel mensen daar al gepakt zien worden door een politie auto die bij zoetermeer verdekt opgesteld stondquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Het stukje A12 van Zoetermeer naar Den Haag was altijd prima om hard op het gaspedaal te trappen.
Succesquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit lichtelijk opwindendquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stel je het ook eens voor in traditionele klederdracht
[ afbeelding ]
Sterkte crackquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:26 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stel je het ook eens voor in traditionele klederdracht
[ afbeelding ]
Tsja als je geen flitsmeister e.d. gebruikt vraag je er ook wel om.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zoveel mensen daar al gepakt zien worden door een politie auto die bij zoetermeer verdekt opgesteld stond
fuiken,quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Tsja als je geen flitsmeister e.d. gebruikt vraag je er ook wel om.
Zo'n Nubisch stoeipakje zou je ook wel staan, beetje veelkleurige kraaltjes in je haren, botje door je neus, paar kilo goud op strategische plekken.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Nubisch stoeipakje zou je ook wel staan, beetje veelkleurige kraaltjes in je haren, botje door je neus, paar kilo goud op strategische plekken.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
fuiken,
flitsmeister heeft weinig nut dan
wtfquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rawr![]()
http://www.tagged.com/nubianqueens
Hoezo weet jij zulk soort dingen altijd zo snel te vinden ...quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rawr![]()
http://www.tagged.com/nubianqueens
das wel echt een mooie meidquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dua Lipa is weer vrijgezel. Misschien kun je US daar op afsturen.
Oeh die kende ik nog niet, ok bitterbal, doe die maar danquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best leuke muziek om te huiskamerdansen ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh die kende ik nog niet, ok bitterbal, doe die maar dan
Die heeft een beetje een mannelijk gezichtquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft een beetje een mannelijk gezicht
quote:
"Sharp knees, would not bang"quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft een beetje een mannelijk gezicht
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Sharp knees, would not bang"
Ze bestaan nog.
Nee vind d'r gewoon niet aantrekkelijk, dat kan toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze bestaan nog.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze bestaan nog.
Steil haar?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vind d'r gewoon niet aantrekkelijk, dat kan toch?
Wie is - buiten ballie - dan je droomvrouw? dan weten we waar we naar op zoek moeten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het Stockholm syndroom.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
daar ging mijn theequote:Op zaterdag 18 december 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het Stockholm syndroom.
Salma Hayek zoals in Once Upon a Time In Mexicoquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is - buiten ballie - dan je droomvrouw? dan weten we waar we naar op zoek moeten.
*schreeuwt om hulp*quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt het Stockholm syndroom.
Meisje dat hier wel eens mee kwebbelde lijkt sprekend op Morena Baccarin.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Salma Hayek zoals in Once Upon a Time In Mexicoof Morena Baccarin in Firefly
Wie dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meisje dat hier wel eens mee kwebbelde lijkt sprekend op Morena Baccarin.
Die heeft niet de bitterbal-krulliesquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meisje dat hier wel eens mee kwebbelde lijkt sprekend op Morena Baccarin.
Das ook een compliment van een rotterdammertquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ik was tijdje terug uitgescholden voor kakwijf maar toen mocht ik niet naar huis
Jawel die heeft ze wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft niet de bitterbal-krullies
De grenzen gaan na de persco dicht; dus wel op tijd thuis zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat zal ik straks allemaal bij de oosterburen halen?
Persco wie wanneer?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De grenzen gaan na de persco dicht; dus wel op tijd thuis zijn.
Zal wel vanaf morgenvroeg zijn toch pas?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De grenzen gaan na de persco dicht; dus wel op tijd thuis zijn.
17:00 gaat toch alles dicht; dus zal wel zo goed als meteen ingaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel vanaf morgenvroeg zijn toch pas?
Die met België wel, containers op de grenzen en zulk soort geintjesquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:57 schreef Ama het volgende:
Maar grens van Duitsland is nooit dicht geweest voor korte bezoekjes.
Daar kun je nog wel omheen als je ballen groot genoeg zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met België wel, containers op de grenzen en zulk soort geintjes
Met een auto is dat dan weer wat lastigerquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kun je nog wel omheen als je ballen groot genoeg zijn.
Alles wat hier niet te krijgen isquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat zal ik straks allemaal bij de oosterburen halen?
Vandaag waarschijnlijkquote:
Zo is dat maar ik vrees dat ze het maximaal aantal aan mensen over de vloer ook willen aanscherpen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel zin aan lekkere kerstdagen met onze warme volle families.
Normaal niet zo maar je kunt toch niks anders dit jaar
denk je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
17:00 gaat toch alles dicht; dus zal wel zo goed als meteen ingaan.
Als je twijfels hebt over je leven mag je er ook met ons over pratenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
Tijd om de stad in te duiken voordat alles dicht is.
Ik ken ook wel aardig wat mensen die eigenlijk in januari zorg nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop dat ze een deel zorg niet allemaal uit gaan stellen. Mijn moeder heeft eindelijk haar datum voor een scan en dat uitstellen is niet echt heel handig.
Sars?quote:
Ik heb een collega die ook absoluut geen uitstel kan gebruikenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken ook wel aardig wat mensen die eigenlijk in januari zorg nodig hebben.
ja hij heeft coronaquote:
Schijt aanquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is dat maar ik vrees dat ze het maximaal aantal aan mensen over de vloer ook willen aanscherpen.
Hoef je in ieder geval niet een beetje te smurfenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij heeft corona
maar we staan niet echt ruim ingedeeld en zaterdag gaat de lunch tegenwoordig vol dus mja
las net ergens dat de persco 1900 is.quote:
nee denk dat ik die kans niet krijgquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval niet een beetje te smurfen
https://nos.nl/liveblog/2(...)ijdens-avondlockdownquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:24 schreef Ama het volgende:
Lees nergens iets over een persconferentie.
https://www.bndestem.nl/p(...)onferentie~a6d56c22/quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:24 schreef Ama het volgende:
Lees nergens iets over een persconferentie.
Los heeft volgende de week de kinderen alweer op schoot met extra week kerstvakantie. Dat blijft ons dan weer bespaard.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo denken een hoop mensen maar een hoop ook weer niet.
die met longkanker?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die ook absoluut geen uitstel kan gebruiken
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die heeft dringend chemo nodig. Dat is haar laatste kans
* steekt een kaarsje extra aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los heeft volgende de week de kinderen alweer op schoot met extra week kerstvakantie. Dat blijft ons dan weer bespaard.
Bizar toch dat we op het punt staan dat we wellicht deze mensen niet meer kunnen helpen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die heeft dringend chemo nodig. Dat is haar laatste kans
Veel mensen zien dat niet of willen dat niet zien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar toch dat we op het punt staan dat we wellicht deze mensen niet meer kunnen helpen.
En juist om zulk soort zaken moet er dus worden ingegrepen met maatregelen, maar dat lijken mensen niet te snappen 'want zo ziek werd de buurman van Henk niet van dat griepje'. Het probleem ligt ook niet bij mensen die maar milde klachten krijgen maar bij de ziekenhuisopnames waardoor andere essentiële zorg wordt uitgesteld en je veel nevenschade krijgt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar toch dat we op het punt staan dat we wellicht deze mensen niet meer kunnen helpen.
Veel succes in Spanje Elly.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Elly: We kunnen beter ver huizen overal alles open kut land
Weet ik niet. Ik heb via via gehoord dat het niet goed gaat met haar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
heeft ze al een afspraak staan?
Jij denkt ik kan niet naar de Ikea dus ik zoek een andere manier om mezelf te kwellen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
die reacties ook op het nu.nl nieuwsbericht op fb
Denker des vaderland, die Ellyquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Elly: We kunnen beter ver huizen overal alles open kut land
Zou nu ook wel in Spanje willen zitten anders (wel ver uit de buurt van Elly)quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel succes in Spanje Elly.
Wat naar. Wanneer heb je haar voor het laatst gezien?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb via via gehoord dat het niet goed gaat met haar.
jammerquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguhvandaag leveren we nog maar 24 seconden in, het zit er bijna op
![]()
In de DDR was "Grilleta" de naam voor een hamburger.
In september. Ik vroeg hoe het ging en ze barstte in tranen uit. Toen hebben we nog een uur zitten praten. Maar ze wil nu even geen contact omdat ze wil focussen op haar familie en de behandeling.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat naar. Wanneer heb je haar voor het laatst gezien?
nou ja ben wel benieuwd :pquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:36 schreef Koen66 het volgende:
Morgen
Allemaal klaar voor de harde lockdown?
Ja begrijpelijk. Ja het is echt een teringnare ziekte. Geloof dat in het nieuwe regeerakkoord het kabinet ook extra geld vrij maakt voor onderzoekquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In september. Ik vroeg hoe het ging en ze barstte in tranen uit. Toen hebben we nog een uur zitten praten. Maar ze wil nu even geen contact omdat ze wil focussen op haar familie en de behandeling.
Moet jij niet gewoon gaan werken ofzo ...quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Hahahaha😂owh!?dat doen ze natuurlijk omdat de vorige lockdowns zo goed hebben geholpen het virusje te verslaan!🤡🥱😴
door Miguel
Alles wijst er natuurlijk op dat vanavond aangekondigd wordt dat alles dicht gaatquote:
nee 12 uur pasquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon gaan werken ofzo ...
ja denk morgen al alles dichtquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles wijst er natuurlijk op dat vanavond aangekondigd wordt dat alles dicht gaat
quote:
Kijk balletje weer genieten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Hahahaha😂owh!?dat doen ze natuurlijk omdat de vorige lockdowns zo goed hebben geholpen het virusje te verslaan!🤡🥱😴
door Miguel
eens een smurfbal, altijd een smurfbal toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon gaan werken ofzo ...
Ja maar nu gaat ze ons dus nog tot 12 uur lopen vervelen met tokkie fb-berichtenquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
eens een smurfbal, altijd een smurfbal toch?
Heb een mooie voor jouquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar nu gaat ze ons dus nog tot 12 uur lopen vervelen met tokkie fb-berichten
likes: 1 , door balliesnackquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Het wordt nu toch echt tijd voor anarchie. Wanneer stoppen burgemeesters en politie gewoon met handhaven. Dit gaat helemaal nergens meer over.
door Theo
Neequote:Op zaterdag 18 december 2021 10:41 schreef mschol het volgende:
is het bij jullie ook mistig.. mijn ramen zijn wit
heb je wel weer werk tijdens lockdown tijdquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor al die streams die er dan komen
nee ben toeschouwerquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je wel weer werk tijdens lockdown tijd
Ik denk dat Vahag een meisje is en dat ik die ooit in bed heb gehadquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een mooie voor jou![]()
We gaan naar een tijdperk waar 1 wereldregering komt. Robotisering is de nieuwe wereldvisie. Zorg is het enige wat robots niet of slecht kunnen. Daarom wordt er op zorg bezuinigd. Defensie en Artificial Intelligence daar wordt flink in geinvesteerd. We gaan naar een slavenmaatschappij waar je thuis moet werken voor de wereldregering. Emoties, liefde, geluk, warmte en gezelligheid worden uitgeschakeld. Transgenders en mensen die zich X noemen is al een vorm van "Robot". Het wordt verheerlijkt alsof het normaal is. Er wordt geinvesteerd in kernreactoren en klimaat en quantumtechnologie om de robots te voorzien van oneindige energy. Het wordt een gevecht om de vrije wil. Zoals dat het geval was bij de wchepping vam de wereld.
door Vahag
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een mooie voor jou![]()
We gaan naar een tijdperk waar 1 wereldregering komt. Robotisering is de nieuwe wereldvisie. Zorg is het enige wat robots niet of slecht kunnen. Daarom wordt er op zorg bezuinigd. Defensie en Artificial Intelligence daar wordt flink in geinvesteerd. We gaan naar een slavenmaatschappij waar je thuis moet werken voor de wereldregering. Emoties, liefde, geluk, warmte en gezelligheid worden uitgeschakeld. Transgenders en mensen die zich X noemen is al een vorm van "Robot". Het wordt verheerlijkt alsof het normaal is. Er wordt geinvesteerd in kernreactoren en klimaat en quantumtechnologie om de robots te voorzien van oneindige energy. Het wordt een gevecht om de vrije wil. Zoals dat het geval was bij de wchepping vam de wereld.
door Vahag
Oh nee hoor. Ik heb allang geaccepteerd dat het leven kut isquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt over je leven mag je er ook met ons over praten
Jaloersquote:
Nee maar skiënd welquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat wandelt niet zo lekker hoor daar
quote:
dan ga je zelfquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]*schopt ballie vanachter pc vandaan naar buiten met camera en microfoon
ik wil live reportages
en dan schrijf ik hier warrigquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik kreeg geloof ik een halve tia toen ik dit probeerde te lezen
[ afbeelding ]
Dit lijkt me eerder cabaret van iemand die een factor acht slimmer is dan dat het lijktquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik kreeg geloof ik een halve tia toen ik dit probeerde te lezen
[ afbeelding ]
STELTJE KONTEKRUIPERSquote:Op zaterdag 18 december 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me eerder cabaret van iemand die een factor acht slimmer is dan dat het lijkt
We hebben ook stiekem een groep 'wazige schrijfsels van ballie'quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben ook stiekem een groep 'wazige schrijfsels van ballie'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |