SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat Prinses Beatrix Omicron vanuit Curacao naar Nederland meegnomen heeft.
nou ik ga dan 2e kerstdag naar mijn tantequote:Op zaterdag 18 december 2021 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen.
Zo te zien gaat mijn sauna-retreat volgende week ook niet meer door.
Ik wel een paar dagen. Gelukkig nog genoeg in huis te doen, maar het is toch zuur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat ik mijn vakantie in deze week heb gepland.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel een paar dagen. Gelukkig nog genoeg in huis te doen, maar het is toch zuur.
Nodig haar hier uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
JIj mag ook naar kerst met stiefmoeder hoor
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerstquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
JIj mag ook naar kerst met stiefmoeder hoor
stief.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerst
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ze hier een beetje meepraten. Is gezellig voor haar.
Ik lig over het algemeen wel goed bij schoon/stief-ouders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat je dus in plaats van mij daar ook heen mag
heb ik niet, maakt het lekker makkelijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerst
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lig over het algemeen wel goed bij schoon/stief-ouders.
gewoon hele week werken voor mijquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat ik mijn vakantie in deze week heb gepland.
hou opquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Yas, ik ben mijn krulspelden kwijt. Wat heb jij ermee gedaan?”
Spierpijn?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
die wc pot was toch wat zwaar blijkbaar
Dat weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Yas, ik ben mijn krulspelden kwijt. Wat heb jij ermee gedaan?”
oke ja je begint zelf over schoon familie namelijk :pquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik uit ervaring.
is er al een persco tijd bekent?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als we vanmiddag in lockdown gaan heb ik in ieder geval de bezorgmomenten voor de Albert Heijn geplanned. Hoef ik de deur niet uit als het nationale uitje de supermarkt gaat worden.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar buig- en snackoefeningen doen.
Als je stiefmoeder ook je schoonmoeder is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?
Dat wordt echt niet te doen komende weekquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als we vanmiddag in lockdown gaan heb ik in ieder geval de bezorgmomenten voor de Albert Heijn geplanned. Hoef ik de deur niet uit als het nationale uitje de supermarkt gaat worden.
dat zou ingewikkeld wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je stiefmoeder ook je schoonmoeder is.
US wil een beetje uitslapen. Dus ik vermoed dat we de natie om 19:00 toe gaan spreken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er al een persco tijd bekent?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US wil een beetje uitslapen. Dus ik vermoed dat we de natie om 19:00 toe gaan spreken.
ja heb het ook nog niet zo druk gezien dat het niet meer kon maar denk zo na werktijd is hetw el druk jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
ik slenter de supermarkt wel gewoon in
zoveel makkelijker dan thuis moeten blijven voor een bezorger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |