SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat Prinses Beatrix Omicron vanuit Curacao naar Nederland meegnomen heeft.
nou ik ga dan 2e kerstdag naar mijn tantequote:Op zaterdag 18 december 2021 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen.
Zo te zien gaat mijn sauna-retreat volgende week ook niet meer door.
Ik wel een paar dagen. Gelukkig nog genoeg in huis te doen, maar het is toch zuur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat ik mijn vakantie in deze week heb gepland.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel een paar dagen. Gelukkig nog genoeg in huis te doen, maar het is toch zuur.
Nodig haar hier uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
JIj mag ook naar kerst met stiefmoeder hoor
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerstquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
JIj mag ook naar kerst met stiefmoeder hoor
stief.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerst
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ze hier een beetje meepraten. Is gezellig voor haar.
Ik lig over het algemeen wel goed bij schoon/stief-ouders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat je dus in plaats van mij daar ook heen mag
heb ik niet, maakt het lekker makkelijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef geen schoonouders te zien met kerst
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lig over het algemeen wel goed bij schoon/stief-ouders.
gewoon hele week werken voor mijquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel blij dat ik mijn vakantie in deze week heb gepland.
hou opquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Yas, ik ben mijn krulspelden kwijt. Wat heb jij ermee gedaan?”
Spierpijn?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:43 schreef bitterbal het volgende:
die wc pot was toch wat zwaar blijkbaar
Dat weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Yas, ik ben mijn krulspelden kwijt. Wat heb jij ermee gedaan?”
oke ja je begint zelf over schoon familie namelijk :pquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik uit ervaring.
is er al een persco tijd bekent?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als we vanmiddag in lockdown gaan heb ik in ieder geval de bezorgmomenten voor de Albert Heijn geplanned. Hoef ik de deur niet uit als het nationale uitje de supermarkt gaat worden.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar buig- en snackoefeningen doen.
Als je stiefmoeder ook je schoonmoeder is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
schoon en stief zijn niet hetzelfde he?
Dat wordt echt niet te doen komende weekquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als we vanmiddag in lockdown gaan heb ik in ieder geval de bezorgmomenten voor de Albert Heijn geplanned. Hoef ik de deur niet uit als het nationale uitje de supermarkt gaat worden.
dat zou ingewikkeld wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je stiefmoeder ook je schoonmoeder is.
US wil een beetje uitslapen. Dus ik vermoed dat we de natie om 19:00 toe gaan spreken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er al een persco tijd bekent?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US wil een beetje uitslapen. Dus ik vermoed dat we de natie om 19:00 toe gaan spreken.
ja heb het ook nog niet zo druk gezien dat het niet meer kon maar denk zo na werktijd is hetw el druk jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
ik slenter de supermarkt wel gewoon in
zoveel makkelijker dan thuis moeten blijven voor een bezorger
Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil niet meer![]()
We zijn nog geen eens open en nu al helemaal shit
zouden ze eindelijk wat leren?quote:Er zijn grote zorgen over hoe snel de omikronvariant zich verspreidt. Dit zou trouwens de eerste keer zijn dat ze al maatregelen nemen vóór er een nieuwe golf is."
Bij wat voor iets werk je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil niet meer![]()
We zijn nog geen eens open en nu al helemaal shit
ik heb niet eens de kans om thuis te zitten wachten, moet gewoon werkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb het ook nog niet zo druk gezien dat het niet meer kon maar denk zo na werktijd is hetw el druk ja
Op naar het westen van het land!quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij wat voor iets werk je?
En kunnen we langs komen om je blij te maken daar?
Ja, ik denk alleen dat het draagvlak nog verder daalt onder de bevolking. En die was al niet best.quote:
geen alternatief toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, ik denk alleen dat het draagvlak nog verder daalt onder de bevolking. En die was al niet best.
Nee, dat boosteren had gewoon al in september moeten starten dan was er nu vrij weinig aan de hand.quote:
Wat? Echt? Waarom?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom in jouw stad werken
Dan hadden we nog steeds de hoge bezetting gehad doordat we te snel versoepeld hadden. Die fouten blijven doorwerken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, dat boosteren had gewoon al in september moeten starten dan was er nu vrij weinig aan de hand.
Balliebalquote:
Kom dan!quote:
Eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, dat boosteren had gewoon al in september moeten starten dan was er nu vrij weinig aan de hand.
Wow nice!! Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Bij de roverheid
toen wisten ze toch niet van deze variant?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dan hadden we nu afscheid genomen van de Delta variant, en hadden we de opkomst van Omikron tegengegaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hadden we nog steeds de hoge bezetting gehad doordat we te snel versoepeld hadden. Die fouten blijven doorwerken.
is er ergens een agenda met wanneer welke variant komt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar dan hadden we nu afscheid genomen van de Delta variant, en hadden we de opkomst van Omikron tegengegaan.
Eerst thuiswerken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom in jouw stad werken
Nee klopt maar waarom kon het in andere landen wel zo vroeg starten dat boosteren maar moest het hier zo lang duren? Zorgvuldigheidquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen wisten ze toch niet van deze variant?
quote:
Werk vandaag bij de ikea, enough said?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij wat voor iets werk je?
En kunnen we langs komen om je blij te maken daar?
Het zal eens niet zo zijnquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er ergens een agenda met wanneer welke variant komt?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Wow nice!! Gefeliciteerd man.
Is dat in de binnenstad?
Geloof dat alleen israel al vroeg begon met boosteren? maar was ook niet vanwege die nieuwe variantquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee klopt maar waarom kon het in andere landen wel zo vroeg starten dat boosteren maar moest het hier zo lang duren? Zorgvuldigheid?
Omdat we met alles achter lopenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee klopt maar waarom kon het in andere landen wel zo vroeg starten dat boosteren maar moest het hier zo lang duren? Zorgvuldigheid?
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Werk vandaag bij de ikea, enough said?
Bij uitschelden mag je naar huis?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
En ja kom me slaan en uitschelden, dan mag ik naar huis
Oke. Ik kom er nu aanquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst thuiswerken.![]()
En daarna elke dag dat ik naar kantoor ga naar je zwaaien op het station
Gewoon ontvoeren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
RIPquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Werk vandaag bij de ikea, enough said?
maar gemiddelde bevolking is niet al te slim, en boeit hun ook niet, ze hebben een regeerakkoord voor 4 jaar en dan is iedereen het weer vergetenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, ik denk alleen dat het draagvlak nog verder daalt onder de bevolking. En die was al niet best.
Hoewel. Als het bij noi is kom jij vanuit jouw richting niet over centraal gok ikquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh nice! Op heldere dagen kunnen we bijna naar elkaar zwaaien
Als iemand heftig te keer gaat tegen je wel ja? Sommige mensen kunnen dan ook echt even niet meer werkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij uitschelden mag je naar huis?
Please!quote:
Winkel, anders was het niet zo dramatisch op het momentquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RIP
In een winkel of thuis?
Je bent wel wat gewendquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik krijg het nog druk met zwaaien.
ja, maar die had idd wel apart vermeld mogen wordenquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je vergeet @:cherrylips houdt van chocolade
Of valt dat onder de etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |