abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202680088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:57 schreef hoechst het volgende:
Het leven is voor voor niemand meer leuk toch??
Ik vermaak me kostelijk. Vanavond mijn verjaardag vieren. Fullhouse. *O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_202680108
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben helemaal geen wappie en angst voor het virus heb ik ook totaal niet. Waar ik wel angst voor heb is een overheid die mij mogelijk gaat verplichten om een vaccin te nemen. Die kant hollen we namelijk hard op.
Ja ach je wordt NOG niks verplicht, maar er wordt je wel steeds meer en meer verboden als je het niet laat doen.
Er zijn wel landen waar je forse boetes krijgt als je je niet laat vaccineren, of dat je levenslang in de schulden blijft als je ongevaccineerd op de IC belandt en het overleeft.
pi_202680117
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heb je het artikel zelf niet eens helemaal gelezen. Zie je ook wel vaker terugkomen trouwens. Hele boekwerken of Youtube-filmpjes van 3,5 uur delen en dan alleen `kijk maar' zeggen. Tsja. Dan is het makkelijk weerlegt inderdaad
Waarom zou ik het niet gelezen hebben? Zo lang is dat artikel nu ook weer niet. Kost je maar een paar minuten.

Heb jij het al gelezen en zo ja, wat vond je er van? Zo nee, waarom vind je er wat van zonder het gelezen te hebben?
vosss is de naam,
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:02:10 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_202680145
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:00 schreef vosss het volgende:

[..]
Waarom zou ik het niet gelezen hebben? Zo lang is dat artikel nu ook weer niet. Kost je maar een paar minuten.

Heb jij het al gelezen en zo ja, wat vond je er van? Zo nee, waarom vind je er wat van zonder het gelezen te hebben?
Ik vind er niet per se iets van, ik zie alleen iets terugkomen wat vaak gebeurt in dit soort discussies.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202680170
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Als Onze Lieve Heer had gewild dat het leven leuk geweest was, had hij die ene chinees geen halfrauwe vleermuis laten eten.
Neejo

Gewoon een rijke zakenman die de nieuwe wereld orde wilt.
pi_202680182
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik vind er niet per se iets van, ik zie alleen iets terugkomen wat vaak gebeurt in dit soort discussies.
Dat mensen die onterecht als wappie weggezet worden gewoon vragen om verduidelijking van mensen die meteen roepen dat het fake is?
vosss is de naam,
pi_202680195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef hoechst het volgende:

[..]
Neejo

Gewoon een rijke zakenman die de nieuwe wereld orde wilt.
Whehe! :P

Nee maar dat het leven zo niet leuk is....ja moeilijk, wat is het alternatief? Gewoon doen alsof het virus niet bestaat is ook geen optie.
pi_202680225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
_O- genot
pi_202680229
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat mensen die onterecht als wappie weggezet worden gewoon vragen om verduidelijking van mensen die meteen roepen dat het fake is?
Kritische vragen stellen op basis van (internationale) data = wappie.
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:06:43 #210
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_202680253
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee maar dat het leven zo niet leuk is....ja moeilijk, wat is het alternatief? Gewoon doen alsof het virus niet bestaat is ook geen optie.
Gewoon het beste er van zien te maken. Zit weinig anders op. Hou alleen mijn hart vast voor de horeca en andere kleine ondernemers. Die gaan klappen krijgen vrees ik.
pi_202680256
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Waarom zou dat geen optie zijn ..

Dan gaan er maar wat zwakke mensen dood.
pi_202680271
quote:

[..]
Ik ben helemaal geen wappie en angst voor het virus heb ik ook totaal niet. Waar ik wel angst voor heb is een overheid die mij mogelijk gaat verplichten om een vaccin te nemen. Die kant hollen we namelijk hard op.
Mensen op de IC die op hun buik moeten liggen met vocht in hun longen. Een land wat op een lockdown afstevent.

En dat boeit vosss niets, zolang hij maar niet verplicht wordt om een prikje te halen. :')
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:07:18 #213
319979 Fok-it
All is well
pi_202680273
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee, door een link te posten en mensen te vragen te puzzelen naar onwaarheden ipv zelf het artikel te verduidelijken. Nu deel jij dan in ieder geval nog een bron. In BNW moet je `zelf maar zoeken schaap'.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:07:23 #214
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202680274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:06 schreef hoechst het volgende:

[..]

:X :X :X
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202680287
quote:

[..]
Ik vermaak me kostelijk. Vanavond mijn verjaardag vieren. Fullhouse. *O*
:')
pi_202680290
quote:

[..]

We zijn hier nog altijd een samenleving he. :)
Je zou ook niet willen dat je grootmoeke zomaar dood gaat terwijl dat nog best een aantal jaartjes uitgesteld had kunnen worden.
pi_202680306
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee, door een link te posten en mensen te vragen te puzzelen naar onwaarheden ipv zelf het artikel te verduidelijken. Nu deel jij dan in ieder geval nog een bron. In BNW moet je `zelf maar zoeken schaap'.
Ik heb ook nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ik vroeg vosss om één onderdeeltje te halen uit zijn bron.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Los van de tekst, tel ik 5 grafieken en 4 tabellen. Pak er dan eentje uit, en leg uit waarom het belangrijk is.
pi_202680320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Kritische vragen stellen op basis van (internationale) data = wappie.
Dat is toch raar?

Ik zou graag hebben juist dat mensen mijn zorgen weg nemen of nochthans een poging daartoe doen.

Als ik dat vraag ben ik direct een asociale wappie met een veel te hoog BMI en dient mij alle recht tot zorg ontnomen te worden en moet ik opgesloten worden.

Zo krijg je wel een tweedeling ja. 8)7
vosss is de naam,
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:09:39 #219
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_202680321
quote:

[..]

Stuitend, dit egoïsme.
pi_202680341
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
De bron lijkt mij vrij duidelijk. Wat moet ik aan iets wat duidelijk is, voor mij nochthans, verduidelijken dan?
vosss is de naam,
pi_202680348
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:09 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat is toch raar?

Ik zou graag hebben juist dat mensen mijn zorgen weg nemen of nochthans een poging daartoe doen.

Als ik dat vraag ben ik direct een asociale wappie met een veel te hoog BMI en dient mij alle recht tot zorg ontnomen te worden en moet ik opgesloten worden.

Zo krijg je wel een tweedeling ja. 8)7
Klopt, met name hier op FOK!.
In real life merk ik dat het allemaal nog best wel meevalt: "Ik laat me nog niet vaccineren, ik vertrouw het voor geen meter. Maar even goede vrienden nog?"
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:12:08 #222
319979 Fok-it
All is well
pi_202680365
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:10 schreef vosss het volgende:

[..]
De bron lijkt mij vrij duidelijk. Wat moet ik aan iets wat duidelijk is, voor mij nochthans, verduidelijken dan?
Als jij mensen wilt overtuigen die in jouw ogen het probleem nog niet snappen lijkt me het wel handig als jij niet de enige bent voor wie het duidelijk is.
pi_202680412
Waarom moet het nu ineens anders verlopen dan vroeger met de pest enzo??
pi_202680424
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:14 schreef hoechst het volgende:
Waarom moet het nu ineens anders verlopen dan vroeger met de pest enzo??
Toen had men nog geen vliegtuigen waardoor ziektes zich razendsnel konden blijven verspreiden. Toen was het nog niet dweilen met de kraan open.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 december 2021 @ 12:16:20 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202680437
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:15 schreef ToT het volgende:

[..]
Toen had men nog geen vliegtuigen waardoor ziektes zich razendsnel konden blijven verspreiden. Toen was het nog niet dweilen met de kraan open.
Nou ja, dat was het bij de ergste uitbraken wel eigenlijk, maar inderdaad, dat was zélfs zonder dat we de moderne reismethoden hadden. Kun je nagaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')