Waarom zou ik, het vaccin heeft geen enkele meerwaarde voor mijquote:
Succes met je vaccinatiekanker over 20 jaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:19 schreef Document1 het volgende:
Woensdag m'n booster. Succes op de IC wappies.
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, het was al even wachten tot er weer asielzoekers bij werden gesleept, maar daar zijn ze!
Gelukkig zijn er al landen bezig met speciale plekken voor klote wappiesquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou ik, het vaccin heeft geen enkele meerwaarde voor mij
Laat ik het zo zeggen: dat je weer van die mensen hebt die overal toch zo veel mogelijk proberen asielzoekers erbij te betrekken en (minstens deels) de schuld te geven vind ik niet verrassend, nee.quote:
Vergeet niet. We doen het technisch om de IC's te ontlasten.Ik vind niet dat we wegen in moeten slaan waarin we regels en lockdown na lockdown krijgen om zwakkeren en weigeraars in de samenleving voor ieder willekeurig virus te beschermen. Daar wordt niemand beter van en is voor het geestelijk welzijn en het onderwijs een slechte zaak.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dus we doen het voor mensen die niet in het virus geloven, mensen die bang zijn voor het vaccin en voor mensen die het vanuit geloofsoverwegingen niet doen, maar niet voor de mensen met een zwakke gezondheid die het virus wél serieus nemen maar zich er ondanks vaccinaties er onvoldoende tegen kunnen wapenen.
En vind je dat ook terecht?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: dat je weer van die mensen hebt die overal toch zo veel mogelijk proberen asielzoekers erbij te betrekken en (minstens deels) de schuld te geven vind ik niet verrassend, nee.
Om ze óveral bij te betrekken? Neuh, het is een beetje zoeken naar manieren om zoveel mogelijk anderen de schuld te geven.quote:
Dat dachten de ongevaccineerden die in het ziekenhuis belandden ook.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Overal? Ze worden hier bij betrokken, en dat lijkt mij niet onterecht. Beetje gek om ten tijde van een pandemie mensen te importeren, niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om ze óveral bij te betrekken? Neuh, het is een beetje zoeken naar manieren om zoveel mogelijk anderen de schuld te geven.
Maar die waren dik, oud en/of zwak van gestel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat dachten de ongevaccineerden die in het ziekenhuis belandden ook.
Kijk, wij zijn dat volk. Maar dat volk werkt ook in de zorg en als je dat volk beschermd zul je ook zorgmedewerkers en patienten zonder corona moeten beschermen tegen t oplopen van volle ic's. Denk alleen niet dat lockdowns de ideale weg zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef R-woud93 het volgende:
Straf het volk nog harder voor iets waar niemand iets aan kan doen, klinkt als een goed plan
Zelf heb ik zoiets van: als het vaccin zo goed werkt, waarom gooien we de boel niet juist nog meer open?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vergeet niet. We doen het technisch om de IC's te ontlasten.Ik vind niet dat we wegen in moeten slaan waarin we regels en lockdown na lockdown krijgen om zwakkeren en weigeraars in de samenleving voor ieder willekeurig virus te beschermen. Daar wordt niemand beter van en is voor het geestelijk welzijn en het onderwijs een slechte zaak.
En zijn het niet de asielzoekers, dan zijn het wel mensen met een migratie-achtergrond in achterstandswijken die zich niet laten vaccineren. (In de Schilderswijk was nog geen 30% gevaccineerd, begreep ik?)quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:40 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Overal? Ze worden hier bij betrokken, en dat lijkt mij niet onterecht. Beetje gek om ten tijde van een pandemie mensen te importeren, niet?
Er loopt godverdomme een topic van iemand die hartstikke gezond was, alleen stronteigenwijs. Misschien dat je je maten in Urk nog kan overtuigen, maar verder weet iedereen dat dit bullshit is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar die waren dik, oud en/of zwak van gestel.
Zijn er bv al topsporters op de IC opgenomen?
Een harde Lockdown is voor mij geen straf maar veel eerder een gedeeltelijke bevrijding.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:38 schreef R-woud93 het volgende:
Straf het volk nog harder voor iets waar niemand iets aan kan doen, klinkt als een goed plan
Als we alles open gooien ga je wederom overvolle ic's en te hoge stress op de zorg krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf heb ik zoiets van: als het vaccin zo goed werkt, waarom gooien we de boel niet juist nog meer open?
Na een boostershot alles 100% toegankelijk maken voor gevaccineerden die naar hartenlust weer lichaamssappen mogen gaan uitwisselen en weet ik wat nog meer, zodat je beschermd bent door het vaccin en je immuunsysteem telkens geprikkeld/getraind blijft door nieuwe besmettingen.
De ongevaccineerden moet dan wel met klem verteld worden dat zij juist degenen moeten zijn die afstand moeten houden en alles.
Gelijk heb je! Waarom zou je eens iets doen voor een ander....quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus alles voor gevaccineerde mensen open gooien zorgt WÉL voor overvolle ic's?quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als we alles open gooien ga je wederom overvolle ic's en te hoge stress op de zorg krijgen.
Vind dat zwakkeren net als voorheen gewoon zelf moeten uitkijken met de familie. Weigeraars blijven dan alleen een lastige groep.
Ik heb het niet per se over de IC, maar over ziekenhuisopnames door corona.quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar die waren dik, oud en/of zwak van gestel.
Zijn er bv al topsporters op de IC opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |