SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.![]()
![]()
Fieldlabs. Nog zoiets waar we geen reet mee hebben gedaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat miljard van fieldlabs was goed besteed aan de GGD![]()
iemand heeft wel dat miljard gekregen en lacht zijn ballen uit zijn broek op een tropisch eilandquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fieldlabs. Nog zoiets waar we geen reet mee hebben gedaan.![]()
Haha, ben er even een paar uur uit geweest. Maar wat een soap is dit aan het worden. Best lachwekkend eigenlijk.![]()
Ben benieuwd wanneer follow the money ofzo de nieuwe Sywert achterhaaldquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat miljard van fieldlabs was goed besteed aan de GGD![]()
![]()
Die 'lockdown' kwam ook omdat China het deed en het daarom de manier was. Dus we kende de term al van daar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is bizar dat men na 22 maanden met maatregelen nog steeds denkt dat lockdowns de enige uitweg zijn.
Ben benieuwd hoe men daar over gedacht zou hebben, als we niet de moderne communicatiemiddelen van nu zouden hebben.
Ik ben wel benieuwd hoe het was verkocht als dat nooit plaats had gevonden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Dat begrijp ik dan inderdaad niet zo. Er moeten gewoon massaal militairen worden ingezet. Gewoon 24/7 als een raket het hele land platprikken. Die massale inzet zal vast wat kosten, maar nooit zoveel als een nieuwe lockdown.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
24/7 boosteren, hoe moeilijk kan het zijn!![]()
Bestaat die soort die dan ook in talkshows mag komen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:43 schreef THEFXR het volgende:
en een journalist, die weer niet kritisch is
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Beetje bij de les blijven graagquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ben er even een paar uur uit geweest. Maar wat een soap is dit aan het worden. Best lachwekkend eigenlijk.![]()
Dat jullie die talkshows nog kijken... Ik ga weer Netflixen. Karlek en Anarki is verrassend grappig.![]()
als men het echt belangrijk vind, ga je idd om 3 uur snacht je laten vaccineren voor een killer virus, maar dat is het niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan inderdaad niet zo. Er moeten gewoon massaal militairen worden ingezet. Gewoon 24/7 als een raket het hele land platprikken. Die massale inzet zal vast wat kosten, maar nooit zoveel als een nieuwe lockdown.![]()
Was het zijn laatste media optreden dan? Want bij Op1 zeiden ze dat die op wintersport gaat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:43 schreef THEFXR het volgende:
kijk nu ff beau terug met gommers en een journalist, die weer niet kritisch is![]()
Undercover hierquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat jullie die talkshows nog kijken... Ik ga weer Netflixen. Karlek en Anarki is verrassend grappig.
Ferry Boumannnnnn yooooo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat mag nog na 17u toch?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef Molo het volgende:
@:alpeko
Jij bent wel fucked ja
Gelukkig brandt daar nog wel licht![]()
Oh ja, die moet ik ook nog. Maar vond de film wat tegenvallen, daarom nog niet aan het nieuwe seizoen begonnen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Undercover hier
Ferry Boumannnnnn yooooo![]()
Straks net alles weer lekker dicht met de feestdagen
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Nog niet bijna dat ik die shit ga kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat jullie die talkshows nog kijken... Ik ga weer Netflixen. Karlek en Anarki is verrassend grappig.![]()
![]()
Morgen weer lekker mega druk in alle winkels want iedereen gaat even snel kerstinkopen doen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:48 schreef PzKpfw het volgende:
Straks net alles weer lekker dicht met de feestdagen![]()
Niet A dog’s way home?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef bloodymary1 het volgende:
die zoomt nog vanaf locatie, aaaah aaandacht!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:47 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Was het zijn laatste media optreden dan? Want bij Op1 zeiden ze dat die op wintersport gaat.![]()
Definieer 'beter'. Met minder of zelfs geen maatregelen gaan er uiteraard veel meer doden vallen door het virus zelf.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel van? Want je snapt uiteraard dat het dan niet beter gaat worden, met minder maatregelen.
Maar als ik moet kiezen tussen:
1. Geen enkele maatregel, het virus gaat massaal rond en lijdt tot zeer veel sterfte bij ouderen en risicogroepen.
2. Constant gejojo met disproportionele en niet nuttige maatregelen. Wat op de lange termijn juist veel meer schade en sterfte aanricht.
Dan kies je toch altijd voor scenario 1? We moeten eens accepteren dat lang niet alles zo maakbaar is als we zouden willen.![]()
Dat dacht ik ook, maar is verbazingwekkend leuk. En er komen ook tieten in voor en een blote kont en wiet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nog niet bijna dat ik die shit ga kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: