abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202676206
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:42 schreef chufi het volgende:
Is er hier nog speciaal / exclusief nieuws ?
Ja, Marco is een smeerlap ;)
  zaterdag 18 december 2021 @ 03:04:23 #122
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202676242
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:34 schreef Za het volgende:

[..]
Er staat niet vast of er een victim is.

Mogelijk is Marco Borsato het victim hier, en om die reden mag de TT, OP en inhoudelijke discussie weleens anders zijn dan de gebruikelijke bagger over hem.

Het is aan de rechter of een misdrijf heeft plaatsgevonden, tot die tijd zullen wij ons de vraag moeten stellen of hier sprake is van een victim, of dat iemand hier op een schandelijke wijze kapot wordt gemaakt.

Rancuneus slaat op de moeder, en is geen blaming, evenmin is zij een victim.

'Marco smeerlap' in de OP is blijkbaar geen probleem, hij kan het victim zijn hier, die voluit breeduit smerig geblamed wordt thread na thread.

Ik verzoek je de TT terug te zetten.
Ik vind jou wel erg obsessief bezig.
  zaterdag 18 december 2021 @ 03:19:15 #123
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_202676285
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:42 schreef chufi het volgende:
Is er hier nog speciaal / exclusief nieuws ?
Jo Sjoef, leuk potje nba (celtics-golden state) 3e kwart, ook op tv (espn) te zien nu.

Ltrsz!

On topic:
wel ff geluid an zettuh
twitter

De ijsboer bij me om de hoek
love & heet
pi_202676391
Ik snap het niet. Marco vraagt aan het OM om uit te zoeken wat er waar is van de geruchten, om een onderzoek in te stellen. Er komt vervolgens een aangifte. Het OM geeft het voorrang en doet wat hij gevraagd heeft. En nu doet hij aangifte. Hij kan toch onderzoek OM afwachten?
pi_202676445
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 04:22 schreef Mylene het volgende:
Ik snap het niet. Marco vraagt aan het OM om uit te zoeken wat er waar is van de geruchten, om een onderzoek in te stellen. Er komt vervolgens een aangifte. Het OM geeft het voorrang en doet wat hij gevraagd heeft. En nu doet hij aangifte. Hij kan toch onderzoek OM afwachten?
Niet helemaal. Hij wilde een onderzoek naar de bron van de geruchten.
pi_202676455
quote:

[..]

Mogelijk is Marco Borsato het victim hier, en om die reden mag de TT, OP en inhoudelijke discussie weleens anders zijn dan de gebruikelijke bagger over hem.

Het is aan de rechter of een misdrijf heeft plaatsgevonden, tot die tijd zullen wij ons de vraag moeten stellen of hier sprake is van een victim, of dat iemand hier op een schandelijke wijze kapot wordt gemaakt.

'Marco smeerlap' in de OP is blijkbaar geen probleem, hij kan het victim zijn hier, die voluit breeduit smerig geblamed wordt thread na thread.

Maar met die redenering moet je toch ook maar afwachten of er inderdaad sprake is van rancune?

En ja, ook dat "smeerlap" was voorbarig, al vond ik hem dat los van deze zaak al.
pi_202676544
Een man als John v.d. Heuvel zet echt niet zijn reputatie op het spel als hij geen zwaarwegende argumenten kent. Daar heeft hij jarenlang ervaring mee. Marco in ieder geval.. tsja die is de wanhoop nabij. Hij kan niet anders. Dit gaat heel erg aflopen voor hem.
graag op anoniem
pi_202676547
quote:

[..]

Hoop gelul weinig inhoud van je.
  zaterdag 18 december 2021 @ 07:30:40 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202676844
quote:

[..]

Durf je er anders een weddenschapje op te zetten?
Laffe huichelaar
  zaterdag 18 december 2021 @ 07:35:02 #130
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202676866
een meisje van nog maar 15 destijds voelt zich in ieder geval slachtoffer
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 18 december 2021 @ 07:46:10 #131
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202676899
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:27 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die wilde het het liefst ook doodzwijgen. Ligt daar ook een lijntje naar John de Mol?
- Zijn ex + moeder van zoon Sem werkt bij SBS.
- Sem is acteur heeft in een aantal films gespeeld en brengt muziek uit.
- De manager van Sem is.. Nathan Moszkowicz, inderdaad zoon van :+

[ Bericht 2% gewijzigd door AgnesGru op 18-12-2021 08:00:24 ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 18 december 2021 @ 07:54:01 #132
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202676926
POLL
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_202676999
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:16 schreef MissJ het volgende:

[..]
Ik sta ook heel nuchter in deze zaak en ben gelukkig geen hysterische fan die helemaal in zijn onschuld gelooft. Sterker nog, ik denk dat de kans groot is dat hij schuldig is. We gaan het zien.
Ik deel je nuchterheid. Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw. En ook op andere momenten komt hij graag dicht bij mensen in de buurt.

Het kan daarom heel goed dat er bepaalde dingen zijn gebeurd waar een ontvanger zich heel onprettig bij voelde. Als dat zo is, en er zijn inderdaad meerdere van dit soort gevallen, dan snap ik goed dat de huidige aanklacht er ligt. Dit is dan namelijk de enige manier om voor alle betrokken erkenning te krijgen. Die zullen namelijk amper bewijs hebben, behalve hun eigen gevoel. En mogelijk dat de eerdere nieuwsberichten gerelateerd aan de fanclub hier ook een trigger in zijn geweest.

Daarom is het ook zo belangrijk dat de zaak snel begint. Zodat alle partijen duidelijkheid krijgen.
  zaterdag 18 december 2021 @ 08:11:36 #134
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_202677003
Wellicht hoopt Marco nu dat ze zo schrikt van zijn aangifte dat ze de aangifte intrekt.
  zaterdag 18 december 2021 @ 08:25:49 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202677121
Ik ben juridisch niet supersterk onderlegd he, maar hoe zit dit.

Als je nou aangifte doet van een valse aangifte en later komt naar boven dat er inderdaad, zoals vd Heuvel beweert, er een bekentenis/verontschuldiging voor de daad is geweest, is dan niet de aangifte voor het doen van een valse aangifte een valse aangifte omdat je al wist dat hij niet vals is?
Laffe huichelaar
  zaterdag 18 december 2021 @ 08:29:42 #136
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202677141
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:25 schreef timmmmm het volgende:

Als je nou aangifte doet van een valse aangifte en later komt naar boven dat er inderdaad, zoals vd Heuvel beweert, er een bekentenis/verontschuldiging voor de daad is geweest, is dan niet de aangifte voor het doen van een valse aangifte een valse aangifte omdat je al wist dat hij niet vals is?
Dat is een misdrijf idd. Kun je een jaar (extra) voor in de bak belanden. Dus voor Marco wel verdubbeling van de inzet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 18 december 2021 @ 08:29:46 #137
440653 BarryOSeven
pi_202677142
quote:

Je bedoelt dat Marco dus in dat geval een valse aangifte heeft gedaan? Denk niet dat die straf opweegt tegen de straf van de aangifte die het slachtoffer heeft gedaan. Maar ik heb werkelijk geen idee, interessante casus.
pi_202677168
quote:

[..]

Inderdaad. De beste man was ook hier mogelijk het slachtoffer van een intimiteitsvacuüm.
pi_202677219
Dat hij nu zo in de aanval gaat met diverse aanklachten zegt mij wel genoeg.
  zaterdag 18 december 2021 @ 08:41:10 #140
440653 BarryOSeven
pi_202677222
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat hij nu zo in de aanval gaat met diverse aanklachten zegt mij wel genoeg.
Wat zegt dat genoeg dan?
pi_202677268
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:41 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]
Wat zegt dat genoeg dan?
Ik zie dit vooral als een hoop machtsvertoon. Alles om hemzelf en zijn carriére te kunnen redden. Om het vermeende slachtoffer geeft hij geen fuck. Nu zal je zeggen, tuurlijk geeft hij daar geen fuck om. Ze legt een aanklacht neer. Maar juist daarom kun je ook hand in eigen boezem steken en je misschien afvragen waar het mis is gegaan en of je wel excuses moet aanbieden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-12-2021 08:56:02 ]
  zaterdag 18 december 2021 @ 08:54:15 #142
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202677317
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:11 schreef eborn het volgende:

[..]
Ik deel je nuchterheid. Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw. En ook op andere momenten komt hij graag dicht bij mensen in de buurt.

Het kan daarom heel goed dat er bepaalde dingen zijn gebeurd waar een ontvanger zich heel onprettig bij voelde. Als dat zo is, en er zijn inderdaad meerdere van dit soort gevallen, dan snap ik goed dat de huidige aanklacht er ligt. Dit is dan namelijk de enige manier om voor alle betrokken erkenning te krijgen. Die zullen namelijk amper bewijs hebben, behalve hun eigen gevoel. En mogelijk dat de eerdere nieuwsberichten gerelateerd aan de fanclub hier ook een trigger in zijn geweest.

Daarom is het ook zo belangrijk dat de zaak snel begint. Zodat alle partijen duidelijkheid krijgen.
Ik ken Marco niet zo qua hoe hij in de omgang is met andere mensen, maar als je het zo vertelt dan komt dat op mij redelijk grenzeloos over. Ik zie hem op veel van die foto's ook nogal close en omarmd staan en soms bijna innig verstrengeld. Sommige mensen kunnen daar in het moment zelfs van in een 'freeze' raken. Dat houdt in dat hetgeen wat er gebeurt je overkomt, maar je geen vermogendheid meer hebt om je grens aan te geven en je geen andere mogelijkheid meer hebt dan het met weerzin te ondergaan. Iets wat bij kwetsbare en minder assertieve mensen meer aan de hand is.

Ieder mens heeft een intieme zone en mensen vinden het gewoon onaangenaam als je daar ongewenst binnenkomt. En dan heb ik het ook over bijvoorbeeld gepaste afstand houden. Je kunt ook merken en afstemmen wanneer iemand vindt dat je teveel in zijn intieme zone zit. Denk ook even terug aan het moment dat Moscovitcsz wordt bevraagt of hij wel neutraal is in deze omdat zijn zoon Nathan de manager is van Jada Borsato. Dat vindt Bram niet prettig en dan begint hij te blazen. Ook dat is een soort van intieme en kwetsbare zone waar mensen zich minder prettig bij voelen als je die binnen gaat.

Maar die grenzeloosheid was ook al eerder opgevallen bij Marco met het aantal buitenechtelijke verbindingen wat hij er op na heeft gehouden. Iets in Marco maakt dat hij meent geen rekening te hoeven houden met de grenzen van anderen en wat voor hen wel of niet ok is. (Marco wil 'vrij' zijn) En de grenzen waar ik het nu over heb, zijn de grenzen van een huwelijk. De afspraken die je gemaakt hebt toen je in de echt verboden bent en waar je ja tegen hebt gezegd. En ook de grenzen van je kinderen die willen vertrouwen op een oprechte en trouwe vader van hun moeder. En het lijkt erop dat zowel zijn vrouw als zijn kinderen meermaals in dat vertrouwen geschonden zijn.

In elk geval is die grenzeloosheid van Marco dus redelijk goed te herkennen en is dat niet iets wat hij in zijn rol van 'peetvader' heeft thuis gelaten. Ook toen zal hij naar alle waarschijnlijkheid zich knuffelig en troostend hebben opgesteld. En aangevuld met zijn hoeveelheid grenzeloosheid acht ik de kans daarom nog steeds aannemelijk dat hij ook hier een grens is overgegaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 09:00:29 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 18 december 2021 @ 08:56:54 #143
440653 BarryOSeven
pi_202677334
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zie dit vooral als een hoop machtsvertoon. Alles om hemzelf en zijn carriére te kunnen redden. Om het vermeende slachtoffer geeft hij geen fuck.
Ja ben ik met je eens. Ik denk ook dat hij een smeerlap is. Alleen al het feit dat hij het voor elkaar krijgt vreemd te gaan en daar over te liegen tegen zijn vrouw toont al een zwakke moraal.

Persoonlijk denk ik ook dat hij verder gegaan is dan af en toe een hand op een dijbeen. Je doet niet zomaar aangifte. Iedereen kan wel eens per ongeluk een borst of iets dergelijks aanraken. Maar voordat een slachtoffer aangifte doet moet er denk ik wel meer gebeurd zijn dan dat.
pi_202677354
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zie dit vooral als een hoop machtsvertoon. Alles om hemzelf en zijn carriére te kunnen redden. Om het vermeende slachtoffer geeft hij geen fuck. Nu zal je zeggen, tuurlijk geeft hij daar geen fuck om. Ze legt een aanklacht neer. Maar juist daarom kun je ook hand in eigen boezem steken en je misschien afvragen waar het mis is gegaan en of je wel excuses moet aanbieden.

Dat kan, maar ik kan me zo'n aangifte dus ook wel voorstellen als je onschuldig bent. Dan moet je maanden wachten op het onderzoek en de eventuele rechtzaak en in zijn geval word je ook nog eens een dankbaar onderwerp voor allerlei media en 172 gate-delen op SHO.
Ik snap in dat geval best dat je IETS wilt doen en ook hartstikke boos bent.
pi_202677363
En in before: beter hand in eigen boezem dan die van een jonge meid :')
pi_202677369
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat kan, maar ik kan me zo'n aangifte dus ook wel voorstellen als je onschuldig bent. Dan moet je maanden wachten op het onderzoek en de eventuele rechtzaak en in zijn geval word je ook nog eens een dankbaar onderwerp voor allerlei media en 172 gate-delen op SHO.
Tja, heb je ook weer gelijk in.

Waarom vroeg je trouwens hoe het met me ging? :P
  zaterdag 18 december 2021 @ 09:01:20 #147
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202677370
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Heeft ie niet een beetje lang gewacht met die tegenaangifte?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_202677399
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Tja, heb je ook weer gelijk in.

Waarom vroeg je trouwens hoe het met me ging? :P
Omdat we het topic vol wilden spammen :D
pi_202677416
quote:

Pas als het OM dan aangifte doet omdat jij een valse aangifte deed, zal in NL niet gebeuren.
pi_202677442
A
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:11 schreef eborn het volgende:

[..]

Als het klopt wat ze zeggen en hij heeft haar tussen haar benen aangeraakt... Vind ik dat toch wel verder gaan als gewoon een knuffelige, warme man... Brrrr terwijl ik het typ krijg ik al kippenvel.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')