abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2021 @ 23:38:35 #101
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202674359
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:36 schreef MissJ het volgende:

[..]
Ja dat begrijp ik. Ik vraag me alleen af wat voor soort uitlokking en medeplichtigheid hij bedoelt. Wat heeft de moeder volgens hem uitgelokt? En waaraan is ze medeplichtig?
Dat die moeder haar dochter heeft aangezet tot het zogenaamd fabuleren van haar hele verhaal en het vervalsen van dagboeken en zulks. Haar moeder heeft die dochter zeg maar op het spoor gezet om Marco te beschuldigen van sexueel misbruik. Uitgelokt dus. En daarom is ze dan ook medeplichtig aan al die smaad, laster en ellende.

Maar zo ziet Team Knoops & Marco het dus he.
pi_202674475
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:38 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat die moeder haar dochter heeft aangezet tot het zogenaamd fabuleren van haar hele verhaal en het vervalsen van dagboeken en zulks. Haar moeder heeft die dochter zeg maar op het spoor gezet om Marco te beschuldigen van sexueel misbruik. Uitgelokt dus. En daarom is ze dan ook medeplichtig aan al die smaad, laster en ellende.

Maar zo ziet Team Knoops & Marco het dus he.
Het is toch schandalig, naast het AD lijkt rtl nu ook die beerput te willen opentrekken.

Prima
pi_202674498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat die moeder haar dochter zou hebben overgehaald om deze 'vermeende' valse aangifte te doen van sexueel misbruik.
Dat zal het inderdaad zijn. Ik ging veel verder denken :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_202674523
Trek de beerput open, time to stir some shit 💩 ( topictitel volgende deel?)
pi_202674585
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:38 schreef quirina het volgende:

[..]
Jij zat toch in die fanclub? Dan weet jij meer dan ik meid.
ZAT ja. Ik weet denk ik niet veel meer hoor, behalve dat ik weet wie de moeder en dochter zijn (maar dat weet inmiddels half Nederland denk ik). Ik was de laatste jaren alleen nog maar lid van de fanclub zodat ik makkelijker concertkaartjes kon scoren :')
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_202674634
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:45 schreef MissJ het volgende:

[..]
Dat zal het inderdaad zijn. Ik ging veel verder denken :')
Jij dacht dat de moeder beschuldigd wordt van uitlokking onzedelijk gedrag? :o
pi_202674738
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:51 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Jij dacht dat de moeder beschuldigd wordt van uitlokking onzedelijk gedrag? :o
Ik weet eigenlijk niet wat ik dacht :') Tijd om te slapen denk ik :D
pi_202674811
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:49 schreef MissJ het volgende:

[..]
Ik was de laatste jaren alleen nog maar lid van de fanclub zodat ik makkelijker concertkaartjes kon scoren :')
Dankzij de early access en de aparte scanrij was dat inderdaad heel populair de laatste jaren ;)
pi_202674823
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:48 schreef Dazalbest het volgende:
Dit remt andere eventuele slachtoffers misschien ook wel af doordat Marco B nu in de aanval gaat..... -O- :(
Het kan ook als een boemerang terugkomen.
Stel dat iemand aangifte heeft gedaan tegen iemand die ook aan jou heeft gezeten.
Dat je hoopt op gerechtigheid zonder dat jezelf de schaamte van exposure hoeft te doorstaan.
Dan geeft deze aangifte misschien de moed om toch je verhaal te doen, omdat je niet wil dat hij er mee wegkomt.
  zaterdag 18 december 2021 @ 00:01:27 #110
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202674831
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:49 schreef MissJ het volgende:

[..]
ZAT ja. Ik weet denk ik niet veel meer hoor, behalve dat ik weet wie de moeder en dochter zijn (maar dat weet inmiddels half Nederland denk ik). Ik was de laatste jaren alleen nog maar lid van de fanclub zodat ik makkelijker concertkaartjes kon scoren :')
Lijkt mij op zich best wel raar dat iemand waar je fan van bent en naar concerten van gaat zo in het nieuws komt.
pi_202674876
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Za gaat een TR zetten tegen jou! Dat zal je leren!
:D
Go hard or go home
  zaterdag 18 december 2021 @ 00:04:59 #112
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202674899
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:01 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Het kan ook als een boemerang terugkomen.
Stel dat iemand aangifte heeft gedaan tegen iemand die ook aan jou heeft gezeten.
Dat je hoopt op gerechtigheid zonder dat jezelf de schaamte van exposure hoeft te doorstaan.
Dan geeft deze aangifte misschien de moed om toch je verhaal te doen, omdat je niet wil dat hij er mee wegkomt.
Dat hoop ik ook echt! :Y
pi_202675095
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Lijkt mij op zich best wel raar dat iemand waar je fan van bent en naar concerten van gaat zo in het nieuws komt.
Dat is inderdaad best raar. Hoewel ik wel moet zeggen dat het fan zijn de afgelopen jaren steeds meer is afgenomen. Ik sta ook heel nuchter in deze zaak en ben gelukkig geen hysterische fan die helemaal in zijn onschuld gelooft. Sterker nog, ik denk dat de kans groot is dat hij schuldig is. We gaan het zien.
  zaterdag 18 december 2021 @ 00:27:44 #114
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202675280
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:16 schreef MissJ het volgende:
Sterker nog, ik denk dat de kans groot is dat hij schuldig is.
Het lijkt me leuk om jou volgende week als gast in Shownieuws te zien :)
  zaterdag 18 december 2021 @ 00:48:57 #115
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  zaterdag 18 december 2021 @ 00:54:19 #116
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202675624
quote:
Ik heb het gezien. Hij mag wel insinueren over smaad laster en dat dat ook uit een fanclub kan komen wat hij zelfs uit een betrouwbare bron heeft. Maar oh wee als je dan zegt dat zijn zoon ook concrete belangen heeft naar de Borsato's. Dat kan dan weer niet en wat denk je dan wel, dan ben je echt niet wijs :')

Hij blijft alleen maar rustig als je voortdurend naar hem blijft luisteren en alles gelooft wat hij zegt en insinueert. Maar probeer er niet tegenin te gaan want dan snap je het niet en dan legt hij het nog een keer uit, net zo lang totdat je het met hem eens bent :)

En alles wat Bram zegt dat klopt :) en alles wat hij zegt is waar :) en hij spreekt altijd vanuit wat hij allemaal in 30 jaar als advocaat heeft meegemaakt :) Dus hij weet het altijd beter dan jij :)

En hoe eerder je dat begrijpt hoe makkelijker het is om met Bram een gesprek te voeren :)

Maar het enige wat je niet aan hem moet vragen is dat als hij dan zulke geweldige kwaliteiten, kennis en ervaring heeft, waarom hij dan geen advocaat meer is :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 01:33:32 ]
pi_202675642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:54 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb het gezien. Hij mag wel insinueren over smaad laster en dat dat ook uit een fanclub kan komen wat hij zelfs uit een betrouwbare bron heeft. Maar oh wee als je dan zegt dat zijn zoon ook concrete belangen heeft naar de Borsato's. Dat kan dan weer niet en wat denk je dan wel :')

Bah bah :{w
Hij knipperde zenuwachtig zo met zijn ogen dat ik even dacht dat er een essentiële update voor mijn tv-software klaarstond.
  zaterdag 18 december 2021 @ 00:57:35 #118
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202675649
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:57 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Hij knipperde zo met zijn ogen dat ik even dacht dat er een essentiële update voor mijn tv-software klaarstond.
Die is leuk! _O-
pi_202676171
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Bij nader inzien, victim blaming gaan we niet doen, dus ik heb de tt aangepast.
Er staat niet vast of er een victim is.

Mogelijk is Marco Borsato het victim hier, en om die reden mag de TT, OP en inhoudelijke discussie weleens anders zijn dan de gebruikelijke bagger over hem.

Het is aan de rechter of een misdrijf heeft plaatsgevonden, tot die tijd zullen wij ons de vraag moeten stellen of hier sprake is van een victim, of dat iemand hier op een schandelijke wijze kapot wordt gemaakt.

Rancuneus slaat op de moeder, en is geen blaming, evenmin is zij een victim.

'Marco smeerlap' in de OP is blijkbaar geen probleem, hij kan het victim zijn hier, die voluit breeduit smerig geblamed wordt thread na thread.

Ik verzoek je de TT terug te zetten.
  zaterdag 18 december 2021 @ 02:42:55 #120
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202676194
Is er hier nog speciaal / exclusief nieuws ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202676206
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:42 schreef chufi het volgende:
Ja, Marco is een smeerlap ;)
  zaterdag 18 december 2021 @ 03:04:23 #122
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202676242
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:34 schreef Za het volgende:

[..]
Er staat niet vast of er een victim is.

Mogelijk is Marco Borsato het victim hier, en om die reden mag de TT, OP en inhoudelijke discussie weleens anders zijn dan de gebruikelijke bagger over hem.

Het is aan de rechter of een misdrijf heeft plaatsgevonden, tot die tijd zullen wij ons de vraag moeten stellen of hier sprake is van een victim, of dat iemand hier op een schandelijke wijze kapot wordt gemaakt.

Rancuneus slaat op de moeder, en is geen blaming, evenmin is zij een victim.

'Marco smeerlap' in de OP is blijkbaar geen probleem, hij kan het victim zijn hier, die voluit breeduit smerig geblamed wordt thread na thread.

Ik verzoek je de TT terug te zetten.
Ik vind jou wel erg obsessief bezig.
  zaterdag 18 december 2021 @ 03:19:15 #123
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_202676285
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:42 schreef chufi het volgende:
Jo Sjoef, leuk potje nba (celtics-golden state) 3e kwart, ook op tv (espn) te zien nu.

Ltrsz!

On topic:
wel ff geluid an zettuh
twitter

De ijsboer bij me om de hoek
love & heet
pi_202676391
Ik snap het niet. Marco vraagt aan het OM om uit te zoeken wat er waar is van de geruchten, om een onderzoek in te stellen. Er komt vervolgens een aangifte. Het OM geeft het voorrang en doet wat hij gevraagd heeft. En nu doet hij aangifte. Hij kan toch onderzoek OM afwachten?
pi_202676445
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 04:22 schreef Mylene het volgende:
Ik snap het niet. Marco vraagt aan het OM om uit te zoeken wat er waar is van de geruchten, om een onderzoek in te stellen. Er komt vervolgens een aangifte. Het OM geeft het voorrang en doet wat hij gevraagd heeft. En nu doet hij aangifte. Hij kan toch onderzoek OM afwachten?
Niet helemaal. Hij wilde een onderzoek naar de bron van de geruchten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')