Dat die moeder haar dochter heeft aangezet tot het zogenaamd fabuleren van haar hele verhaal en het vervalsen van dagboeken en zulks. Haar moeder heeft die dochter zeg maar op het spoor gezet om Marco te beschuldigen van sexueel misbruik. Uitgelokt dus. En daarom is ze dan ook medeplichtig aan al die smaad, laster en ellende.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Ik vraag me alleen af wat voor soort uitlokking en medeplichtigheid hij bedoelt. Wat heeft de moeder volgens hem uitgelokt? En waaraan is ze medeplichtig?
Het is toch schandalig, naast het AD lijkt rtl nu ook die beerput te willen opentrekken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat die moeder haar dochter heeft aangezet tot het zogenaamd fabuleren van haar hele verhaal en het vervalsen van dagboeken en zulks. Haar moeder heeft die dochter zeg maar op het spoor gezet om Marco te beschuldigen van sexueel misbruik. Uitgelokt dus. En daarom is ze dan ook medeplichtig aan al die smaad, laster en ellende.
Maar zo ziet Team Knoops & Marco het dus he.
Dat zal het inderdaad zijn. Ik ging veel verder denkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat die moeder haar dochter zou hebben overgehaald om deze 'vermeende' valse aangifte te doen van sexueel misbruik.
ZAT ja. Ik weet denk ik niet veel meer hoor, behalve dat ik weet wie de moeder en dochter zijn (maar dat weet inmiddels half Nederland denk ik). Ik was de laatste jaren alleen nog maar lid van de fanclub zodat ik makkelijker concertkaartjes kon scorenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Jij zat toch in die fanclub? Dan weet jij meer dan ik meid.
Jij dacht dat de moeder beschuldigd wordt van uitlokking onzedelijk gedrag?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad zijn. Ik ging veel verder denken
Ik weet eigenlijk niet wat ik dachtquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:51 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jij dacht dat de moeder beschuldigd wordt van uitlokking onzedelijk gedrag?
Dankzij de early access en de aparte scanrij was dat inderdaad heel populair de laatste jarenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik was de laatste jaren alleen nog maar lid van de fanclub zodat ik makkelijker concertkaartjes kon scoren
Het kan ook als een boemerang terugkomen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:48 schreef Dazalbest het volgende:
Dit remt andere eventuele slachtoffers misschien ook wel af doordat Marco B nu in de aanval gaat.....![]()
Lijkt mij op zich best wel raar dat iemand waar je fan van bent en naar concerten van gaat zo in het nieuws komt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ZAT ja. Ik weet denk ik niet veel meer hoor, behalve dat ik weet wie de moeder en dochter zijn (maar dat weet inmiddels half Nederland denk ik). Ik was de laatste jaren alleen nog maar lid van de fanclub zodat ik makkelijker concertkaartjes kon scoren
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef Eenheid het volgende:
[..]
Za gaat een TR zetten tegen jou! Dat zal je leren!
Dat hoop ik ook echt!quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:01 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Het kan ook als een boemerang terugkomen.
Stel dat iemand aangifte heeft gedaan tegen iemand die ook aan jou heeft gezeten.
Dat je hoopt op gerechtigheid zonder dat jezelf de schaamte van exposure hoeft te doorstaan.
Dan geeft deze aangifte misschien de moed om toch je verhaal te doen, omdat je niet wil dat hij er mee wegkomt.
Dat is inderdaad best raar. Hoewel ik wel moet zeggen dat het fan zijn de afgelopen jaren steeds meer is afgenomen. Ik sta ook heel nuchter in deze zaak en ben gelukkig geen hysterische fan die helemaal in zijn onschuld gelooft. Sterker nog, ik denk dat de kans groot is dat hij schuldig is. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij op zich best wel raar dat iemand waar je fan van bent en naar concerten van gaat zo in het nieuws komt.
Het lijkt me leuk om jou volgende week als gast in Shownieuws te zienquote:Op zaterdag 18 december 2021 00:16 schreef MissJ het volgende:
Sterker nog, ik denk dat de kans groot is dat hij schuldig is.
Ik heb het gezien. Hij mag wel insinueren over smaad laster en dat dat ook uit een fanclub kan komen wat hij zelfs uit een betrouwbare bron heeft. Maar oh wee als je dan zegt dat zijn zoon ook concrete belangen heeft naar de Borsato's. Dat kan dan weer niet en wat denk je dan wel, dan ben je echt niet wijsquote:
Hij knipperde zenuwachtig zo met zijn ogen dat ik even dacht dat er een essentiële update voor mijn tv-software klaarstond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Hij mag wel insinueren over smaad laster en dat dat ook uit een fanclub kan komen wat hij zelfs uit een betrouwbare bron heeft. Maar oh wee als je dan zegt dat zijn zoon ook concrete belangen heeft naar de Borsato's. Dat kan dan weer niet en wat denk je dan wel![]()
Bah bah
Die is leuk!quote:Op zaterdag 18 december 2021 00:57 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Hij knipperde zo met zijn ogen dat ik even dacht dat er een essentiële update voor mijn tv-software klaarstond.
Er staat niet vast of er een victim is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Bij nader inzien, victim blaming gaan we niet doen, dus ik heb de tt aangepast.
Ja, Marco is een smeerlapquote:Op zaterdag 18 december 2021 02:42 schreef chufi het volgende:
Is er hier nog speciaal / exclusief nieuws ?
Ik vind jou wel erg obsessief bezig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:34 schreef Za het volgende:
[..]
Er staat niet vast of er een victim is.
Mogelijk is Marco Borsato het victim hier, en om die reden mag de TT, OP en inhoudelijke discussie weleens anders zijn dan de gebruikelijke bagger over hem.
Het is aan de rechter of een misdrijf heeft plaatsgevonden, tot die tijd zullen wij ons de vraag moeten stellen of hier sprake is van een victim, of dat iemand hier op een schandelijke wijze kapot wordt gemaakt.
Rancuneus slaat op de moeder, en is geen blaming, evenmin is zij een victim.
'Marco smeerlap' in de OP is blijkbaar geen probleem, hij kan het victim zijn hier, die voluit breeduit smerig geblamed wordt thread na thread.
Ik verzoek je de TT terug te zetten.
Jo Sjoef, leuk potje nba (celtics-golden state) 3e kwart, ook op tv (espn) te zien nu.quote:Op zaterdag 18 december 2021 02:42 schreef chufi het volgende:
Is er hier nog speciaal / exclusief nieuws ?
Niet helemaal. Hij wilde een onderzoek naar de bron van de geruchten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 04:22 schreef Mylene het volgende:
Ik snap het niet. Marco vraagt aan het OM om uit te zoeken wat er waar is van de geruchten, om een onderzoek in te stellen. Er komt vervolgens een aangifte. Het OM geeft het voorrang en doet wat hij gevraagd heeft. En nu doet hij aangifte. Hij kan toch onderzoek OM afwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |