Die wilde het het liefst ook doodzwijgen. Ligt daar ook een lijntje naar John de Mol?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:27 schreef quirina het volgende:
die Xander de buisonje ziet er ook creepy uit.
Uitlokking en medeplichtigheid? Waarvan vraag ik me af?quote:Hij klaagt ook de moeder van de vrouw aan, wegens uitlokking en medeplichtigheid. Dat bevestigen de advocaten van Borsato en het Openbaar Ministerie aan RTL Nieuws
Dat die moeder haar dochter zou hebben overgehaald om deze 'vermeende' valse aangifte te doen van sexueel misbruik.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uitlokking en medeplichtigheid? Waarvan vraag ik me af?
Ps. Ik heb het vorige deel in deze reeks nog niet helemaal gelezen, dus misschien is het al besproken
Hij beschuldigt de dochter van smaad en laster.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uitlokking en medeplichtigheid? Waarvan vraag ik me af?
Ps. Ik heb het vorige deel in deze reeks nog niet helemaal gelezen, dus misschien is het al besproken
Het blijft natuurlijk wel een Italiaan hè..🤔quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bang voor Marco? Wat gaat die doen dan? Mensen intimideren? Bedreigen?
Zal hem zeker gaan helpen maar niet heus.
Ja dat begrijp ik. Ik vraag me alleen af wat voor soort uitlokking en medeplichtigheid hij bedoelt. Wat heeft de moeder volgens hem uitgelokt? En waaraan is ze medeplichtig?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij beschuldigt de dochter van smaad en laster.
En dr moeder van uitlokking en medeplichtigheid.
Als Talpa zich terugtrekt kan nog altijd Yvonne Entertainment RTL weer vlot trekkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:32 schreef Benny het volgende:
Deze hele gate maakt zooooo duidelijk hoe alles en iedereen met elkaar verweven is en hoe iedereen de handen boven het hoofd houdt. Je merkt aan alles dat er iets van paniek is en dat er meer speelt dan dat nu nog duidelijk is. Er gaan de komende weken nog wel wat beerputjes open vermoed ik zomaar.
Sterker nog... Ik zou er niet gek van op staan te kijken als de samenwerking van Talpa en RTL hierop stuk loopt
Jij zat toch in die fanclub? Dan weet jij meer dan ik meid.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Ik vraag me alleen af wat voor soort uitlokking en medeplichtigheid hij bedoelt. Wat heeft de moeder volgens hem uitgelokt? En waaraan is ze medeplichtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |