Dan presenteert hij het verkeerde programma als hij bang is voor smaad en lasterquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dreigen met aangiftes van smaad en laster. Daar was Dennis als de dood voor dat Marco die ging gebruiken.
En Yvonne is ook voorzichtig. Ik geef ze geen ongelijk. Marco heeft meer geld om te proceduren dan zij.
Denk jij dan John van den Heuvel of Mick Wely nooit bang is? Of dat Peter dat niet was. Zijn die dan ook niet geschikt voor de programma's die ze maken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Dan presenteert hij het verkeerde programma als hij bang is voor smaad en lasterze zijn al door youtube op de vingers getikt en kunnen geen inkomsten ontvangen. Ze weten dus dat ze vaak over de lijn gaan.
Ze moeten ook geen dingen posten die ze niet kunnen bewijzen. Das dom.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dreigen met aangiftes van smaad en laster. Daar was Dennis als de dood voor dat Marco die ging gebruiken.
En Yvonne is ook voorzichtig. Ik geef ze geen ongelijk. Marco heeft meer geld om te procederen dan zij.
Die zal daar niet zonder gespreksstof zittenquote:
Oeh thanks! Ik blijf nog even wakker hiervoorquote:
Je vergeet dat Marco goed bevriend is met Ali B. die banden heeft met de mocro maffia, niet de serie, maar die van Taghi. Taghi is een bewonderaar van Marco en luistert al van kinds af aan naar zijn muziek. John van den Heuvel heeft daarom ook de kant gekozen van het vermeende slachtoffer, omdat Taghi (een grote fan van Marco) hem bedreigd heeft, omdat John zijn muziek niet waardeert.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bang voor Marco? Wat gaat die doen dan? Mensen intimideren? Bedreigen?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:00 schreef Eenheid het volgende:
[..]
Je vergeet dat Marco goed bevriend is met Ali B. die banden heeft met de mocro maffia, niet de serie, maar die van Taghi. Taghi is een bewonderaar van Marco en luistert al van kinds af aan naar zijn muziek. John van den Heuvel heeft daarom ook de kant gekozen van het vermeende slachtoffer, omdat Taghi (een grote fan van Marco) hem bedreigd heeft, omdat John zijn muziek niet waardeert.
Het is geen hollywoodscript mensenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:00 schreef Eenheid het volgende:
[..]
Je vergeet dat Marco goed bevriend is met Ali B. die banden heeft met de mocro maffia, niet de serie, maar die van Taghi. Taghi is een bewonderaar van Marco en luistert al van kinds af aan naar zijn muziek. John van den Heuvel heeft daarom ook de kant gekozen van het vermeende slachtoffer, omdat Taghi (een grote fan van Marco) hem bedreigd heeft, omdat John zijn muziek niet waardeert.
Dat slaat helemaal nergens opquote:
Kan ook gewoon onzin zijn hèquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:16 schreef Momo het volgende:
Zo net op instagram (Dennis Schouten)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hier al zo'n foto voorbij zien komen met Nikki Safari. En daar hoefde ik nog niet eens voor te zoeken dus.quote:
Die wilde het het liefst ook doodzwijgen. Ligt daar ook een lijntje naar John de Mol?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:27 schreef quirina het volgende:
die Xander de buisonje ziet er ook creepy uit.
Uitlokking en medeplichtigheid? Waarvan vraag ik me af?quote:Hij klaagt ook de moeder van de vrouw aan, wegens uitlokking en medeplichtigheid. Dat bevestigen de advocaten van Borsato en het Openbaar Ministerie aan RTL Nieuws
Dat die moeder haar dochter zou hebben overgehaald om deze 'vermeende' valse aangifte te doen van sexueel misbruik.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uitlokking en medeplichtigheid? Waarvan vraag ik me af?
Ps. Ik heb het vorige deel in deze reeks nog niet helemaal gelezen, dus misschien is het al besproken
Hij beschuldigt de dochter van smaad en laster.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uitlokking en medeplichtigheid? Waarvan vraag ik me af?
Ps. Ik heb het vorige deel in deze reeks nog niet helemaal gelezen, dus misschien is het al besproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |