SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Waarom speciaal daarvoor?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die leeft niet meer
maar zou ideaal wezen voor woon werkverkeer
Ik had ook eens een insectenhotel. Hoewel, het was meer een zigeunerkamp want het waren 200 ongewenste wespen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel zo'n insectenhotel op m'n balkon willen maar ik weet niet of dat zo handig is in een appartementengebouw.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook eens een insectenhotel. Hoewel, het was meer een zigeunerkamp want het waren 200 ongewenste wespen.
Dan de fik erin.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook eens een insectenhotel. Hoewel, het was meer een zigeunerkamp want het waren 200 ongewenste wespen.
Lekker tussen stilstaande auto's door enzulks?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
why nut
ook voor de plezier ritjes
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
siquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker tussen stilstaande auto's door enzulks?
Oeh lekkerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's sowieso fijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
maar vooralsnog is het nog befietsbaar
Adaptieve cruise-control?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En nog even eenvoor cruise control.
Jaikloopachter.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaikloopachter.
Ik zou niet meer zonder willenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb sinds dit jaar ook mn eerste auto met cruise control en airco
Uhh, ik geloof het wel.quote:
Airco had ik dan wel weer in m'n gebakje, heerlijk, vooral met dat vochtige wasemweer.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb sinds dit jaar ook mn eerste auto met cruise control en airco
dat had mijn vorige ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al blij dat m'n auto elektrische buitenspiegels heeft.
A2, mocht toch niet harder dan 100.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruik zelden CC, lekker doorgassen tochhhhhh
Dit en elektrische ramen voor. Niet achter. Die moet je nog rollenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al blij dat m'n auto elektrische buitenspiegels heeft.
Ik had adaptieve cruise-control in mijn huurauto in september. Héérlijk. Gewoon snelheid instellen en dat ding remt zelf af als er auto’s voor je zitten en gaat weer gas geven als het kanquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhh, ik geloof het wel.Op de stukken die ik normaal rijd, heeft het niet écht nut om aan te zetten (want of kort of zo druk dat je alsnog steeds moet aanpassen aan de rest). Maar nu was het wel hét verschil tussen moeten stoppen wegens kramppoot of gewoon lekker door kunnen kachelen.
En de vergrendeling gaat erop zodra ik wegrijquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit en elektrische ramen voor. Niet achter. Die moet je nog rollen
Bij mij ook. Maar dat komt omdat ik m'n arm er op legquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de vergrendeling gaat erop zodra ik wegrij
carjack beveiligingquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de vergrendeling gaat erop zodra ik wegrij
Heb er een beetje een haat-liefde verhouding meequote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaikloopachter.
Gewoon dikke Skitta aan hebben, Wattenschijfje op het dak, beetje knijpen en iedereen gaat aan de kantquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
A2, mocht toch niet harder dan 100.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar dat komt omdat ik m'n arm er op leg
Whieeee, whieeeeeeeeeeeeeeee, whieeeeeep.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon dikke Skitta aan hebben, Wattenschijfje op het dak, beetje knijpen en iedereen gaat aan de kant
Ik gebruik meestal Paypal hahaaaaatjes.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruik zelden CC, lekker doorgassen tochhhhhh
Lekker lachenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal Paypal hahaaaaatjes.
Ik vind de afrit heerlijk als je vanuit mijn richting komt. Lekker op volle snelheid die bocht induiken. Dat ding is echt goed ontworpenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
Op de weg terug naar huis van werk heb ik een heerlijke oprit naar de snelweg, dat is echt een stuk van ruim een kilometer lang en kun je dus plankgas op
Achteruitrijcamera is ideaalquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik wel “mis” (het is gewoon handig) is mn achteruitkijkcamera en de spiegels die automatisch inklappen
Dat heb ik allemaal niet. Mocht gister weer lekker op de mm nauwkeurig achteruit inparkeren dankzij idioot die fout geparkeerd stond en gewoon keurig op de spiegels gedaan. Leer zo wel inparkerenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik wel “mis” (het is gewoon handig) is mn achteruitkijkcamera en de spiegels die automatisch inklappen
Ik heb nu een MI van een cavia op de dakrails die heel hard WHIEEEEEP WHIEEEEEP WHIEEEEEP aan het doen is al een sirene om iedereen aan de kant te krijgenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon dikke Skitta aan hebben, Wattenschijfje op het dak, beetje knijpen en iedereen gaat aan de kant
Die van de A16 naar de A17? Die is heerlijk ja, kun je gewoon met 160 doorheenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de afrit heerlijk als je vanuit mijn richting komt. Lekker op volle snelheid die bocht induiken. Dat ding is echt goed ontworpen
Je wordt oudquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan tegenwoordig geen film meer kijken zonder in slaap te flikkeren
Wat is deze ?
Ja, die ook, maar gewoon bij onze dorpenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van de A16 naar de A17? Die is heerlijk ja, kun je gewoon met 160 doorheen
Je wordt oudquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is deze ?
Die slaapziekte?:Pquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is deze ?
Ik word te veel afgeleid. Kan net een aflevering Seinfeld kijken als het meezit.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is deze ?
Ja ik dus ook niet, maar wat fijn dat je zulke leermomenten in je schoot geworpen krijgt. Al dan niet vrijwilligquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet. Mocht gister weer lekker op de mm nauwkeurig achteruit inparkeren dankzij idioot die fout geparkeerd stond en gewoon keurig op de spiegels gedaan. Leer zo wel inparkeren
Alleen er op is zo'n lange doordraaierquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar gewoon bij onze dorpen
Zou bijna m'n rij instructeur bellen. KIJK IK KAN HET WEL JIJ GELOOFDE NIET IN ME.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet, maar wat fijn dat je zulke leermomenten in je schoot geworpen krijgt. Al dan niet vrijwillig
quote:
Bedankt jongensquote:
Sowieso altijd achteruit inparkeren als het kanquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet. Mocht gister weer lekker op de mm nauwkeurig achteruit inparkeren dankzij idioot die fout geparkeerd stond en gewoon keurig op de spiegels gedaan. Leer zo wel inparkeren
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van een cavia op de dakrails die heel hard WHIEEEEEP WHIEEEEEP WHIEEEEEP aan het doen is al een sirene om iedereen aan de kant te krijgen
Ja, die is minderquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen er op is zo'n lange doordraaier
Wel zonder al teveel gebreken aubquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja je hoopt dat je oud wordt.
Dutjesquote:
Nog eisen stellen ook.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel zonder al teveel gebreken aub
Die rotondes daar kun je wel lekker als een randdebiel nemenquote:
Ook mijn voorkeurquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd achteruit inparkeren als het kan
En met heel veel cavia’squote:
Geen probleem. We doen het graag voor jequote:
Always plan for a quick getawayquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
OMT adviseert alles dicht behalve essentiële winkels staat in push bericht van rtl
OMT adviseert alles dicht behalve essentiële winkels staat in push bericht van rtl
We krijgen meer sars en dat is prima, viva coronaquote:
Ik vind achteruit uit een parkeerplaats rijden wat minder fijn ookquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat jij zoveel updates geeft
nou blijkbaar verspreid het zich 2 tot 3 keer zo snelquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ze zijn als de dood dat er nu niet snel genoeg wordt in gegrepen
Zoooo heeeeyyyyy dat inenten heeft echt goed geholpen, dansen bij Jansen met je kloppende paal tegen de plaatselijke nachtegaalquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind hem meestal te langzaam. En ook irritant, hij laat net een te groot gat ook al stel je hem op het korste in. Dus Harry en Peter met hun witte kut stucadoorsbus plempen hem er dan elke keer tussen zodat ie begint te miepen en piepen en weer op de rem gaatquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had adaptieve cruise-control in mijn huurauto in september. Héérlijk. Gewoon snelheid instellen en dat ding remt zelf af als er auto’s voor je zitten en gaat weer gas geven als het kan
nou ja dat kan je ze niet kwalijk nemen toch?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoooo heeeeyyyyy dat inenten heeft echt goed geholpen, dansen bij Jansen met je kloppende paal tegen de plaatselijke nachtegaal [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoooo heeeeyyyyy dat inenten heeft echt goed geholpen, dansen bij Jansen met je kloppende paal tegen de plaatselijke nachtegaal [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind hem meestal te langzaam. En ook irritant, hij laat net een te groot gat ook al stel je hem op het korste in. Dus Harry en Peter met hun witte kut stucadoorsbus plempen hem er dan elke keer tussen zodat ie begint te miepen en piepen en weer op de rem gaat![]()
/eindefrustratie
Nee uiteraard niet, ze hebben geen glazen bol maar zo denken de mensen inmiddels wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat kan je ze niet kwalijk nemen toch?
Dat virus heeft gewoon schijt aan de mens en de mens denk alles maar te kunnen controleren en nu zijn ze in paniek omdat het virus niet precies doet wat ze willen dat het doetquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet het meest fantastische gezelschap in de ootoo als ik op tijd sta en ergens heen moetquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die Harry en Peter toch
Wel herkenbaar tho
Binnen nu en 4 week iedereen aan de boosterquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Auto's boven de 100.000 euro links en het plebs strak rechts blijven aub.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben niet het meest fantastische gezelschap in de ootoo als ik op tijd sta en ergens heen moet
Ja dikke doeiquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Auto's boven de 100.000 euro links en het plebs strak rechts blijven aub.
Nobel streven dit, misschien kunnen ze beter gewoon vaccins thuis sturen, dan jassen we zelf dat prikje er wel in.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Binnen nu en 4 week iedereen aan de booster
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben niet het meest fantastische gezelschap in de ootoo als ik op tijd sta en ergens heen moet
Lawsuits incomingquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nobel streven dit, misschien kunnen ze beter gewoon vaccins thuis sturen, dan jassen we zelf dat prikje er wel in.
Of gewoon alle snelwegen 3-baans maken. Merkte dat van de week weer toen ik naar Tilly reed, heel het stuk op de A16 lekker ontspannen op de cruisecontrol en dan zodra je de A58 op draait wordt het 2-baans en is het continu gekut, zelfs op rustige tijdstippenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is mij een raadsel wie ze allemaal optrommelen om te vaccineren en hoe ze dan in hemelsnaam met de mensenstroom doen. In de zomer toen ze aan het stomen kwamen kwam ieder in een t-shirtje. Nu moet er eerst een sjaal af, een jas uit en trui uit en die hele shizzle moet ook weer aan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nobel streven dit, misschien kunnen ze beter gewoon vaccins thuis sturen, dan jassen we zelf dat prikje er wel in.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mijn dochtertje heeft de spuit in haar oogbol gezet"quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lawsuits incoming![]()
![]()
"ja de instructies vond ik toch niet duidelijk genoeg en ik wist niet hoe stap 3 werkte..."
Ik neem een dubbele booster voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lawsuits incoming![]()
![]()
"ja de instructies vond ik toch niet duidelijk genoeg en ik wist niet hoe stap 3 werkte..."
Ik bel vaak in de auto. Moet ook alijd even nadenken dat als ik dan stil sta ik feitelijk gewoon 1 hele grote klankkast benquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik moet er meer bewust van zijn dat mensen mij wellicht kunnen horen, als ik het raam open heb
Misschien zetten ze hem nu wel in je blote voorhoofd?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is mij een raadsel wie ze allemaal optrommelen om te vaccineren en hoe ze dan in hemelsnaam met de mensenstroom doen. In de zomer toen ze aan het stomen kwamen kwam ieder in een t-shirtje. Nu moet er eerst een sjaal af, een jas uit en trui uit en die hele shizzle moet ook weer aan.
Hķe dan vraag ik mij af.
Logistiek dan he.....
Hij mot wel in de spier inderdaadquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lawsuits incoming![]()
![]()
Ik zing meestal in de auto, heeeeeeeel hard en dan maak ik er vaak ook nog dansbewegingen bijquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik moet er meer bewust van zijn dat mensen mij wellicht kunnen horen, als ik het raam open heb
Ja joh, sommige mensen kunnen een doosje paracetamol al niet handelen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem een dubbele booster voor de zekerheid.
Dat, en eten en koffie drinken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zing meestal in de auto, heeeeeeeel hard en dan maak ik er vaak ook nog dansbewegingen bij
Ik kijk uit naar de dansende auto in jouw regio 👀quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zing meestal in de auto, heeeeeeeel hard en dan maak ik er vaak ook nog dansbewegingen bij
Zo rond 01:00 aankomende nacht merken de palingbeestjes in de Maas dat het fiks kouder gaat worden en gaan ze massaal op zoek in warme huizen op zoek naar vochtige plekjes waar ze kunnen overwinteren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij kan ik zo rustig slapen
Doosje zelf vind ik ook niet zo lekker.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja joh, sommige mensen kunnen een doosje paracetamol al niet handelen.
nee hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo rond 01:00 aankomende nacht merken de palingbeestjes in de Maas dat het fiks kouder gaat worden en gaan ze massaal op zoek in warme huizen op zoek naar vochtige plekjes waar ze kunnen overwinteren.
Heb niet het idee dat ooit iemand aan die thuismaatregel van max x-aantal personen heeft gehoudenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vrienden gaan hoe dan ook samen oud op nieuw vieren. Geloof niet dat er maatregelen gaan komen die dat tegen gaan houden.
Ja of mensen die heel hard op dat spuitplekje hebben zitten wrijven omdat het jeukt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij mot wel in de spier inderdaad
Ik last laatst ook ergens dat de mensen die heel weinig anti-stoffen hebben daarvan ook een gedeelte waarschijnlijk gewoon niet goed geprik is. Lekker dan
Straks krijgen we weer een avondklokquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vrienden gaan hoe dan ook samen oud op nieuw vieren. Geloof niet dat er maatregelen gaan komen die dat tegen gaan houden.
Hoevaak ben je ‘s avonds nog op pad dan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks krijgen we weer een avondklokDat zou kut zijn....
Twee jaar lang hier hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ooit iemand aan die thuismaatregel van max x-aantal personen heeft gehouden
Het OMT adviseert een strenge lockdown om de snelle verspreiding van de omikronvariant te remmen. Dat melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Dat houdt in dat alle horeca, theaters, bioscopen, niet-essentiële winkels en scholen hun deuren moeten sluiten. Als het aan het OMT ligt, blijven alleen essentiële winkels zoals supermarkten open. Of dat ook gaat gebeuren, bepaalt het demissionaire kabinet morgen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks krijgen we weer een avondklokDat zou kut zijn....
Ik heb Freek hier laatst wel over gehoord. Stond bij de Maas in z'n korte broek en had het over 'allemaal beestjes' en iets met 'holletjes'. Ik weet het verder ook niet hoor trouwens, maar just saying.....quote:
Is ook een advies.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ooit iemand aan die thuismaatregel van max x-aantal personen heeft gehouden
Yes, niet naar schoonloequote:
ik woon op 4 hoogquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb Freek hier laatst wel over gehoord. Stond bij de Maas in z'n korte broek en had het over 'allemaal beestjes' en iets met 'holletjes'. Ik weet het verder ook niet hoor trouwens, maar just saying.....
nachtwerkerquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoevaak ben je ‘s avonds nog op pad dan?
Ze hebben op 2 plekken aan de onderkant van hun lijf zuignapjes... zuignapperen ze zo mee naar boven.quote:
Is niet de issue.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoevaak ben je ‘s avonds nog op pad dan?
Pas als ze het vliegverkeer stilleggen moet je het serieus nemen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje is sowieso weer in paniek want die is voor haar idee onbeschermd met haar AZ en die had plannen om derde Kerstdag naar Curaįao te vliegen en om Nieuwjaar in Spanje te vieren, stress, stress, pieppiep stress.
Als ik een palingbeestje zou zijn zou vier hoog echt een peulenschilletje voor me zijn op zoek naar een warm vochtig holletje.quote:
1e wereldproblemen kutzooiquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje is sowieso weer in paniek want die is voor haar idee onbeschermd met haar AZ en die had plannen om derde Kerstdag naar Curaįao te vliegen en om Nieuwjaar in Spanje te vieren, stress, stress, pieppiep stress.
Ook in het illegale cirquit?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een papiertje en mag je nachtwerken.
ja maar jij bent geen palingbeestjequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een palingbeestje zou zijn zou vier hoog echt een peulenschilletje voor me zijn op zoek naar een warm vochtig holletje.
Ja toen waren we nog wel wat recalcitranter en wilder, wilder met Willekequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was wel gezellig, dat feestje met jou en Willeke samen he?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toen waren we nog wel wat recalcitranter en wilder, wilder met Willeke
Heb je wel een hekkie?quote:
Daar is ze zich zeer wel van bewust maar dan nog is ze karaktertechnisch niet te harden dat opgesloten prinsesje.quote:
Ja zeker zeker.... alles voor de mensen enzo he....quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als het een essentieel beroep is volgens jou.
Vind het knap dat jij in je kooitje blijft.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is ze zich zeer wel van bewust maar dan nog is ze karaktertechnisch niet te harden dat opgesloten prinsesje.
Adviseer haar om nooit meer van zolder te komenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Scheelt natuurlijk wel als het een gouden is he.....quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het knap dat jij in je kooitje blijft.
Ja aankomende kerst ook weer, iedere uitnodiging wie wat waar is zo wederom een aardig brave en weldoordachte puzzel die al weken onoplosbaar is maar goedquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same overigens.
Voorbeeldburgerin en deugneus pur sang
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
Eigenlijk stelt deze pandemie ook maar gewoon teleur.
Zit nog steeds te wachten op World War Z taferelen.
Tijd om er even wat atoombommen bij te gooien voor wat extra schwungquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ja ik weet niet of dat wel zo is, ik kom een eind qua braaf burgerschap maar ik heb ook wel gekke dingen gedaan tijdens de vorige lockdown.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het knap dat jij in je kooitje blijft.
mijn vermoeden is dat ik een rustige kerst en oud en nieuw hebquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan nog wel een sausje bedenkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien heeft Putin nog een surprisequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd om er even wat atoombommen bij te gooien voor wat extra schwung
Ja die is ook lekker bezig momenteel ja, die drinkt denk ik wat teveel wodkaquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft Putin nog een surprise
Dat is meer bij mijn zusje, die heeft een complete wellness studio met zwembaden, sauna's, wandelbos, relaxhuisjes, bubbelbaden en rondspringende menagerie op haar landgoed en die piept na een dag al dat het leven tot een gevangenis is verworden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wel als het een gouden is he.....
Die is nog braver dan het gemiddelde godvrezende kerkvrouwtjequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is nog braver dan het gemiddelde godvrezende kerkvrouwtje
Wat moet ik mij daar zo bij voorstellen? Gillend in je witte opa onderbroek om 3 uur 's nachts over straat met in de ene hand een pollepel en in de andere hand een fles whisky?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of dat wel zo is, ik kom een eind qua braaf burgerschap maar ik heb ook wel gekke dingen gedaan tijdens de vorige lockdown.
Ze is toch geen Anoukquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had al tweeëneenhalf kind van vier vaders kunnen hebben sinds het begin van de pandemie.
Heb jij eigenlijk koters?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had al tweeëneenhalf kind van vier vaders kunnen hebben sinds het begin van de pandemie.
Hoiiiii Oom US komt zaterdag ff op bezoek hoor jongensquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meer bij mijn zusje, die heeft een complete wellness studio met zwembaden, sauna's, wandelbos, relaxhuisjes, bubbelbaden en rondspringende menagerie op haar landgoed en die piept na een dag al dat het leven tot een gevangenis is verworden.
Relaxhuisjes?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meer bij mijn zusje, die heeft een complete wellness studio met zwembaden, sauna's, wandelbos, relaxhuisjes, bubbelbaden en rondspringende menagerie op haar landgoed en die piept na een dag al dat het leven tot een gevangenis is verworden.
Andere nummerplaten op een geleende auto, sluipwegen zoeken en de liefde bedrijven in niet zo verre exotische oorden?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar zo bij voorstellen? Gillend in je witte opa onderbroek om 3 uur 's nachts over straat met in de ene hand een pollepel en in de andere hand een fles whisky?
Hoe werkt dit technisch precies?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is nog braver dan het gemiddelde godvrezende kerkvrouwtje
Oh ja.... dat....quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere nummerplaten op een geleende auto, sluipwegen zoeken en de liefde bedrijven in niet zo verre exotische oorden?
Nee nooit van gekomen eigenlijk, wel stiefkinderen gehad, en een boel huisdieren dan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk koters?
Het lotnummer bij de staatsloterij?quote:
Oh had ik wel verwacht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nooit van gekomen eigenlijk, wel stiefkinderen gehad, en een boel huisdieren dan.
Ja om de 100 meter staat er wel een huisje met alles erop en eraan (vooral een open haard, zwembad en een rijkelijk gevulde drankdinges), die heeft een woning waarvan iedereen zegt "zo als ik hier zou wonen zou ik in geen 100 jaar meer op vakantie hoeven"quote:
Wat moeten we dan op tweede kerstdag met de schoonfam doen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we nu niet met zijn allen naar de woonboulevard?
Rondje gaan lopen door de buurt na het eten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moeten we dan op tweede kerstdag met de schoonfam doen?
Er zijn meer dan genoeg andere vormen van zelfkastijding hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie weet, er gaan wat geruchtjes ook maar mijn naam is haasquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh had ik wel verwacht.
Ook niet ergens een mini-US rondlopen waarvan je het niet weet?
rondje om de ikea doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ballie niet hoeft te werken, denk je dat je kans maakt om haar even een piek te laten zien?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg andere vormen van zelfkastijding hoor
Als deze shit ooit over is weten we niet meer wie zijn en hoe we 'normaal' moeten doen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US vol aan het leven, herkende mezelf bijna terug van voor de pandemie
Dat klinkt leukquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja om de 100 meter staat er wel een huisje met alles erop en eraan (vooral een open haard, zwembad en een rijkelijk gevulde drankdinges), die heeft een woning waarvan iedereen zegt "zo als ik hier zou wonen zou ik in geen 100 jaar meer op vakantie hoeven"
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ballie niet hoeft te werken, denk je dat je kans maakt om haar even een piek te laten zien?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rondje gaan lopen door de buurt na het eten.
Was een tijd geleden op een feestje en je bent er zo weer aan gewend.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als deze shit ooit over is weten we niet meer wie zijn en hoe we 'normaal' moeten doen.
Ik denk dat ik vrij snel toch weer mijn oude ik zal worden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als deze shit ooit over is weten we niet meer wie zijn en hoe we 'normaal' moeten doen.
Snap ik, straks komen ze achterstallige kinderalimentatie halenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie weet, er gaan wat geruchtjes ook maar mijn naam is haas
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ballie niet hoeft te werken, denk je dat je kans maakt om haar even een piek te laten zien?
Na Kerst staat het weer leeg en de zwembaden en bubbelbaden blijven netjes aan staan dus als je de sleutel wil?quote:
Piek in de coronacijfers wellicht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 van zulke feestjes gehad dit jaarquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was een tijd geleden op een feestje en je bent er zo weer aan gewend.
Been there, done that, zat ik de prijzen van de rondslingerende lege flessen op te zoeken de volgende ochtend en werd ik een beetje bleekjes rond de neusquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk gewoon een keer 's avonds inbreken en een huisje confisqueren![]()
Lijkt me wel watquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk gewoon een keer 's avonds inbreken en een huisje confisqueren![]()
Voordat je het weet ben je familie.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me wel watDie Uitstralinkjes zijn vast heel gastvrij
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na Kerst staat het weer leeg en de zwembaden en bubbelbaden blijven netjes aan staan dus als je de sleutel wil?
Ik denk dit ook. Wij zijn voor de rest heel eloquent en beschaafd. Moet goedkomenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me wel watDie Uitstralinkjes zijn vast heel gastvrij
Het is met ie he.... dat is heul wat andersquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zo Pikje vertel eens, hoe kom jij aan je naam?"
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dit ook. Wij zijn voor de rest heel eloquent en beschaafd. Moet goedkomen
Ja zijn wij ookquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dit ook. Wij zijn voor de rest heel eloquent en beschaafd. Moet goedkomen
Loempiaquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je geen kinderen willen met Ballie?
En snacksquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een warme bips is de kortste weg naar ballies hart.
Dagelijks dure whisky van 09:45 tot 10:00 uur en daarna het eerste schoonheidsslaapje doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje wiebeldansen op gezette tijden.
Heb van mezelf wel een warme bips maar weet niet of dat zoveel meerwaarde heeftquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een warme bips is de kortste weg naar ballies hart.
Waarom zou je kinderen willen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De voordeur is nooit dicht en de gordijnen al helemaal nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Totdat de voordeur dicht is en de gordijnen dichtgaan zeker
Moet lukkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks dure whisky van 09:45 tot 10:00 uur en daarna het eerste schoonheidsslaapje doen
"Proberen te maken"quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de juiste man wel, die neemt je aan de rijke sterke hand en dan begint het kippenhok te kakelen, let maar op.quote:
Dat is wel ongeveer het tijdstip waarop ik als mens een beetje normaal begin te functioneren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks dure whisky van 09:45 tot 10:00 uur en daarna het eerste schoonheidsslaapje doen
Zat die laatst op te zoeken, mag wat kosten inmiddels.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
De nieuwe Bond film staat hier op.
Wat een ongelofelijk mooie auto is die DB5 toch![]()
![]()
Ik word elke keer weer helemaal verliefd
Mooi huisje op een wit strand in Thailand en ze is verkocht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de juiste man wel, die neemt je aan de rijke sterke hand en dan begint het kippenhok te kakelen, let maar op.
Ik denk dat mijn overburen mij ook al weet ik het hoe vaak in vol ornaat hebben gezienquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De voordeur is nooit dicht en de gordijnen al helemaal niet
Hullie staan wel iedere dag stipt om half zeven op voor seks, zaken, koffie, een ontbijtje en een lange douche.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer het tijdstip waarop ik als mens een beetje normaal begin te functioneren.
Jullie doen toch niet om 7.00 uur 's ochtens met alle jachthonden door de bossen patroueren wat daar doe ik niet aan mee
Nee, gewoon nee... ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hullie staan wel iedere dag stipt om half zeven op voor seks, zaken, koffie, een ontbijtje en een lange douche.
Geef eens een postcode, dan kijk ik of er wat te koop staat als investering?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn overburen mij ook al weet ik het hoe vaak in vol ornaat hebben gezienNo shame overigens
Ik heb ook eeuwig spijt dat ik er 8 jaar geleden geen gekocht heb.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat die laatst op te zoeken, mag wat kosten inmiddels.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef eens een postcode, dan kijk ik of er wat te koop staat als investering?
Ja bizar die prijzen inmiddels maar prachtige sexy auto wel hoor, wel in silver bullet kleurquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ook eeuwig spijt dat ik er 8 jaar geleden geen gekocht heb.
Was een waanzinnige investering geweest
Sowieso één van de mooiste auto’s ooit gemaaktquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bizar die prijzen inmiddels maar prachtige sexy auto wel hoor, wel in silver bullet kleur
Voor zo'n Ŗ2.500.000, ofwel ¤2.871.418 heb je er eentje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso één van de mooiste auto’s ooit gemaakt
Mja, even sparen nogquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor zo'n Ŗ2.500.000, ofwel ¤2.871.418 heb je er eentje.
Nogal, dan is een Panamera maar gewoontjesquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
De shooting brake mag er ook zijn trouwens
Ja poes, zo wordt je nooit sterk.quote:
Om over de budabolide maar te zwijgenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nogal, dan is een Panamera maar gewoontjes
Serieus?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
Wisten jullie dat de producent van Bondfilms Broccoli heet?
En de naam van de groente is vernoemd naar die familie
Soberzo, Porsche...quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nogal, dan is een Panamera maar gewoontjes
Barbera Broccoliquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
Wisten jullie dat de producent van Bondfilms Broccoli heet?
En de naam van de groente is vernoemd naar die familie
Ik had eerst een klein hondje met hangoren en die liep altijd op de maat van dat deuntje te dabberen door het huis.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zit een huiskamerdansbaar riedeltje in.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had eerst een klein hondje met hangoren en die liep altijd op de maat van dat deuntje te dabberen door het huis.
Mij te spartaans.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind kevertjes ook vet hoor en ultiem leuk rijden
Ja het tienvoudige van wat het tien jaar geleden was.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor zo'n Ŗ2.500.000, ofwel ¤2.871.418 heb je er eentje.
Dat bedrag had ik 10 jaar geleden ook niet liggen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het tienvoudige van wat het tien jaar geleden was.
Toen dacht ik komt ooit wel heeft nu geen prio.
Dat was een fout![]()
Ja maar ja dan moet je hem eigenlijk stallen als investering en dan heb je er nog weinig aan, al die oude autootjes hebben best veel zorgen nodig, zelfs of zeker als je er maar af en toe de weg mee op gaat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het tienvoudige van wat het tien jaar geleden was.
Toen dacht ik komt ooit wel heeft nu geen prio.
Dat was een fout![]()
Dan ben je gewoon een lul.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg wel altijd commentaar met dat kevertje omdat hij olie zweette dus op mijn werk en in de parkeergarage was het altijd "ja ruim je dat ook op?"
Nee
Kan wel kloppen ja, niet dat die ermee te maken heeft maar true.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me vaag denken aan Morissey
Dank, dan pas ik. Ik kan die zeikerd niet aan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me vaag denken aan Morissey
Ja doei, gewoon machinegeweren in de koplampen en rook om bumperklevers te pesten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja dan moet je hem eigenlijk stallen als investering en dan heb je er nog weinig aan, al die oude autootjes hebben best veel zorgen nodig, zelfs of zeker als je er maar af en toe de weg mee op gaat.
Full Mad Maxquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja doei, gewoon machinegeweren in de koplampen en rook om bumperklevers te pesten.
Ach zeikerdjes heb je er altijd tussen "die benzinewalm van dat ootootje van jou daar zakt mijn kapsel werkelijk van in"quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, dan pas ik. Ik kan die zeikerd niet aan.
Srs, in de kringen waar ik in hang is die band van 'm (als ik de naam zie, is het OH JA) best groot, maar urgh.quote:
Overal olie achterlaten met je gare auto is gewoon kut.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach zeikerdjes heb je er altijd tussen "die benzinewalm van dat ootootje van jou daar zakt mijn kapsel werkelijk van in"
Sterf oud lijk
The Smithsquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srs, in de kringen waar ik in hang is die band van 'm (als ik de naam zie, is het OH JA) best groot, maar urgh.
Jezelf druk maken om een Britse band die slechts van 1982 tot 1987 heeft bestaanquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srs, in de kringen waar ik in hang is die band van 'm (als ik de naam zie, is het OH JA) best groot, maar urgh.
Mensen genoten ook van dat autootjequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overal olie achterlaten met je gare auto is gewoon kut.
Het schoot me serieus net te binnen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The Smiths
Ik ben niet echt een fan. Ken ‘m eigenlijk vooral van That’s Entertainment.
Ja, dat noemt men vooruitgang.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen genoten ook van dat autootje![]()
Vroeger hadden speeltuinen ook kiezelstenen onder de wip in plaats van rubberen tegels, dat soort volk zeg maar, aufrasieren bitte.
Get out of our corner newbie.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het schoot me serieus net te binnen.Maar ik zit veel in het goth hoekje en die new wave is best groot daar en Smiths valt daar geloof ik prima in. Maar DIE ZEIKSTEM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |