SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Waarom speciaal daarvoor?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die leeft niet meer
maar zou ideaal wezen voor woon werkverkeer
Ik had ook eens een insectenhotel. Hoewel, het was meer een zigeunerkamp want het waren 200 ongewenste wespen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel zo'n insectenhotel op m'n balkon willen maar ik weet niet of dat zo handig is in een appartementengebouw.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook eens een insectenhotel. Hoewel, het was meer een zigeunerkamp want het waren 200 ongewenste wespen.
Dan de fik erin.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook eens een insectenhotel. Hoewel, het was meer een zigeunerkamp want het waren 200 ongewenste wespen.
Lekker tussen stilstaande auto's door enzulks?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
why nut
ook voor de plezier ritjes
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
siquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker tussen stilstaande auto's door enzulks?
Oeh lekkerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's sowieso fijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
maar vooralsnog is het nog befietsbaar
Adaptieve cruise-control?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En nog even eenvoor cruise control.
Jaikloopachter.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaikloopachter.
Ik zou niet meer zonder willenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb sinds dit jaar ook mn eerste auto met cruise control en airco
Uhh, ik geloof het wel.quote:
Airco had ik dan wel weer in m'n gebakje, heerlijk, vooral met dat vochtige wasemweer.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb sinds dit jaar ook mn eerste auto met cruise control en airco
dat had mijn vorige ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al blij dat m'n auto elektrische buitenspiegels heeft.
A2, mocht toch niet harder dan 100.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruik zelden CC, lekker doorgassen tochhhhhh
Dit en elektrische ramen voor. Niet achter. Die moet je nog rollenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al blij dat m'n auto elektrische buitenspiegels heeft.
Ik had adaptieve cruise-control in mijn huurauto in september. Héérlijk. Gewoon snelheid instellen en dat ding remt zelf af als er auto’s voor je zitten en gaat weer gas geven als het kanquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhh, ik geloof het wel.Op de stukken die ik normaal rijd, heeft het niet écht nut om aan te zetten (want of kort of zo druk dat je alsnog steeds moet aanpassen aan de rest). Maar nu was het wel hét verschil tussen moeten stoppen wegens kramppoot of gewoon lekker door kunnen kachelen.
En de vergrendeling gaat erop zodra ik wegrijquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit en elektrische ramen voor. Niet achter. Die moet je nog rollen
Bij mij ook. Maar dat komt omdat ik m'n arm er op legquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de vergrendeling gaat erop zodra ik wegrij
carjack beveiligingquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de vergrendeling gaat erop zodra ik wegrij
Heb er een beetje een haat-liefde verhouding meequote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaikloopachter.
Gewoon dikke Skitta aan hebben, Wattenschijfje op het dak, beetje knijpen en iedereen gaat aan de kantquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
A2, mocht toch niet harder dan 100.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar dat komt omdat ik m'n arm er op leg
Whieeee, whieeeeeeeeeeeeeeee, whieeeeeep.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon dikke Skitta aan hebben, Wattenschijfje op het dak, beetje knijpen en iedereen gaat aan de kant
Ik gebruik meestal Paypal hahaaaaatjes.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruik zelden CC, lekker doorgassen tochhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |