SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Waarom speciaal daarvoor?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die leeft niet meer
maar zou ideaal wezen voor woon werkverkeer
Ik had ook eens een insectenhotel. Hoewel, het was meer een zigeunerkamp want het waren 200 ongewenste wespen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel zo'n insectenhotel op m'n balkon willen maar ik weet niet of dat zo handig is in een appartementengebouw.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook eens een insectenhotel. Hoewel, het was meer een zigeunerkamp want het waren 200 ongewenste wespen.
Dan de fik erin.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook eens een insectenhotel. Hoewel, het was meer een zigeunerkamp want het waren 200 ongewenste wespen.
Lekker tussen stilstaande auto's door enzulks?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
why nut
ook voor de plezier ritjes
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
siquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker tussen stilstaande auto's door enzulks?
Oeh lekkerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's sowieso fijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
maar vooralsnog is het nog befietsbaar
Adaptieve cruise-control?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En nog even eenvoor cruise control.
Jaikloopachter.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaikloopachter.
Ik zou niet meer zonder willenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb sinds dit jaar ook mn eerste auto met cruise control en airco
Uhh, ik geloof het wel.quote:
Airco had ik dan wel weer in m'n gebakje, heerlijk, vooral met dat vochtige wasemweer.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb sinds dit jaar ook mn eerste auto met cruise control en airco
dat had mijn vorige ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al blij dat m'n auto elektrische buitenspiegels heeft.
A2, mocht toch niet harder dan 100.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruik zelden CC, lekker doorgassen tochhhhhh
Dit en elektrische ramen voor. Niet achter. Die moet je nog rollenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al blij dat m'n auto elektrische buitenspiegels heeft.
Ik had adaptieve cruise-control in mijn huurauto in september. Héérlijk. Gewoon snelheid instellen en dat ding remt zelf af als er auto’s voor je zitten en gaat weer gas geven als het kanquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhh, ik geloof het wel.Op de stukken die ik normaal rijd, heeft het niet écht nut om aan te zetten (want of kort of zo druk dat je alsnog steeds moet aanpassen aan de rest). Maar nu was het wel hét verschil tussen moeten stoppen wegens kramppoot of gewoon lekker door kunnen kachelen.
En de vergrendeling gaat erop zodra ik wegrijquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit en elektrische ramen voor. Niet achter. Die moet je nog rollen
Bij mij ook. Maar dat komt omdat ik m'n arm er op legquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de vergrendeling gaat erop zodra ik wegrij
carjack beveiligingquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de vergrendeling gaat erop zodra ik wegrij
Heb er een beetje een haat-liefde verhouding meequote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Jaikloopachter.
Gewoon dikke Skitta aan hebben, Wattenschijfje op het dak, beetje knijpen en iedereen gaat aan de kantquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
A2, mocht toch niet harder dan 100.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar dat komt omdat ik m'n arm er op leg
Whieeee, whieeeeeeeeeeeeeeee, whieeeeeep.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon dikke Skitta aan hebben, Wattenschijfje op het dak, beetje knijpen en iedereen gaat aan de kant
Ik gebruik meestal Paypal hahaaaaatjes.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gebruik zelden CC, lekker doorgassen tochhhhhh
Lekker lachenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal Paypal hahaaaaatjes.
Ik vind de afrit heerlijk als je vanuit mijn richting komt. Lekker op volle snelheid die bocht induiken. Dat ding is echt goed ontworpenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
Op de weg terug naar huis van werk heb ik een heerlijke oprit naar de snelweg, dat is echt een stuk van ruim een kilometer lang en kun je dus plankgas op
Achteruitrijcamera is ideaalquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik wel “mis” (het is gewoon handig) is mn achteruitkijkcamera en de spiegels die automatisch inklappen
Dat heb ik allemaal niet. Mocht gister weer lekker op de mm nauwkeurig achteruit inparkeren dankzij idioot die fout geparkeerd stond en gewoon keurig op de spiegels gedaan. Leer zo wel inparkerenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik wel “mis” (het is gewoon handig) is mn achteruitkijkcamera en de spiegels die automatisch inklappen
Ik heb nu een MI van een cavia op de dakrails die heel hard WHIEEEEEP WHIEEEEEP WHIEEEEEP aan het doen is al een sirene om iedereen aan de kant te krijgenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon dikke Skitta aan hebben, Wattenschijfje op het dak, beetje knijpen en iedereen gaat aan de kant
Die van de A16 naar de A17? Die is heerlijk ja, kun je gewoon met 160 doorheenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de afrit heerlijk als je vanuit mijn richting komt. Lekker op volle snelheid die bocht induiken. Dat ding is echt goed ontworpen
Je wordt oudquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan tegenwoordig geen film meer kijken zonder in slaap te flikkeren
Wat is deze ?
Ja, die ook, maar gewoon bij onze dorpenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van de A16 naar de A17? Die is heerlijk ja, kun je gewoon met 160 doorheen
Je wordt oudquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is deze ?
Die slaapziekte?:Pquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is deze ?
Ik word te veel afgeleid. Kan net een aflevering Seinfeld kijken als het meezit.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is deze ?
Ja ik dus ook niet, maar wat fijn dat je zulke leermomenten in je schoot geworpen krijgt. Al dan niet vrijwilligquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet. Mocht gister weer lekker op de mm nauwkeurig achteruit inparkeren dankzij idioot die fout geparkeerd stond en gewoon keurig op de spiegels gedaan. Leer zo wel inparkeren
Alleen er op is zo'n lange doordraaierquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die ook, maar gewoon bij onze dorpen
Zou bijna m'n rij instructeur bellen. KIJK IK KAN HET WEL JIJ GELOOFDE NIET IN ME.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet, maar wat fijn dat je zulke leermomenten in je schoot geworpen krijgt. Al dan niet vrijwillig
quote:
Bedankt jongensquote:
Sowieso altijd achteruit inparkeren als het kanquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet. Mocht gister weer lekker op de mm nauwkeurig achteruit inparkeren dankzij idioot die fout geparkeerd stond en gewoon keurig op de spiegels gedaan. Leer zo wel inparkeren
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van een cavia op de dakrails die heel hard WHIEEEEEP WHIEEEEEP WHIEEEEEP aan het doen is al een sirene om iedereen aan de kant te krijgen
Ja, die is minderquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen er op is zo'n lange doordraaier
Wel zonder al teveel gebreken aubquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja je hoopt dat je oud wordt.
Dutjesquote:
Nog eisen stellen ook.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel zonder al teveel gebreken aub
Die rotondes daar kun je wel lekker als een randdebiel nemenquote:
Ook mijn voorkeurquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd achteruit inparkeren als het kan
En met heel veel cavia’squote:
Geen probleem. We doen het graag voor jequote:
Always plan for a quick getawayquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
OMT adviseert alles dicht behalve essentiële winkels staat in push bericht van rtl
OMT adviseert alles dicht behalve essentiële winkels staat in push bericht van rtl
We krijgen meer sars en dat is prima, viva coronaquote:
Ik vind achteruit uit een parkeerplaats rijden wat minder fijn ookquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat jij zoveel updates geeft
nou blijkbaar verspreid het zich 2 tot 3 keer zo snelquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ze zijn als de dood dat er nu niet snel genoeg wordt in gegrepen
Zoooo heeeeyyyyy dat inenten heeft echt goed geholpen, dansen bij Jansen met je kloppende paal tegen de plaatselijke nachtegaalquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind hem meestal te langzaam. En ook irritant, hij laat net een te groot gat ook al stel je hem op het korste in. Dus Harry en Peter met hun witte kut stucadoorsbus plempen hem er dan elke keer tussen zodat ie begint te miepen en piepen en weer op de rem gaatquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had adaptieve cruise-control in mijn huurauto in september. Héérlijk. Gewoon snelheid instellen en dat ding remt zelf af als er auto’s voor je zitten en gaat weer gas geven als het kan
nou ja dat kan je ze niet kwalijk nemen toch?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoooo heeeeyyyyy dat inenten heeft echt goed geholpen, dansen bij Jansen met je kloppende paal tegen de plaatselijke nachtegaal [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoooo heeeeyyyyy dat inenten heeft echt goed geholpen, dansen bij Jansen met je kloppende paal tegen de plaatselijke nachtegaal [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind hem meestal te langzaam. En ook irritant, hij laat net een te groot gat ook al stel je hem op het korste in. Dus Harry en Peter met hun witte kut stucadoorsbus plempen hem er dan elke keer tussen zodat ie begint te miepen en piepen en weer op de rem gaat![]()
/eindefrustratie
Nee uiteraard niet, ze hebben geen glazen bol maar zo denken de mensen inmiddels wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat kan je ze niet kwalijk nemen toch?
Dat virus heeft gewoon schijt aan de mens en de mens denk alles maar te kunnen controleren en nu zijn ze in paniek omdat het virus niet precies doet wat ze willen dat het doetquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet het meest fantastische gezelschap in de ootoo als ik op tijd sta en ergens heen moetquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die Harry en Peter toch
Wel herkenbaar tho
Binnen nu en 4 week iedereen aan de boosterquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |